ruoan
vaihatteko vaipan ennen vai jälkeen?
7
321
Vastaukset
- näin on joo
sitten kun sinne on "tarpeeksi" pissattu tai sinne on kakkattu. Mitä sen on väliä onko se ennen väi jälkeen ruoan? ja riippuu vähän iästäkin, (et sano millaista ruokaa) pikkuvauva voi nukahtaa tissille/pullolle niin ei tarvi mennä vaihdolle heti jos ennen vaihdettu jo eikä kakkaa heti ruon jälkeen. ja isompi voi taas kakkata jo ennen kun poistuu pöydästä, joten ei kai sitä nyt voi yleistää että ennen vai jälkeen, oma järki nyt mukaan ja vaihda vaippa tarvittaessa...
- Lappeenrannasta. ap
no en kyl oo mikään vastasyntyneen äiti kun "vauva" ei oo vauva enään ja ei oo mikään provo. Minä, tekstin aloittaja kirjoitin tämän.
- vapparalllllillla
Lappeenrannasta. ap kirjoitti:
no en kyl oo mikään vastasyntyneen äiti kun "vauva" ei oo vauva enään ja ei oo mikään provo. Minä, tekstin aloittaja kirjoitin tämän.
No, sitten vastaan sinulle, että vaippamerkistä riippuen vaihda vaippa riittävän usein. kakkaisessa ja pissaisessa vaipassa lapselle voi tulla virtsatietulehdus. Parempi siis vaihtaa liian usein kuin liian harvoin.
- 43747878739
Jos olet ihan vastasyntyneen vauvan äiti, niinkuin luulen, niin vaihtaisin vaipan ennen tissittelyä, koska pikkuinen niin helposti nukahtaa rinnalle.
Muutenkin vastasyntyneet puklii, jos niitä käydään täydellä vatsalla "pyörittelemään".
Kolmas syy on, että vauva herää ja virkistyy kunnolla ruokailulle, kun vaippa vaihdetaan ensin. Imetys on tehokkaampaa, kun vauva on kunnolla hereillä.
Ohjeistus muuttuu vauvan kasvaessa. :) - herran pieksut
Hei. Miksi tehdä vauvaa, jollei sitä vertaa tiedä vaipan vaihtamisesta yhtään mitään.
- lpr85
Just. No minä en ainakaan tee vauvaa vaipanvaihtamisen takia. Olen raskaana ja voin kertoa ettei minulla ole aavistustakaan siitä, kuinka usein vaipan joutuu vaihtamaan, kuinka usein vauva pitää syöttää jne. enkä aio koko raskausaikaani kuluttaakaan moisten ihmettelemiseen. Kaikelle aikansa. Sori vain jos kaikista ei superäitejä tule!
- /)(%(/
1-vuotiaalta vaihdan nykyään vaipan pääsääntöisesti ruuan jälkeen. Aamulla vaihdetaan ennen aamupalaa. Lounaan jälkeen vaihdan ennen päikkäreitä. Välipalan jälkeen. Päivällisen jälkeen. Iltapalan jälkeen. Tosin tähän tulee sitten aina vähän muutoksia riippuen siitä milloin lapsi kakkaa. Jos kakkaa just ennen lounasta, niin en sitten enää vaihda uudelleen vaippaa tietenkään lounaan jälkeen... Potalla käydään silloin tällöin, ei tuo sinne mitään vielä tee. Joskus vahingossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812