Ostaisitko edullisen S-sarjalaisen??

mersuahaluuaah?

tällasita tekee mieli

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/4978500


ostaisitko mitään näistä

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/?posted_by=D&id_fuel_type=1&pto=8000&

Minkälaisia vikoja tulee noihin vanhoihin ässiin. Ovatko hyviä autoja???

23

8048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mersumyös

      S- sarja on supersarjaa. Se ei ruostu, kuluttaa vähän, eikä vikoja ole juuri lainkaan.

      Osta "halpa" käytetty s sarjalainen, se on huoleton vaikka sillä olisikin 300rikki , niin sillä ajelee kevyesti miljoonan.

      kokemusta on.

    • w201

      Tutki tarkkaan.

      Periaatteessahan ässä on parasta laatua. Vanhemmiten alkaa vaan ilmeneen kummallisia ongelmia, riippuu pidosta paljon.

      Kaveri osti innoissaan "vähän ajetun suomi mersun" siis pikkumoottorisen ässämesen Oli juu katastettu ja hyvä kuntoinen. Niinno. se oli läpimätä. Aina vaan massattu alustaa ruosteen päälle. Siinä autossa ei ollut pohjaa enää ollenkaan, että paalattavaksi meni samantien.

      Mutta jos hyvän löydät, ei miettimistä. Noin mun mielestä s on senverran painava auto, että kone ei sais olla pienin mahdollinen, ei nyt välttämättä kuuslitrainen, mutta isompi kuin joku 2,8 kuitenkin. Nelisatanen ollut itellä mielessä joskus, mutta liikahtaahan se painavakin auto, jos niinkuin on toimiva moottori.

      Mä siis suosittelen vanhan ässän ostamista. Kuitenkin yks parhaista autoista, mitä tehty ikinä. Mutta jos ei tajua autojen päälle mitään, yleensäkin turha ostaa käytettyä autoa, painu jonnekin Delta-autoon ja osta jkarvanoppakorolla. Siis kun vain täysi typerys kyselee auton ostamiseen neuvoja jostain suoli24.tä

    • suoli 2345

      pakkohan se on täältä kysellä...

    • jahveahve

      e sarja myös kiinnostaa

    • W140 500 S

      Tuo 280 ässä on liian pienellä moottorilla.Ei jaksa raskasta koria liikuttaa vaivattomasti.Ässän pitää olla kasilla,silloin meno maistuu tarvittaessa.Manuaali ei sovi missään nimessä ässään,automaatti sen pitää olla.Tulee muutoin polkuautomainen olo.

      Ässän ylläpito on melkoisen hintavaa,jos kaikki remontit teettää korjaamolla,kuten itse olen tehnyt.Kulutusosia saa uusia,kuten myös sähköpuolen osia.

      Itse olen nyt laittanut reilut 8000 euroa autoni laittoon,mutta se on mulla ollut jo vajaa pari vuotta.Ilmastointia,tukivarsia,alipainepumppua,jousia,iskareita.W140 ei ole ainakaan persaukisen auto,eli rahaa pitää olla ylläpitoon.Omani on myös suomiauto ja viimeisiä W140 korisia.

      Itse ajan kasikoneisella 40-60 tkm/vuoteen.Moottoriin ei ole tarvinnut koskea,öljynvaihdot teetän 5000 tkm:in välein.

      Mahtava auto maantiellä,kun alusta on kunnossa ja alla on asialliset renkaat.Tarvittaessa ohitukset sujuvat todella nopeasti.W140 on myös todella hyvin äänieristetty,mitään huminoita ei sisällä kuulu,kun vain tiivisteet ovat kunnossa.Hakkaa esim.E-sarjalaisen 211 korisen hiljaisuudessaan,minulla on myös sellainen toisena autona.

    • MB-hani

      Ostan heti S-mallin kun siitä tulee farkkumalli. Kävin nostamassa tililtä miljoonan, että kun mese valmistaa sen 600S-mallin farmarina niin ostan sen heti. Taksi oottaa pihamaalla valmiina kun ilmoittavat Saksasta että on tehty semmoinen.

      • ewewrw

        Teetätät kustomapajalla itellesi tuolla miljoonalla sen farkku-S:n.


      • Halooohalooo

        Kuka helvetti haluaa farkku ässän, mitä oot sinne tunkemassa? Ruumis arkunko?


    • SmersuV8

      Itselläni on kaksi S500 V8 Mercedes-Benziä. Eli 5 litrasella kasikoneella. W140 korisia. Jos auto on kunnossa niin päihittää todella todella monet ihan uudetki autot tänäpäivänä satanolla. Voimaa on ja kulkee tarvittaessa erittäin rivakasti niinkun jokainen kasilla tai v12 ässällä ajanut sen tietää. Ylläpito, huolto ja polttoainekulut on tietysti omaa luokkaansa mutta laadukas kyyti maksaa! Menee tiellä lipuvasti ja pysyy tiessä kun juna. Eikä kolise tai rämise.

      Härski Hartikaisen sanonta: Luxus autossa on luxus kulut

    • Cfani
      • KunnonISOmersu

        C mersu on lelu verrattuna E tai varsinkin kuningas S-Sarjaan. Ei iso mies mahdu edes C matolaatikolla ajamaan.


    • eiköyhille

      Jos siihen ei käytännössä varaa uutena, ei siihen ole varaa käytettynäkään. Ainakaan mikäli meinaa pitää autoa liikenteessä useammankin katsastusvälin.
      Johonkin latoon ehkä kannattaisi tuollaisia ostaa muutamaksi vuosikymmeneksi kasvamaan korkoa, mutta vain viattomia, alle 100 000 ajettuja.

    • miljardidollaria

      Mukava auto varmasti, mutta heti ekassa huollossa laskun jälkeen tulisi kyllä äitiä ikävä...

      • Paras-auto

        Omistan 3 ÄSSÄÄ. S600 V12, S500 V8, S420 V8. Ei ole tullu ikinä äitiä ikävä.

        Ei S mersu ole köyhien auto. Vaikka itse autoja saakin suht halvalla tällähetkellä niin ei ne huoltokulut ole mihinkään laskenut.

        Todennäkösesti olet joku toyota trolli joka et omista edes S-sarjan Mercedestä.


    • ParasLiike
      • Olisi halvalla, jos olisi puolet vähemmän kilsoja mittarissa. Noilla lukemilla en jaksa edes katsoa mitä varustelistalla on. Taitaa vielä olla yksityisellä myynnissä. Niillä spekseillä korkeintaan 15 tonnin väline.


    • Neekeritäällä

      Myös AMG mersun hyolloissa tulee usein äitiä ikävä ja kokemusta on. 1500e menee helpostikkin. Se on kivaa sitten se. Ehkä ei A45amg:n huolto ole ihan niin hintavaa tosin kun 2 litrainen kone. Mutta nää V8 motit on kalliita huoltaa.

      • Eioleköyhienauto

        Voi voi. Ei se auto olekkaan tarkoitettu köyhille. Kannattaa ostaa auto jota on varaa huoltaa, sinun tapauksessasi varmaan joku toyota :-). Riippuen V8 motista ja missä huollattaa. Tottakai jos veholle vie niin siellä on tuntivelotus yli 100€/tunti. Pienillä Mersu pajoilla jotka huoltavat vaan mersuja on kiinteä taksa tai 40-70€/tunti.

        Minusta V8 huollattaminen ei ole ollenkaan kallista. Ja osan töistä teen itse kotitallissa.


    • wq3312qewqe
      • Sippendaali

        Jos autoliike ei viitsi myynnissään olevasta autosta lumia ennen valokuvausta edes pyyhkiä pois, se kertoo liikkeen toimintaperiaatteista sen verran paljon, että kyseinen liike kannattaa kiertää todella kaukaa.


      • V8ÄSSÄ

        Ei mitään 320 CDI.TÄ... KYLLÄ S MERSUN KUULUU OLLA V8 KONEELLA.


    • Anonyymi

      Ei kannata

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3045
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      104
      2384
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2142
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1963
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 164
      1238
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe