Meille on tulossa perustusten tekijäksi talopaketin kautta ME-perustuksia.
Minkälainen yritys on kyseessä?
Meillä talo tulee hyvään rakennusmaahan eli ei tarvitse paaluttaa ja menee perus perstuksen mukaan.
Mitäpä pitää huomioida perustustekijä porukan kanssa ?
Varmaan ainakin vastaavan mestarin kanssa hyväksyntä ennenkuin laskevat betonin muottiin (onko oikessa paikassa, oikeassa korossa ja muutenkin raudoitus asiallisesti tehty) ?
ME-perustus, mihin pitää kiinnittää
huomiota !
2
439
Vastaukset
- jo
Nuo kuuluvat vastaavan mestarin vastuulle ehdottomasti. Siis raudoitustarkastus. Sijaintikatselmus yms. sitten voi olla kunnan heiniä.
- Ei ME-perustusta
Kannattaa olla varuillaan.. Minun tuttavan perustukset kanssa Me:ltä ja heillä kaverit olleet tosi hätäisiä ja huolimattomia. Eli valvontaa suosittelen.
Heillä muotit pettivät, viemäreitä ei tuettu ja vielä raudoituskorput ja verkot painuivat styrokseihin. Myös sokkelin yläpinnan korko heittää eli kaipaa tasoitusta.
Ei voi kun hämmästellä miten paljon amatöörivirheitä sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595