Meille on tulossa perustusten tekijäksi talopaketin kautta ME-perustuksia.
Minkälainen yritys on kyseessä?
Meillä talo tulee hyvään rakennusmaahan eli ei tarvitse paaluttaa ja menee perus perstuksen mukaan.
Mitäpä pitää huomioida perustustekijä porukan kanssa ?
Varmaan ainakin vastaavan mestarin kanssa hyväksyntä ennenkuin laskevat betonin muottiin (onko oikessa paikassa, oikeassa korossa ja muutenkin raudoitus asiallisesti tehty) ?
ME-perustus, mihin pitää kiinnittää
huomiota !
2
536
Vastaukset 2
- jo
Nuo kuuluvat vastaavan mestarin vastuulle ehdottomasti. Siis raudoitustarkastus. Sijaintikatselmus yms. sitten voi olla kunnan heiniä.
- Ei ME-perustusta
Kannattaa olla varuillaan.. Minun tuttavan perustukset kanssa Me:ltä ja heillä kaverit olleet tosi hätäisiä ja huolimattomia. Eli valvontaa suosittelen.
Heillä muotit pettivät, viemäreitä ei tuettu ja vielä raudoituskorput ja verkot painuivat styrokseihin. Myös sokkelin yläpinnan korko heittää eli kaipaa tasoitusta.
Ei voi kun hämmästellä miten paljon amatöörivirheitä sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498