Dildojen eli hieromasauvojen ostamiselle ei ole mitään ikärajaa. Tämä on fakta. Nykyään jo yläkoulussa näytetään dildon avulla, miten kondomi laitetaan päälle, joten jo yläkouluikäinen tietää nykyään, mikä on dildo.
Citymarketeissa ja muissa tavallisissa kaupoissa ja kaikissa seksikaupoissa, joita on myös netissä, on nykyään myynnissä dildoja ja hinta on vain muutaman tupakka-askin verran. Rahaa saa aina jostain - kuukausirahaa, ollaan töissä, opintotuki tms.
Tämän palstan perusteella vaikuttaa kuitenkin siltä, että suurin osa nuorista ei oikeita dildoja osta, vaan kysellään ja käytetään kaikenlaisia kotikonsteja kuten sähköhammaharjoja ym. Miksi? Ovatko dildot liian kalliita, eikö niitä kehdata ostaa, pitävätkö ne liian kovaa ääntä vai miksi kotikonstit. ovat muka parempia?
Miksi nuorille ei kelpaa oikeat dildot vaan vaikuttaa siltä, että niitä aletaan ostaa vasta myöhemmällä iällä? Mikset sinä osta tai ostanut dildoa, kun olit nuori (alle 20 v) vaan vasta myöhemmin?
Miksi oikeat hieromasauvat eivät kelpaa nuorille naisille?
12
2315
Vastaukset
- Yksimies
Älä muuta sano! Vuosikausien ajan kun satunnaisesti olen näitä juttuja lukenut, olen törmännyt samaan ihmetyksen aiheeseen.
- aino
no hittovie se on noloa.. nimimerkillä oon pannu poikaystävän ostamaan mun dildot siitälähtien kun niistä mitään ymmärsin ja toisaalta jos nyt ois valintana sormet/itse hankittu dildo nii kyl joutuis monta hetkee miettii..
- aino
ainii tosiaan, yleisellä tasolla tällästä varmaan tapahtuu useimmiten sillon ko se on vielä sosiaalisesti epähyväksyää haluta seksiä mutta halutaan kuitenkin nii keinothan se hätä keksii?
- zmirre
Samaa mietin kyl. Itse marssin vaan seksikauppaan ostamaan omani. Turha siellä ainakaan ajatella, mitä myyjä mahtaa miettiä, onhan tämä itse seksikaupassa töissä! Vanhempana seksivälineshoppailu on tietty helpompaa, kun täysi-ikäisenä voi ostaa nettikaupasta.
- testannut
noh millähän sivulla nyt mainostettiin euron dildoa tarjouksessa..tulevat eri lähettäjän nimellä ja paketti on yleensä ihan joku perus ruskee pahvilaatikko...ite tilasin viimeviikolla ja tosiaanki nimi oli joku ihan kumma lähettäjänä että siitä ei ainakaa tunnista ja paketti haetaan postista nii ei sitä kukaa nää...
- 10+18
Varmaankin osasyy on se, että jos asuu kotona eikä halua sitä että vanhemmat ne löytäis... Ite kyl ostin heti ku omilleen muutin ja siihen asti käytettiin omaa luovuutta ;>
Itse ostin ensimmäisen kerran itselleni 18-vuotissyntymäpäivälahjaksi. Sitä ennen olin käyttänyt kaikenlaisia kotikonsteja.
Moni aikuinenkin kokee seksilelujen ostamisen niin nolona että tekee sen mielummin verkossa, eikä nuorilla yleensä (käsittääkseni) ole verkkopankkia. En ole ainakaan itse nähnyt koskaan ns. tavallisen kaupan hyllyllä dildoa, vaikka olen kuullut että niitä siellä on. Joko en ole osannut etsiä, tai sitten niitä on vain tiettyjen kejujen liikkeissä, tai suurissa tavarataloissa joita ei pienemmiltä paikkanulta löydy.
Liekö minua myös ryöstetty, mutta halvimmasta dildostani olen maksanut n.20 euroa. Riippuu siitä miten nuori saa taskurahaa tai muita tuloja, irtoaako tuollainen summa. Se tuskin kuitenkaan on se isoin kysymys.
Veikkaan että yksi suurimmista syistä on kuitenkin tuo tuotteitten löytyminen. Seksikauppoja ei kuitenkaan ole joka kulman takana ainakaan pienemmissä kaupungeissa, ja nuorten liikkuminen on rajoitetumpaa kuin aikuisten. Kysellään missäs ollaan oltu, eikä kaikilta mopoakaan tai vastaavaa löydy.
Seksileluja ei myöskään oikein nuorille markkinoida, veikkaan että työ myyntirajoituksen puute ei ole hirveän yleisessä tiedossa.- Leilani.
Monesti teinit luulevat, että noiden lelujen ostamiseen tarvitaan se 18 vuotta.
Eli ei tiedetä, että ainoastaan elokuvat ja lehdet ovat K-18 tavaraa.
Toinen este on häpeä, ei kehdata mennä ostamaan (hyvä jos uskalletaan siteitä ostaa, ja silloinkin pitää ostaa kolme kauppakassillista muuta tavaraa, ruokaa, ettei se yksi sidepaketti loista siinä hihnalla).
Kolmas este liittyy nettikaupasta tilaamiseen. Että tuleeko se paketti kotiin ja siinä päällä lukee että paketti sisältää ison mustan dildon, 25 cm pitkä ja 6 cm paksu. - anthrax_s
Itse tilasin aikoinaan postiennakolla netistä, joten ei tarvinnut murehtia että kehtaako ja niin edelleen. Luultavasti voisin nykyään aivan hyvin myös kävellä seksikauppaan ja ostaa leluni sieltä, koska ei sitä myyjää ihan toden totta kiinnosta, että kuka ostaa ja mitä, eikä se myöskään hihittele asiakkaan lähdettyä että "ihihi toi osti dildon", koska ne työntekijät on ihan toden totta aikuisia, ei 15 kesäisiä.
- oohooh
Emmä kehtaa
Tilaan sitte netistä ku muutan omaan kämppään - ujo
minulla tilanne on se että asun yhdessä poikaystäväni kanssa, enkä kehtaa myöntää hänelle ettei hän aina riitä.. eikä viitti piilotella missää ku kuitenki löytäis
- Mie vaan
No mutta, melko varmasti sun poikakaverisi haluis nähdä kun käytät sitä tai tehdä lelulla sinulle höpöä itse. Se on ihan järjeetömän kiihottavaa olla mukana kun naiseni leikkii leluillaan ja hoitaa itsensä finaaliin asti. Kun siitä tokenee, saa hän kunnolla vielä aitoa kalua ja spermat sisälleen. Molemmat enemmän kuin tyytyväisiä ja ei minua haittaa sekään että tiedän hänen välillä suristelevan fantasioidessaan itsekseenkin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764