Chrysler Neon 2.0 LE 4d A vm -97, kannattaako ostaa 1600 eurolla

Olen ostamassa -97 Neonia autoliikkeestä. Onko 1600 kohtuullinen hinta? Mitä autoista ymmärtämättömän naisen kannattaisi huomioida? Ilmoituksessa lukee: "Automaattivaihteisto, Vähän ajettu, Suomi-auto, Täydellinen huoltokirja, Juuri katsastettu, Vetokoukku, Kahdet renkaat, Metalliväri, Cd-soitin, Lohkolämmitin, Pienikulutuksinen, Vähäpäästöinen, Varustepaketti, Keskuslukitus, Airbag etumatkustajalle, Ohjaustehostin, Airbag kuljettajalla, Ajonestolaite Juuri katsastettu automaattivaihteinen hyväkuntoinen Neon huippuedullisesti, Melkein uudet molemmat renkaat, Irroitettava vetokoukku, Keskuslukitus kaukosäädöllä. Täysi huoltohistoria. Tule heti hakemaan tästä hyvä ja edullinen auto. Seuraava katsastus 8/2013. TARJOUSHINTA!!!!" Onko kallis käytössä? Entä korjaukset, kun ei itse osaa tehdä mitään?

8

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2XNeon

      On liikkeen hinnaksi hivenen yläkantissa, ellei ole vähän sitten ajettu tosi vähän. Mikä on auton ajomäärä siis? Mutta luulsi olevan jo 200-250 tkm mittarissa, silloin hinta pitäisi olla noin 1200-1300, tuore leima on suuri etu - sekä täysi huoltokirja myös.

      Itselläni oli juuri vastaavan vuosimallin Neon aikanaan. Ajoin 76 tkm >127 tkm pelkillä huolloilla. Varmempi kuin uudempikoppainen, jonka olen myös omistanut ja siitä hajosi("tyyppivikana") automaattilaatikko. Se on umpisurkea se uudempikorinen muutenkin, lompakolle kävi. Tuo vanhahtava 3-portainen aski on luotettava, ja sillä pärjää kyllä, ei niin paha miltä kuulostaa, hieman variariomainen toki.

      Rempat ovat melko kalliit, Autokeskusta ei kannata missään tapauksessa käyttää. Muualla onnistuu sentää hieman halvemmalla. Siis japanilaisia paljon kalliimmat kyllä. Eivät kuitenkaan mahdottomat.

      Mutta joo hinta/laatu/ominaisuudet ovat kyllä mainiot. Kerro ajomäärä, niin hinnan kohtuullisuuden osaa arvioida paremmin.

    • Kilometrejä kertynyt ilmoituksen mukaan 182.000

    • 2XNeon

      Ok, aika kohdillaan hinta autoliikkeen ollessa kyseessä. Tinkiä kannattaa yrittää. Ei minusta noilla spekseillä paha hinta.

      • Kiitos neuvoista. Pitänee käydä katsastamass. Saas nähdä tuleeko kaupat.


    • dfdfddvdv

      nokkaremppa terhy?kannentiivistte vaihdettu?oli tyyppivikana vanhakoppasissa ei enää uuskoppasissa.takuuseen vaihtoivat ko tiivistettä.oli suunnittelu virhe.jollei noista ja myös laatikon öljyjen-putsareiden vaihdostakuitteja tai voit kysyä rekkarin perustella maahan tuojalta jos on siellä huollettu.itsellä 00 mallinen ja parempiesim ikkunoissa karmit:)saat tolla summalla jo sellasen;)...

    • 2XNeon

      Kannentiivistevika koski vain kahden ekan vuoden malleja siis 95-96.
      97-malliin sitä jo parennettiin. 97 ja eteen päin ei vanhakoppaisissa kansivikaa tyyppivikana. Karmittomuus ei ollut iso pulma. Tämä 3-portainen laatikko luotettavuudeltaan ihan eri tasoa. Uudessa kopassa jäähdyttiminen hajotessa saattavat vedet ja laatikon öljyt sekoittua ja laatikko on käytännössä vaihtokunnossa. Ihan suunnitteluvika, tai tyyppivika, miten vaan. Jatkuvasti myynnissä uusikoppaisia Neoneja automyyntipalstoilla laatikkovikaisena, joissa käynyt juuri tämä juttu. Varsin yleisessä tiedossa. Vanhakoppainen on kyllä fiksumpi ostos, kunhan yksilö on vain hyvä.

    • fhgjyjghngn

      kummasti niitä tiivisteitä vaihdettiin takuuseen 99 asti tuoduissa neoneissa.
      oma 00 kanssa 3 lovinen ja laitoin erillisen jäähdyttimen laatikon öljyille.
      vanhoissa kiertää samalla tavalla syylärin sisällä omassa kennossaan ko öljyt.
      ollut mulla autona yli 7v ja ongelmia.moni ei huolla yms ja sitten valitetaan
      kun on paskaa laatua.paras mitä olen lukenut on "porasin laatikon pohjaan aukon ja
      sitten hitsasin kolon kiinni" varsin välkky moinen idea;)putsari varmaan origenelli.
      ei autot ilman huoltoja kestä

    • Mä ostin saman vuotisen 210 t ajetun LE-mallin manuaalilla 900 egee :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe