Hotelli Fort Lauderdalesta, kannattaako tämä?

Travelodge

Olisi tarkoitus ensi kesänä Fort Lauderdaleen ja hakusessa on pariksi viikoksi edullinen majapaikka. Mitään hyvää tasoa emme ole hakemassa vaan kattoa pään päälle. sijainti on tärkeämpi, olisi tärkeää että edullisen hinnan lisäksi hotelli tarjoaa ilmaisen pysäköinnin.

Onko Kellään kokemusta Travelodge Fort Lauderdalesta? Entä sen sijainnista? Kartalla sijainti näyttäisi suht hyvältä ja että siitä olisi helppo lähteä autolla kiertelemään.

http://www.travelodge.com/hotels/florida/fort-lauderdale/travelodge-fort-lauderdale/hotel-overview?hotel_id=12419

19

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p.

      2.5 tahden hotelli, ehka ok ehka ei. Itse en alle 3 tahden hotelleissa Fort lauderdalin alueella asustele koska eivat yleensa ole kovin siisteja. Vietan noin 80 paivaa vuodessa alueen hotelleissa. Katso mita ihmiset sanoo tripadvisor.com. Esim ko. paikka on tosi huono, likainen ja jopa vaarallinen ja silti maksaa 40. Sijaintikin on huono.

      • majoitus FL

        Eihän mitenkään kannata 2 viikoksi ottaa Floridaan samaa majapaikkaa jos autokin kerran on käytössä. Ajelette kuitenkin ympäri Etelä Floridaa ja käytte Orlandossa. Miksi haluatte aina palata takaisin samaan majapaikkaan, kun vaihtoehtona on illan tullen valita se lähin, edullinen hyvätasoinen motelli.

        Ja tosiaan tuo Travelodge ei saanut kovin kehuja tripadvisorissa.


      • Travelodge2

        "Esim ko. paikka on tosi huono, likainen ja jopa vaarallinen ja silti maksaa 40. Sijaintikin on huono"

        Voisitko ystävällisesti tarkentaa hieman tätä. Kiitos.


    • foo bar

      En menisi tuohon Travelodgen luukkuun noin pitkäksi aikaa. Selvästikin haet jotain ihan budjettiratkaisua mutta se voi kostautua. Travelodge taitaa olla n. 530€ parilta viikolta.

      Lähempänä rantaa esim. Napoli Belmar olisi samaan aikaan n. 800€ ja ihan eri luokkaa sijainnin ja mukavuuden suhteen.

      http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34227-d626891-Reviews-Napoli_Belmar_Resort-Fort_Lauderdale_Florida.html

      Belmarista on mm. lyhyt kävelymatka rannalle mutta se ei myöskään ole päätien varrella joten liikenteen melu ei haittaa. Ja ihan suh nopeasti sieltäkin pääsee liikenteeseen. Asiakaskunta on tyypillisesti ei-bilettävää, eli eläkeläisiä ja perheitä.

      Olen itse pariin otteeseen ollut Napoli Belmarin sisarushotellissa, Summerland Suitesissä.

    • Travelodge2

      Onko kyseisen hotellin sijainti alueena millainen? Kahden viikon majoitus ko. hotellissa maksaa n. 440e sisältäen verot ja maksut sekä pysäköinnin aamiaisen. Aamiaiselle emme tosin laske paljon arvoa, ei varmaan ole kummoinen.

      Tärkeää meille on että pysäköinti sisältyy majoitukseen. Aiomme liikkua Fort Lauderdalen alueella siellä ostoskeskuksissa sekä Miami Beachillä. Orlandoon emme lähde.

      Kaipaisin tietää näin ensikertalaisena, mitkä alueet Fort Lauderdalessa on turvallisia ja mitä pitäisi puolestaan välttää.

      Majoituksesta emme haluaisi maksaa kun enintään 500e. Matkan ajankohta myös aikaistui, nyt on tarkoituksena lähteä heti alkuvuodesta.

      • majoitus FL

        Kannattaisko miettiä autonvuokraa uudelleen. Jos liikutte parin viikon aikana vain pienellä alueella max 50 km säteellä majapaikasta, kannattaako autoa ottaa koko ajaksi. Siitä kertynyt säästön voisi käyttää parempaan hotelliin sillon kun auto ei ole käytössä. Esim otatte auton vain ensimmäiseksi päiväksi. Ajatte sillä kentältä hotelliin ja palautatte sen Fort Lauderdaleen. Jättömaksua ei ole, vuorokausihinta 20-30 euroa. Halvempi kuin taksi. Kun olette rantalomaileet tarpeeksi (noin viikko) otatte uuden auton jonka palautatte lentokentälle pois lähdettäessä. Tämän loppuajan majoituksen varaatte vasta paikan päällä.
        Sanoitte että ette mene Orlandoon. Entäs Key West? Aiotteko senkin jättää väliin? Vaikka nyt tuntuu siltä ettei kiinostusta kohteisiin ole, voi mieli muuttua ja sit harmittaa kun on sama hotellivaraus koko kahdeksi viikoksi.


      • foo bar

        Ei tuo muistaakseni mitenkään erityisen vaarallinen alue ollut, jotain spurguja siinä liikkui mutta päätien varsi on enimmäkseen kauppoja, ei asutusta. Siitä vastapäisestä puistosta en osaa sanoa, mikä on meno öiseen aikaan.

        --

        Jos kiinnostaa kokeilla, niin hyviä hotelleja JA halvalla on mahdollista saada Hotwiren tai Pricelinen kautta. Olen itse käyttänyt muutaman kerran mm. Newarkissa ja huonehinta on ollut 30-40% halvempi kuin jos ottaisi vaikkapa hotels.com:in kautta.

        Juju lyhykäisyydessään:
        - Kerrot miltä alueelta haluat hotellin, montako tähteä, mitkä yöt
        - Kerrot paljonko suostut maksamaan per yö. Tarjoamalla summaa sitoudut ottamaan vastaan hotellin, mikäli tärppää.
        - Priceline tarkistaa suostuuko se hintaasi. Jos se suostuu hintaasi, on kaupat tehty ja Priceline kertoo mikä hotelli on kyseessä.
        - Jos se ei suostu hintaasi, joudut muuttamaan tarjoustasi tai yrittämään seuraavana päivänä uudestaan.
        - Hotwire eroaa Pricelinesta hieman.

        Eli eräänlainen matkajokeri, mutta räkäluukun sijasta voit laittaa minimiksi vaikka 3-4 tähteä ja tietyltä alueelta, jolloin kontrolloit itse kohtaloasi paremmin.

        Ennenkuin lähtee itse kokeilemaan tuota kautta, kannattaa lukea täältä foorumilta miten homma toimii ja mitä kannattaa ottaa huomioon:

        http://www.betterbidding.com/index.php?showforum=79


      • Travelodge12
        majoitus FL kirjoitti:

        Kannattaisko miettiä autonvuokraa uudelleen. Jos liikutte parin viikon aikana vain pienellä alueella max 50 km säteellä majapaikasta, kannattaako autoa ottaa koko ajaksi. Siitä kertynyt säästön voisi käyttää parempaan hotelliin sillon kun auto ei ole käytössä. Esim otatte auton vain ensimmäiseksi päiväksi. Ajatte sillä kentältä hotelliin ja palautatte sen Fort Lauderdaleen. Jättömaksua ei ole, vuorokausihinta 20-30 euroa. Halvempi kuin taksi. Kun olette rantalomaileet tarpeeksi (noin viikko) otatte uuden auton jonka palautatte lentokentälle pois lähdettäessä. Tämän loppuajan majoituksen varaatte vasta paikan päällä.
        Sanoitte että ette mene Orlandoon. Entäs Key West? Aiotteko senkin jättää väliin? Vaikka nyt tuntuu siltä ettei kiinostusta kohteisiin ole, voi mieli muuttua ja sit harmittaa kun on sama hotellivaraus koko kahdeksi viikoksi.

        Kiitos vastauksesta.

        Haluamme ottaa auton koko ajaksi että pääsemme vapaasti liikkumaan minne ikinä milloinkin haluamme. Key Westissä aiomme käydä. Samoin liikkua Miami Beachin alueella


    • autofanius

      Hei. Lähtökohta on se, että auton vuokraaminen on FL:ssä halpaa. Halvimmillaan sen saa ainakin avikselta noin 150usd kahdeksi viikoksi. Vakuutuksista tinkimättä.
      Kannattaa huomioida, että 10vrk. ja 14 vrk. vuokrahinta saattaa olla aivan sama. Kokeilkaa netissä vuokraamoiden sivuilta. Ilmainen finnair plus kortti antaa 10% alennuksen vuokrasta.
      Mielestäni autoton oleminen floridassa on tuskaa. Halvas hotellista kun pitää päästä jonnekin, missä on kiva viettää aikaa. Ja ajanviettokohteita on florida täynnä. Niihin pitää vaan mennä autolla.
      Kauppakassien kantaminenkin on paljon mukavampaa autolle, kuin hotellille asti.
      Jos auto ei ota lentokentältä, niin millä hoituu kuljetukset hotellin ja kentän välillä? Taksi ym. maksaa kanssa.

      • Travelodge214544

        Auto on tarkoitus vuokrata jotta pääsemme kätevästi liikkumaan minne ikinä haluammekaan. Tämän vuoksi hotellin ei tarvitse sijaita aivan ydinkeskustassa.

        Minkälainen turvallisuus ylipäätään on Fort Lauderdalessa? Turvattomuus, rikollisuus?


      • autofanius
        Travelodge214544 kirjoitti:

        Auto on tarkoitus vuokrata jotta pääsemme kätevästi liikkumaan minne ikinä haluammekaan. Tämän vuoksi hotellin ei tarvitse sijaita aivan ydinkeskustassa.

        Minkälainen turvallisuus ylipäätään on Fort Lauderdalessa? Turvattomuus, rikollisuus?

        Turvallinen paikka se on. Kunhan pitää järjen päässä eikä mene aukomaan päätään kenellekään. Pysy myös pois asuntoalueilta, joilla on vetelehtijöitä istuskelemassa talon edustalla. Tällaisen alueen normaalilla järjellä varustettu henkilä tunnistaa kyllä.
        Toi travellodge ei varmaan tasollaan päätä huimaa. Jos epäsiisti makuupaikka ok. niin ei siinä mitään. Tolla hinnalla saa varautua ihan mihin vaan. Torakat ovat vasta alkua.
        Motellin vieressä näyttä olevan kauppa (Publix) mistä hakea aamupalaa. Muualle siitä onkin hankala kävellä. Autolla siis.
        Itse kun valitsen uusia majapaikkoja, niin katselen hotellin ympäristöä ensin ilmasta käsin ja sitten katunäkymää. Työkaluna tietenkin GOOGLE EARTH.
        Jos katunäkymässä näkyy roskia kadunreunoilla, on alue jo melkoista slummia. Myös kuivuneet ja hoitaqmattomat pihat soittavat hälytyskelloa: ei tänne.


    • Travelodge-ko?

      Olisiko alueena tämän hotellin sijainti parempi/turvallisempi?

      http://www.seabeachplaza.com/

      Onko kävelymatkan päässä Travelodgesta mitään ravintoloita/kauppoja vai onko ison tien varrella jossa ei ole edes kävelykatuja vaan aina lähdettävä liikkeelle autolla?

      • autofanius

        Hei, lataa koneellesi ilmainen Google Earth. Siitä näkyy kaikki kaupat yms. Hotellisi vieressä on Publix. Se on hyvä ruokakauppa.
        Tää Seabeachplaza on aika kivalla alueella, ihan rannan tuntumassa. Vieressä kivoja rantaravintoloita (Bahia Mar). Poliisi liikkuu säännöllisesti alueen läpi, joten rikollisuuskaan ei rehota.


      • oon koira

        Kyllä Ft Lauderdale aika lailla kokonaisuudessa turvallinen on, enemmin miettisin, millä seuduilla tuolla Miami Beachin puolella voi pyöriä ja mihin aikaan. Meillä ei ollut Lake Worth/West Palm Beach/Boca Raton/Ft Lauderdale/Orlando mitään hätää, mutta Miami Beachilla meininki oli toisenlaista... Päivällä OK, mutta ilta-aikaan/ yöllä ei kahden naisihmisen kyllä kannattanut mihinkään tuolla alueella lähteä (ja siitähän meitä kovasti varoiteltiinkiin). Mutta missä vaanhan voi tapahtua mitä vaan: maalaisjärjellä pärjää aina pitkälle.

        Ja edellisiä kompaten; hyödynnä tripadvisoria kun etsit hotellia! http://www.tripadvisor.com/


    • travelodge njet

      Talvella lähdössä samaan paikkaan. Kun kerta auto käytössä, niin laajentakaapa majapaikkareviiriä. Katsasta Lake Worth, Boynton Beach, West Palm Beach tarjonta. Ks. www.usasuomeksi.com
      Jätä sinne vaikka asuntoilmoitus. Itse sain sitä kautta asunnon. Yhteydenottoja useita ja hinnat edullisempia kuin esim. hotelleissa / motelleissa. Vuokranantaja suomalainen.
      Autolla helppo liikkua ympäriinsä ja matka ed. mainituista ei pitkä esim. FL:een.
      Ja muuten tuohon mainitsemaasi hotelliin en itse kahdeksi viikoksi menisi. Parempiakin samalla rahalla kun saa. Tripadvisorin asiakasarviot on uskottavia. Lue aina ne ennen kuin lähdet varaamaan. Matkaa ei kannata laittaa huonolla hotellivalinnalla pilalle.
      Muista vastauksista sain itsekin hyviä vinkkejä. Kiitos!!

      • Autofanius

        Njet on oikeassa. Huono hotelli pitää mielen apeana koko loman. Tai ainakin nukkumaan mennessä ja vielä herätessäkin.
        Jos meinaa kierrellä autolla pitkin floridaa niin miksi edes varata samaa koko ajaksi. Esim super8 motellit usein siistejä. Sijaitsevat usein valtaväylien läheisyydessä eikä uima-altaat ole kaksisia. Huoneet kuitenkin ok yön viettoon. Lisäksi halpoja. Huom. Ennen sisäänkirjautumista voi pyytää huoneen nähtäväksi. Itsekin olen monta "hienos" pakkkaa hylännyt nähtyäni huoneen. Vasta sitten kannattaa maksaa kun näkee mistä maksaa.


      • Ei sittenkään Rtavel
        Autofanius kirjoitti:

        Njet on oikeassa. Huono hotelli pitää mielen apeana koko loman. Tai ainakin nukkumaan mennessä ja vielä herätessäkin.
        Jos meinaa kierrellä autolla pitkin floridaa niin miksi edes varata samaa koko ajaksi. Esim super8 motellit usein siistejä. Sijaitsevat usein valtaväylien läheisyydessä eikä uima-altaat ole kaksisia. Huoneet kuitenkin ok yön viettoon. Lisäksi halpoja. Huom. Ennen sisäänkirjautumista voi pyytää huoneen nähtäväksi. Itsekin olen monta "hienos" pakkkaa hylännyt nähtyäni huoneen. Vasta sitten kannattaa maksaa kun näkee mistä maksaa.

        Kiitos vastauksista.

        Travelodge on unohdettu. Edelleen mietin Sea Beacj Plazaa joka sijaitsee rannan lähellä. Tripadvisorin palautteita kun lukee niin lähes kaikissa edullisimmissa paikoissa on mainittu Begbugsit, onko nämä miten riesa jenkeissä?


      • atofanius
        Ei sittenkään Rtavel kirjoitti:

        Kiitos vastauksista.

        Travelodge on unohdettu. Edelleen mietin Sea Beacj Plazaa joka sijaitsee rannan lähellä. Tripadvisorin palautteita kun lukee niin lähes kaikissa edullisimmissa paikoissa on mainittu Begbugsit, onko nämä miten riesa jenkeissä?

        Eipä juuri olla nukuttu alle 60usd per yö. Rannan läheisyydessä saa tuplata hinnan, jotta saa saman katutason. Noilla hinnoilla en ole koskaan tavannut bedbugeja. Vaikka tuo valintasi on kivalla alueella, niin ei se kerro kaikkea. Suosittelen olemaan avaamatta mitään etukäteen, jos helppoihin paikkoihin menette. Katselee vaan valmiiksi sen 1. Yön mestan, jottei tarvi etsiä väsyneenä lennon jälkeen.


      • balbuta
        Ei sittenkään Rtavel kirjoitti:

        Kiitos vastauksista.

        Travelodge on unohdettu. Edelleen mietin Sea Beacj Plazaa joka sijaitsee rannan lähellä. Tripadvisorin palautteita kun lukee niin lähes kaikissa edullisimmissa paikoissa on mainittu Begbugsit, onko nämä miten riesa jenkeissä?

        Bedbugit sun muut ötökät on halvempien hotellien yleinen ongelma. Siksi en itse ota koskaan halpa hotellia, mikäli on vain mitään keinoa välttää. Joskus edes paremman ketjun hotelli ei pelasta. Olimme kaverin kanssa tunnetun ketjun lentokenttähotellissa, joka oli edukkaampi kuin saman ketjun hotelli downtownilla. Lopputulema oli se, että parin päivän jälkeen kaveri oli imetty kuiviin kuin korppu ja joutui Suomeen palttua ensi töikseen hakemaan lääkekuurin törkeän näköisiin pistoksiin ja patteihin joita huoneesta sai. Selkä oli kuin haulikolla ammuttu ainakin pari viikkoa. Valitus hotelliin ei tuottanut mitään muuta kuin kirjeen "Ikävä kuulla, että ette olleet tyytyväisiä yöpymiseenne hotellissamme ja koette saaneenne tavanomaista erittäin korkeaa tasoamme alempaa palvelua.". Mitään anteeksipyyntöjä, hyvitystä saati muutakaan ei kuulunut. Hotelli ei halunnut ottaa minkäänlaista kantaa tapahtuneeseen, ettei vain heitä haastettaisi oikeuteen. Itse säästyin onnekkaasti ja olen säästynyt myös muulloin niissä kymmenissä eri hotelleissa joissa olen USA:ssa yöpynyt - kiitos keskitasoa korkeamman hintahaarukan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      125
      9854
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2881
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2675
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2069
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1826
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1515
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1498
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1346
    Aihe