Naapuriston ADHD meni viimeinkin sisälle, tuli paljon hiljaisempaa.
En siis tiedä, onko olemassa jokin ikäraja, ennenkuin lekurit alkaa kirjoittelemaan tuollaiselle reseptejä rauhoittavia varten?
Naapurusto kuulemma kirjoittanut sille lähetteen moolokkiin. En nyt tiedä, mitä se asiaan auttaa, vaan, kuuluuhan se kirkuminen sitten kauenpaa, maan alta.
Ihan vaan tilastoina, 40 prosenttia suomen talouksista on sinkkutalouksia, loput muita. Meitin pihapiirissä on parikymmentä asuntoa. Kahdessa on leikki-ikäisiä lapsia. Aatellut tässä, otan pullon kossua ja menen päiväksi huutamaan kartanolle, saapahan edes jotain vastinetta rahoilleen, ilmaisen yön putkassa.
=DW=
Jiihaa
12
224
Vastaukset
- kuinka mones
Sinäkin pidät täällä blogia.
- ...
Not.
En pidä blogia ollenkaan, yhtään missään. Mutta mun mielestä hauskista kirjoitella tälle saitille, koska tässä ei ole varsinaisesti mitään tarkasti rajattua aihealuetta. Voi olla, että mun kirjoitukset on joskus ääliömäisiä, mutta eipä nuot muittenkaan kirjoitukset välttämäti vaikuta täyspäisten tuotannolta :D
=DW= - kuinka mones
tulisilla kirjoitti:
Ai niin kun minä vai?????
Itse sen parhaiten tiedät.
- kuinka mones
... kirjoitti:
Not.
En pidä blogia ollenkaan, yhtään missään. Mutta mun mielestä hauskista kirjoitella tälle saitille, koska tässä ei ole varsinaisesti mitään tarkasti rajattua aihealuetta. Voi olla, että mun kirjoitukset on joskus ääliömäisiä, mutta eipä nuot muittenkaan kirjoitukset välttämäti vaikuta täyspäisten tuotannolta :D
=DW=Ei täällä montaa täyspäistä taida olla ja useesti pidän sun jutuistasi. Lestat kumoon;))
- :(((
tulisilla kirjoitti:
Ai niin kun minä vai?????
Taas työntyi minä minä minä esiin.
:((( kirjoitti:
Taas työntyi minä minä minä esiin.
Minä, minä, minä, minä.
Siin vähän lissää. Ettei jää vajaaksi :)
Kun MINÄ en kuitenkaan tee täällä alotuksia.
MINÄ vain vastailen.
MINUN ajatusteni mukaan.
:)
- hurrtta
Voi, en olisi kuvitellut että sinä olet sellaiseen paikkaan asettunut asumaan. Jotenkin yllätyin tuosta.
- hurrtta
lisään nyt vielä, että olen aina kuvitellut sun työsaran, että se on lähes samaa työtä kuin meidän nuoren polven erään henkilön. Jotenkin sitä kautta olen ikäänkuin sympatiseerannut ja aina kirjoituksesi lukenut ja asutkin samoilla suunnilla, kai, kun tämä jälkikasvumme tällä hetkellä, tai olet asunut, tai ainakin niistä kulmista tiedät. Ja jotain muutakin ok-juttua on ollut.... yms
"..."
Eikös tää tunnepuoli kuuluisi korppiksen aloitukseen?
Taaskin.
vai pitäisköhän sinun muutttaa nimmaria...FW, niinku ähvällä?
H.- ...
Opettele sinä mustilainen uimaan.
=DW= ... kirjoitti:
Opettele sinä mustilainen uimaan.
=DW="..."
noh, Äffä Riitelee vaan.
Ja riiuuttelee.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912620V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914341Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1134067- 513668
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533361- 1163314
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482245- 392173
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul271988On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141688