Naapuriston ADHD meni viimeinkin sisälle, tuli paljon hiljaisempaa.
En siis tiedä, onko olemassa jokin ikäraja, ennenkuin lekurit alkaa kirjoittelemaan tuollaiselle reseptejä rauhoittavia varten?
Naapurusto kuulemma kirjoittanut sille lähetteen moolokkiin. En nyt tiedä, mitä se asiaan auttaa, vaan, kuuluuhan se kirkuminen sitten kauenpaa, maan alta.
Ihan vaan tilastoina, 40 prosenttia suomen talouksista on sinkkutalouksia, loput muita. Meitin pihapiirissä on parikymmentä asuntoa. Kahdessa on leikki-ikäisiä lapsia. Aatellut tässä, otan pullon kossua ja menen päiväksi huutamaan kartanolle, saapahan edes jotain vastinetta rahoilleen, ilmaisen yön putkassa.
=DW=
Jiihaa
12
228
Vastaukset
- kuinka mones
Sinäkin pidät täällä blogia.
- ...
Not.
En pidä blogia ollenkaan, yhtään missään. Mutta mun mielestä hauskista kirjoitella tälle saitille, koska tässä ei ole varsinaisesti mitään tarkasti rajattua aihealuetta. Voi olla, että mun kirjoitukset on joskus ääliömäisiä, mutta eipä nuot muittenkaan kirjoitukset välttämäti vaikuta täyspäisten tuotannolta :D
=DW= - kuinka mones
tulisilla kirjoitti:
Ai niin kun minä vai?????
Itse sen parhaiten tiedät.
- kuinka mones
... kirjoitti:
Not.
En pidä blogia ollenkaan, yhtään missään. Mutta mun mielestä hauskista kirjoitella tälle saitille, koska tässä ei ole varsinaisesti mitään tarkasti rajattua aihealuetta. Voi olla, että mun kirjoitukset on joskus ääliömäisiä, mutta eipä nuot muittenkaan kirjoitukset välttämäti vaikuta täyspäisten tuotannolta :D
=DW=Ei täällä montaa täyspäistä taida olla ja useesti pidän sun jutuistasi. Lestat kumoon;))
- :(((
tulisilla kirjoitti:
Ai niin kun minä vai?????
Taas työntyi minä minä minä esiin.
:((( kirjoitti:
Taas työntyi minä minä minä esiin.
Minä, minä, minä, minä.
Siin vähän lissää. Ettei jää vajaaksi :)
Kun MINÄ en kuitenkaan tee täällä alotuksia.
MINÄ vain vastailen.
MINUN ajatusteni mukaan.
:)
- hurrtta
Voi, en olisi kuvitellut että sinä olet sellaiseen paikkaan asettunut asumaan. Jotenkin yllätyin tuosta.
- hurrtta
lisään nyt vielä, että olen aina kuvitellut sun työsaran, että se on lähes samaa työtä kuin meidän nuoren polven erään henkilön. Jotenkin sitä kautta olen ikäänkuin sympatiseerannut ja aina kirjoituksesi lukenut ja asutkin samoilla suunnilla, kai, kun tämä jälkikasvumme tällä hetkellä, tai olet asunut, tai ainakin niistä kulmista tiedät. Ja jotain muutakin ok-juttua on ollut.... yms
"..."
Eikös tää tunnepuoli kuuluisi korppiksen aloitukseen?
Taaskin.
vai pitäisköhän sinun muutttaa nimmaria...FW, niinku ähvällä?
H.- ...
Opettele sinä mustilainen uimaan.
=DW= ... kirjoitti:
Opettele sinä mustilainen uimaan.
=DW="..."
noh, Äffä Riitelee vaan.
Ja riiuuttelee.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039