Hommasin vanhan Xboxin

PeluriM1977

Tulipa ostettua käytetty VANHA Xbox -konsoli. Xbox 360 mulla on jo, mutta kaikkia vanhan Xboxin hyviä pelejä ei silläkään voi pelata. Ja muutenkin jos xbox 360:llä pelaa vanhan Xboxin pelejä, ne jökittää ja kuva lagaa jne..ei toimi kunnolla. Tulin siis siihen päätökseen, että parempi pelata vanhan Xboxin pelejä vanhalla Xboxilla. Esim Deus Ex - Invisible War -peli ei toimi ollenkaan Xbox 360:llä ja näitä on monta samanlaista peliä.

Mutta hyvä näin. Vanha ja nykyinen Xbox kun on niin on paljon hyviä pelejä mitä pelailla!

9

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwwwwwwwqwwwwwwwwwww

      No sepä hienoa.

    • Mutta voiko näitä uudempia pelejä, kuten Fifa 12, pelata vanhalla xboxilla? Tuli nimittäin ostettua just tämä vanhan mallinen xbox ja oon ihan pihalla näistä.

      • PeluriM1977

        No ei tietenkään voi uusia pelejä pelata vanhalla konsolilla! Vanha konsoli sisältää jo vanhentunutta tekniikkaa eikä se jaksa pyörittää uusien pelien vaatimaa grafiikkaa jne jne.

        Sama jos kysyisit voiko vanhalla VHS-videolaitteistolla katsella dvd-levyjä? :D


      • fdssdadsfd

        "Vanhan mallinen xbox"? Tarkoitatko siis sitä mustaa isoa laatikkoa? Eli siis sitä 2001-2002 julkaistua konsolia? Sillä ei voi pelata Xbox 360:n pelejä.

        Uudesta Xbox 360:stäkin on useita malleja. Alkuperäinen Xbox 360 oli valkoinen, sitten tuli musta Xbox 360 elite ja nyt uusin on musta ja hieman pienempi Xbox 360 S. Kaikki nuo Xbox 360 eri mallit pyörittävät kyllä Xbox 360:lle tarkoitettuja pelejä.


    • juujou

      eikait siinäö ku massia löyttyy!

    • Näköjään, laitteen pohjasta tarkistettuna, tämä xbox on vuodelta 2004. Voi tosiaan unohtaa ne uusimmat 360-pelit. Nämä huuto.net ostokset on vähän riskialttiita. Mut kiitoksia vastauksista.

      • PeluriM1977

        Kun ostaa Xboxille pelejä, voi pelikotelosta nähdä onko se tarkoitettu Xbox:ille vai Xbox 360:lle. Vanhan Xboxie pelien kotelon päädyssä on tummanvihreällä "X", kun taas uuden Xbox 360 pelikoteloiden päädyssä on vaalealla taustalla teksti "Xbox 360". Joten sitten vaan pelikauppaan /divariin ja etsimään käytettyjä pelejä vanhalle Xboxille. Netistä tosin löytyy paremmin ja ehkä jopa halvemmalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe