Miksi sellainen mies ei saa kavereita joka on tunteellinen, välittävä ja herkkä? Miksi sellaiset miehet saavat tyttöystäviä ja kavereita jotka osaavat olla tunteettomia ja jämäköitä?
Mieheydestä
28
963
Vastaukset
- hih.
Katkeroitunut vili. antaa palautetta kateudesta vihreänä ja
kärähtämisestään CRoy tietoliikennerikoksestaan.
Vili ei ottanut huomioon että palstoja lukee myös poliisit yms virkailijat.- Hih, hih...
Hiiiri vauhdissa, hih ja hih vielä kerran.
- mistähän johtuisi
Koska tunteellinen, välittävä ja herkkä mies ei osaa pitää puoliaan. Se on semmoinen ryhditön ja munaton vässykkä, jota joutuu raahaamaan perässä. Nössöys on kaikkea muuta kuin miehekästä.
- sdhsdhsh
Uga uga!!! Minä olla suomijuntti!!! Minä pitää puolia minun puunuijalla!!! Minä raahata minu eukko hiuksista!!!
Uga uga!!!
Minä olla suomijuntti!!! Minä ei näyttä tunteita!!! Minä juoda kalja ja olla pelkkä juntti koko elämä!!! Koska minä pelkää olla erilainen!!! Minä uskotella itselleni, että suomijuntti olla ylepyden aihe!!! Oikeesti minä pelkää junttikavereideni mielipide niin paljon, että ei uskalla muuta ku juoda kalja ja tuunata minun Corolla!!!
Uga uga!!! - Ugala Bugala
sdhsdhsh kirjoitti:
Uga uga!!! Minä olla suomijuntti!!! Minä pitää puolia minun puunuijalla!!! Minä raahata minu eukko hiuksista!!!
Uga uga!!!
Minä olla suomijuntti!!! Minä ei näyttä tunteita!!! Minä juoda kalja ja olla pelkkä juntti koko elämä!!! Koska minä pelkää olla erilainen!!! Minä uskotella itselleni, että suomijuntti olla ylepyden aihe!!! Oikeesti minä pelkää junttikavereideni mielipide niin paljon, että ei uskalla muuta ku juoda kalja ja tuunata minun Corolla!!!
Uga uga!!!Tällaista miestä siis nainen vierelleen, elämänkumppaniksi kaipaa. . .
- bemari on auto
Hohhoo mikä pelle tuo edellisen kirjoittaja.
- Loppu lähenee
Minusta hän kirjoitti hyvin, olipa pelle tai vaikka miljoona.
- asghsdhs
Uga uga!!! Minä olla suomijuntti!!! Minä ei halua kuulla karu totuus suomijunteista!!!! Minä hakkaa minu nuija ku joku puhu paha suomijunteista!!! Minä haluu juoda kalja ja unohtaa minu surkea elämä!!! Minä haluu tuunata minu Bemari!!!
Uga uga!!! Kaikki olla pellejä jotka sano paha minusta ja minu kaveri!!! Minä olla suomijuntti!!! Minä aja Bemari!!! - Ugala-Bugala
asghsdhs kirjoitti:
Uga uga!!! Minä olla suomijuntti!!! Minä ei halua kuulla karu totuus suomijunteista!!!! Minä hakkaa minu nuija ku joku puhu paha suomijunteista!!! Minä haluu juoda kalja ja unohtaa minu surkea elämä!!! Minä haluu tuunata minu Bemari!!!
Uga uga!!! Kaikki olla pellejä jotka sano paha minusta ja minu kaveri!!! Minä olla suomijuntti!!! Minä aja Bemari!!!Tässä naisen mies-ihanne, edelleen. . .
- soita mulle
>>>Miksi sellaiset miehet saavat tyttöystäviä ja kavereita jotka osaavat olla tunteettomia ja jämäköitä?
He eivät mieti turhaan sitä mitä muut heistä ajattelevat, he toimivat. Ne herkät taas odottavat niin kauan että tilaisuus menee ohi. Eikä sitäpaitsi kaikki naiset ole samanlaisia, heistäkin löytyy herkkiä ja julmia - ihan kuten miehistäkin. - ei röyhkeä
Myöskin herkkä,välittävä,tunteellinen voi olla jämäkkä mutta ei röyhkeä ja niinkuin tiedetään niin naisen saannissa röyhkeys on puoli voittoa.
- tapsa4444
Itselläni oli hyvin pitkään juuri samanlainen ajatusmalli päässäni kuin ap:llä. Miespuolisena voin samaistua tuohon tunteeseen täysin. Siitä on hyvin vaikea päästä eroon...
Parinkymmenen vuoden kokemuksella sanoisin, että muutama asia pitää yllä tuota kurjuutta. Suurin on juuttuminen samoihin vanhoihin kavereihin sekä vanhempiin. Tällöin uudet ideat ja ajatukset jäävät saamatta, ja elämä menee vanhoja ratoja vuodesta toiseen. Itse olen toistanut tätä kuviota jostain 1992 vuodesta saakka, ja nykyiset kaverini ovat tulleet vuosilta 1995 sekä 2001.
Kaverit ovat sinänsä hyvä juttu, mutta miespuolinen olento on luotu elämään yhteisössä tai useammassa, eikä niin, että lukkiudutaan kammioon ja käydään parin viikon välein ihmisten ilmoilla ja soitetaan kaverille kerran kuussa (aiemmin toki oli baariretkiä yms. kun olivat sinkkuja). Ei siinä maailmankuva avarru.
Kuulostaa tätimäiseltä/setämäiseltä latteudelta, mutta mene ihmeessä johonkin yhdistykseen, joka liittyy kiinnostuksen kohteisiisi. Profiilisi perusteella asut maakunnassa ja olet kiinnostunut luonnosta. Siinäpä riittää harrastusta toimintaa. Olen jopa kateellinenkin tuosta mahdollisuudesta.
ITse olen pyörinyt sekä väärän että oikean lääkityksen kanssa pitkin pääkaupunkiseudun rantoja ja ulkoilupolkuja huomaamatta tarttua lukemattomiin mahdollisuuksiin. Enkä tarkoita opiskelua ja muuta pakkopullaa, jota tehdään lähisuvun toiveesta, ja siksi todellakin maistuu pahalle ja mielenkiinnottomalle.
Kyllä sinun ja minunkin kaltaiset miehet saavat kavereita. Pitää vain käydä muuallakin kuin työssä, baarissa, kaupassa ja ulkoilupolulla,
Kokeile vaikka sellaista kuin Miessakit ry. Niillä on ryhmiä.
Tampereella on kuulemma Miesten talo, avoinna maanantaisin. Sinne voi mennä kuka tahansa miespuolinen.
Ja jos ei oikeasti uskalla mennä mihinkään, voi mennä paikalliseen mielenterveysyhdistykseen, kuten suosittelin nimim. surunverelle tuossa toisessa ketjussa.
Tietysti voi juoda itsensä hengiltä, mikä ei sekään ole lopulta niin huono vaihtoehto. Ei ainakaan psykoterapioista (Kelakorvatuista) ole juurikaan hyötyä, joten taloudellisempaa on se alkoholi sitten... Mutta jos haluaa välttää yksin jäämistä, suosittelen noita yllä mainitsemiani asioita. - dsfgeds
Miksi sellainen nainen ei saa kavereita joka on tunteeton, välinpitämätön ja vahva? Miksi sellaiset naiset saavat poikaystäviä ja kavereita jotka osaavat olla tunteellisia ja herkkiä?
- niin, näin, kyllä
Koska perinteiset sukupuoliroolit. Yhä ne jyllää, taitavat jyllätä aina ja ikuisesti.
- nainen 79
Koska useimpien isät ovat olleet niitä tunteettomia, sitä hakee samankaltaista vaikka miten yrittäisi hakea parempaa..
- Kjjkk
Mies ei saa olla nössö, pehmeä, tai saamaton. Tunteellinen saa olla, mutta vain oikeaan aikaan ja hetkeen sopien, mies on laskelmoiva ja selkärangan omaava. Kannattaa muistaa että vaikka on arka ja tunteellinen, ei tarkoita etteikö voisi kasvaa miehenä, pitää keskittyä töihin, askareisiin, harrastuksiin, muistaa hiljentyä miettimään, lukea ja keskustella ihmisten kanssa, unohtaa hetkeksi kumppanin löytäminen ja hakea varmuutta muualta, niin silloin naiset kyllä huomaa kun alkaa mies näyttää millainen on, eikä kenenkään kanssa tarvi näytellä jotain muuta kuin on.
- 1+16
On selvää, ettei mies saa olla nössö. Mutta tunteiden näyttäminen on aivan eri asia kuin nössöys. Itse asiassa tunteiden näyttäminen miehellä on suunnaton rohkeuden osoitus. Tunteensa näyttäviä miehiä löytyy esimerkiksi julkisuudesta erittäin paljon ja kyllä naisetkin näitä miehiä arvostavat. Myöskään herkkyys ja nössöys ei ole sama asia. Se että olet herkkä ETKÄ piilottele tätä puoltasi - on suuri rohkeuden osoitus. Tunteensa piilottavia miehiä on Suomessa kuin sieniä sateella - sellaisessa ei ole mitään arvostettavaa tai kiehtovaa.
- dkdjfhdhdudj
Tunteiden näyttäminen on helpompaa niille ketkä ovat vahvoja ja ulospäin suuntautuneita. Yleensä nämä ihmiset tekevät hyvän ensivaikutelman, mutta kun useimpiin näihin ihmisiin tutustuu, niin he osoittautuvat päinvastoin, erittäin epätunteellisiksi ja välinpitämättömiksi. Herkälle ihmiselle ei aluksi ole helppoa paljastaa sisimpäänsä, he tarvitsevat aikaa.
Aloittajalle suosittelen seuraavaa sivua:
http://www.hsperson.com/
- Vuotta_vanhempi
Mielestäni jämäkkyys ei sulje tunteita pois. Ainakin itse herkkänä naisena karsastan kolkkoja luolamiehiä, joiden kanssa pitäisi vain naiskennelle ilman mitään tunteita. Eli haluan, että miehessä on herkkyyttä. Mielestäni hyvän työyhteisön pomokin on selliainen, jossa yhdistyy hyvä tunneäly ja jämäkkyys. Mutta jos mies on sekä tunteellinen että vetelä (mikäli vetelyys on jämäkkyyden vastakohta), niin ei kiitos.
Minulle jämäkkyys merkitsee sitä, että mies pystyy pitämään sopimuksensa ja puolustamaan näkemyksiään ja mielipiteitään. Herkkyys tähän lisänä tarkoittaa sitä, että mies pystyy kuuntelemaan toisia, eikä jyrää heitä besserwisseriläisellä kaikkitietävyydelään.
Jos ongelmasi on jämäkkyyden puute, niin kehitä sitä puolta. Kyse voi olla tietysti myös huonosta itseluottamuksesta. Edesmennyt isäpuoleni kertoi muusikon kokemuksella, että jokaiselle löytyy jostain joku. Niin varmasti sinullekin, oli sitten kyse kavereista tai seurustelukumppaneista. Ehkä joudut luopumaan sitä ennen joistakin ennakkoluuloistasi sekä itseäsi että toisia ihmisiä koskien. - E
Ja mä, naisena, ihmettelen, minkä perkeleen takia tarttee otta se juoppo riesaks, erotaan viikon välein ja pahimmassa tapauksessa saada nyrkistä. Neljä vuotta yhdessä "nössön" kanssa. Siitä vuosi avioliitossa, lapsi eikä yhtään on-off-meininkiä.
- Mies 34v
"kaikille löytyy joku" No ei varmasti.Joillekin alfa yksilöille on tarjolla useampi,vähemmän viehättäville ei mitään.Sama kuin muillakin nisäkkäillä.
- dsfdasfdasfd
Tarvitseeko sitä aina haikailla naisen perään?
Ei tosimies tarvitse naista ollakseen "jotain" ja elääkseen mielekästä elämää. Eletään vaan omaa elämäämme me "heikot" miehet ja hoidetaan omat asiamme kuntoon henkisesti, talousellisesti yms.
Jos sitten joskus tapaa sen mukavan naisen joka tahtoo jakaa elämänsä kanssani niin se on hienoa, tämä ei kuitenkaan saa olla itse tarkoitus tai muuten tulee hirveä masennus ja turhautuminen.- Mies 34v
Niinpä. Olenkin panostanut energiani työhön ja harrastuksiin tosin molemmat on aika yksinäisiä. Veikko Huovisen sanoin: "mukavaa olisi välillä myös paritella".
- halut mullakin
Joo mutku tekee mieli pilluu.
- Loppupäätelmä
Tosi mies = nainen
- vastaus Jarille
Jari -75 ja muut asiaa ihmetelleet.
Nyt tulee vastaus kysymykseenne:
Miksi sellainen mies ei saa kavereita joka on tunteellinen, välittävä ja herkkä? Miksi sellaiset miehet saavat tyttöystäviä ja kavereita jotka osaavat olla tunteettomia ja jämäköitä?
Nämä tunteettomat osaavat vain uskottavasti valehdella olevansa tunteellisia, välittäviä ja herkkiä. Heillä näyttää olevan paljon naisia, koska naiset vaihtuvat tiuhaan. Kun valheet paljastuvat ja todellinen luonto paljastuu heidän vierrellensä ei jää kukaan.
Aidosti tunteellinen, välittävä ja herkkä mies ei ehkä katso aiheelliseksi mainostaa itseään (ja hyvä niin) Joskus käy niinkin, että kukaan ei tiedä juuri sinun olevan sellainen .
Mitäpä siis tehdä?
Johdonmukainen ja miellyttävä käytös vie tulokseen ajan kanssa. - Gun
minulla on mies joka on totaallinen miesten mies :D tunteeton se ei ole, mutta jämäkkä. se myös näyttää herkemmän puolen, ja juuri siihen puoleen rakastuin. miehen pitää osata jutella ja itkeä jos itkettää :)
tunteelliset miehet on ihania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512