oxycontin ja nenä

DOG

Onko kokemuksia tai kannattaako/oxydepottia vetää nenään?

28

17440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DOG

      Niin, ja annostus?

    • cat

      Peräsuolen limakalvoilta tulee hyvät vibat.

      • Addikti.pauli

        Useimpien meistä ei tarvitse ajatella kahdesti tätä kysymystä. ME TIEDÄMME KYLLÄ! Huumeet muodossa tai toisessa olivat koko elämämme ja ajattelumme keskipiste. Hankimme huumeita, käytimme niitä ja koetimme keksiä, miten saisimme niitä lisää.Elimme käyttääksemme ja käytimme elääksemme. Yksinkertaisesti sanottuna addikti on mies tai nainen, jonka elämää huumeet hallitsevat. Olemme ihmisiä, jotka kärsivät pahenevasta sairaudesta, jonka lopputulos on aina sama: vankilat, laitokset ja kuolema. NA-toveriseura antaa paljon enemmän kuin mikään huume, se antaa ELÄMÄN! SE TOIMII !!


    • annaperkele

      Hyvin murskattuna voi
      Hyötyosuus ei ole niin suuri kuin syötynä, mut nousut on kovemmat koska limakalvoilta imeytyy nopeammin.

      • oxyt ja tramalit

        Mulla on 50kpl 150mg tramaleita ja 196kpl 20mg oxycontteja. Pitäskö nuo heittää pois vai mitä niille tekis, onkonideoita??


      • himohiisaaja
        oxyt ja tramalit kirjoitti:

        Mulla on 50kpl 150mg tramaleita ja 196kpl 20mg oxycontteja. Pitäskö nuo heittää pois vai mitä niille tekis, onkonideoita??

        mistä voin tulla hakemaa :)


      • oxyman2000
        himohiisaaja kirjoitti:

        mistä voin tulla hakemaa :)

        Vantaa 01300. Paas mailii [email protected] kannattaa olla nopee, hitaat jää ilman


      • oxymies2000
        himohiisaaja kirjoitti:

        mistä voin tulla hakemaa :)

        Vantaa 01300 löytyy, siis tiksin kupeessa. Oo nopee, muutkin on.... paa mailii [email protected]


      • oxymiekkonen
        himohiisaaja kirjoitti:

        mistä voin tulla hakemaa :)

        Noh, kiinnostaako


      • oxyman2000
        oxyman2000 kirjoitti:

        Vantaa 01300. Paas mailii [email protected] kannattaa olla nopee, hitaat jää ilman

        No kunhan heittää herjaa:) kaikkee sitä uskotaankin.....


      • himohiisaaja
        oxymies2000 kirjoitti:

        Vantaa 01300 löytyy, siis tiksin kupeessa. Oo nopee, muutkin on.... paa mailii [email protected]

        ei saa kiusata mä olin ihan tosissani :(


      • xman2000
        himohiisaaja kirjoitti:

        ei saa kiusata mä olin ihan tosissani :(

        Etkä ollut:) saattaa ettå niitä onkin.... senon niin että monet talks and bullshit walks.


      • Anonyymi
        oxyt ja tramalit kirjoitti:

        Mulla on 50kpl 150mg tramaleita ja 196kpl 20mg oxycontteja. Pitäskö nuo heittää pois vai mitä niille tekis, onkonideoita??

        Sinuna söisin nuo kaikki kerralla kun kerran olet niin autisti että täällä lääkkeilläsi keulit. Kaikkien etu olisi


      • Anonyymi
        xman2000 kirjoitti:

        Etkä ollut:) saattaa ettå niitä onkin.... senon niin että monet talks and bullshit walks.

        Uskallatko hintti todella sopia treffit johonkin? Munaton, eli et


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallatko hintti todella sopia treffit johonkin? Munaton, eli et

        [email protected] voin ehkä uattaa


      • Anonyymi
        himohiisaaja kirjoitti:

        ei saa kiusata mä olin ihan tosissani :(

        Ehkä voin auttaa [email protected]


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        oxymies2000 kirjoitti:

        Vantaa 01300 löytyy, siis tiksin kupeessa. Oo nopee, muutkin on.... paa mailii [email protected]

        Vieläkö näitä on?😅


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallatko hintti todella sopia treffit johonkin? Munaton, eli et

        Sanoo kitkunen huoran penikka sinuna narkkari menisin nuolemaan äidin ulotetta vitun autisti vätys


    • bfre3

      Ei depottia kannata vetää nenään. Sen sulamisaika on monta tuntia, eikä ole varmaa että se nenään hyvin edes sulaa. Mahassa sitä sulattavat mahahapot. Depot rakenne ei tuhoudu murskaamalla. Lääkkeet kannattaa ottaa ihan syömällä.

    • DOG

      Kiitos näistä ohjeista, mietin vielä miten tämän tuhoan. Terveisiä CATille. En kylläkään oikein ole varma tosta persehommasta! Koettakaa itse kukin toipua jollain konstilla.

    • DOG

      Entä jos on vaikka tänään ottanut tavallista pubrenorfiinia(vaikka subutex) , niin se vaikuttaisi ns. oikeitten opiaattien( kodeiini) imeytymiseen vielä huomenna. Eli estäisi sitä?

      • syö buranaa

        "oikeitten opiaattien ( kodeiini)"

        hahahaha kodeiini


    • Putte.O

      NA-toveriseura on parasta mitä huumeiden käyttäjä voi saada osakseen.

    • Anonyymi

      Vertaistuki 5/5 koska me olemme oman elämämme&alamme asiantuntijoita, ykskään saatanan lääkäri ei tiedä niistä oloista tai elämästä kun sen pienen kuoren mitä olet sille 10minuutin vastaanotto ajoilla kerennyt kertoa!

    • Anonyymi

      Mulla 80mg ihan vaan veden kanssa mahaa kyllä se siitä lutviutuu

    • Anonyymi

      prungee ku lätkäsin hivin keikal ni jytus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe