Tatuointi NAISELLA: Hot or not?

Mr Gallup

Sosiologi Henry Laasasen mukaan noin 70-80 prosenttia miehistä pitää tatuointia naisella todellisena turn offina, ja melkein 40 prosentille miehistä se on jopa suurin turn off. Sen innoittamana lyhyt gallup:

- Mies: onko tatuointi naisella kiihottava vai turn off?
- Ikäsi?

81

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Gallup

Ja vastaan itse ensin:

- Ehdottomasti suurin turn off
      - 31v

• ghjkkk

iso EI tatskoille ja lävistyksille.
        m 48

• m1990_ei voi sietää

-turn off
      -22v

• .

turn off
      m31

• huhhuhhuu

- Kyllä mä niitä siedän, mutta se vaan kertoo jotain sellaista naisen luonteesta, joka ei ole kovin positiivista. Eli turn off
      - 28

• Herr Lederhose

Muutamia seksikkäitä tatskoja olen naisilla nähnyt, mutta kallistun kuitenkin enemmän turn-off linjalle.

• pn sf

- Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä
      - 40

• n8n8n8

Hyvin sanottu :D

• mieluummin kaunista

- tatuointi vie heti kaikki halut, en voisi harrastaa seksiä sellaisen naisen kanssa
      - bonusvastauksena vaikka et kysynyt: lävistykset myös turn off (korvakoru menee)
      - mies 35 vuotta

• s7s7s7

Melkein voisi näitten vastausten jälkeen jo kysyä, että miksi naisten pitää hankkia niitä tatskoja sitten? Eivät ilmeisesti halua olla haluttavia enää miesten silmissä. Sen olen ainakin huomannut, että oikeasti fiksuilla naisilla ei ole koskaan tatskoja

• Mr Gallup

Ja tämän postaaminen liittyi ketjun aiheeseen miten?

• Jees ja just

Lue aloittajan nimimerkki.

Käytä järkeäsi äläkä istu ja piereskele sen päällä.

• Ei naiset ei

Tatskat naisilla.

-Ei innosta yhtään. Ei merkitystä onko kuva hyvin tehty vai sutasu. Edes omaa taiteellista näkemystä puoltavat kuvat saa positiivista reaktioo aikaan. Isellänikin on kuvia, mutta naisille NOU.
      -29

• EI NAISET EI!

Niin että nainen ei saa tehdä mitä miehet tekee. Entäs jos samaan syssyyn kiellettäisiin nais pappeus, presidenttäys ja äänestys oikeus? Ja naiset kotiin ruokaa laittamaan ja lapsia miehelle tekemään ja mikä olis vielä parempaa, ruetaan kaikki lestadiolaisiks!!!

• definitely no

Tatskat naisella on jopa hyviä siinä mielessä, että se helpottaa karsintatyötä hyvää naarasta etsiessä - tatskatun muijan kohdalla tietää, että sellaiseen ei kannata aikaansa tuhlata ollenkaan.

• hroöegö 6+m49o0+

ei todellakaan.yrjö tulee kun semmosen näkrr.20w

• Haluaisin tietää.

Mitäs miehet sitten käytännössä tekevät siinä tilanteessa kun sen vihdoin ja viimein ensimmäistä kertaa sänkyyn saadun ihanan naisen vaatteita riisuessa jostain paljastuukin se pelätty, päällepäin näkymätön tatuointi? Ryntäätte oksentamaan, kalu lerpahtaa ja ilmoitatte suoraan että "sori, mä en nyt haluakaan enää" tai jotain muuta vastaavaa ja pyydätte naista poistumaan sängystä ja pukeutumaan?

• naiset puhtaaksi

Ei se panemiseen mitään vaikuta! Vakavaa suhdetta ei vaan välttämättä tule. Ei tietty siitä tatskasta johtuen, vaan lähinnä siitä, että mitä se tatskan ottaminen kertoo luonteesta. Pienet tatskat (jos ne ei tyyliin keskellä naamaa ole) on ihan ookoo eivätkä oo haitta ees suhteen syntymiselle.

• Haluaisin tietää.
        naiset puhtaaksi kirjoitti:

Ei se panemiseen mitään vaikuta! Vakavaa suhdetta ei vaan välttämättä tule. Ei tietty siitä tatskasta johtuen, vaan lähinnä siitä, että mitä se tatskan ottaminen kertoo luonteesta. Pienet tatskat (jos ne ei tyyliin keskellä naamaa ole) on ihan ookoo eivätkä oo haitta ees suhteen syntymiselle.

Esimerkkini kuvasi lähinnä sitä että olet tapaillut jotakuta jo jonkin aikaa mutta tatuointijutut eivät syystä tai toisesta ole tulleet puheeksi ja asia paljastuu vasta ekan kerran sänkyyn mennessä.

Varmistatko jotenkin ennen suhteen aloittamista onko toisella tatuointia ja jos on, mitä teet ja näetkö enää vaivaa selvittääksesi mitä se kantajastaan kertoo?

• mieluummin tatskaton
        Haluaisin tietää. kirjoitti:

Esimerkkini kuvasi lähinnä sitä että olet tapaillut jotakuta jo jonkin aikaa mutta tatuointijutut eivät syystä tai toisesta ole tulleet puheeksi ja asia paljastuu vasta ekan kerran sänkyyn mennessä.

Varmistatko jotenkin ennen suhteen aloittamista onko toisella tatuointia ja jos on, mitä teet ja näetkö enää vaivaa selvittääksesi mitä se kantajastaan kertoo?

"Onks sul tatskoi missään?" on ainakin mulla kuulunut aina vakiokysymyksiin kun olen tapaillut jota kuta ekaa kertaa...tai no netissähän mä oon suurimman osan tavannut, eli jo siellä asiasta höpötelty.

Vaikeampi kysymys on se, että mitä se tatskan ottaminen sitten kertoo ihmisestä. No, mulla on fiilis, että aika moni tatskan ottajista ei oikeasti sisäistä sitä, että se tosiaan sitten on siinä loppuelämän. Eri asia on ottaa läväreitä, hiustatskoja yms, koska ne kaikki voi ottaa/kasvattaa pois. Hiustatskat on aika hauskoja ainakin mun mielestä. Ymmärrän kyllä, että joku asia saattaa tatskan ottajalle olla niin tärkeä, että siitä halutaan saada muisto. Mutta minkä takia se pitää saada ihoon? Miksi sitä pitää mainostaa muille? Vai otetaanko se itselle? Miksi se pitäisi ottaa itseään varten? Eikö se asia muka ole omassa muistissa muuten?

Ja sitten jos on päättänyt ottaa vain _jotain_ kuvaa ihoonsa, haluaa vaan saada jotain "koristetta". Onkohan se niin korea sitten 30 vuoden päästä enää? Entä miksi naiset nykyisin ottavat tatskoja, mikseivät ennen ottaneet, jos se oli niin älykäs juttu sitten? Siis ilotytöt otti ennen vanhaan kylläkin...en toki pidä tatskoja ottavia naisia huorina sentään! Mutta ettei vaan niitä tatskoja otettaisi kun se on nyt muotia. Ymmärtävätköhän, että muoti on aina ohimenevää, otettu tatska ei.

Mulla on jotenkin kuva, että tatskoilla halutaan myös antaa itsestään "syvempi" kuva mitä oikeasti on. Sellainen, että henkilöllä on voimakkaita mielipiteitä, elämänkokemusta ja näkemystä. Moneen tatskattuun henkilöön olen tutustunut ja ennemminkin on syntynyt sellainen kuva, että nämä tatskatut henkilöt hakevat ennemminkin vahvistusta muuten ehkä ei-niin-vahvalle persoonalleen. Tai sellaista keinotekoista "syvyyttä" niillä haetaan tms. Miehet taas tuntuvat välillä ottavan tatskoja näyttääksen kovemmilta.

• Haluaisin tietää.
        mieluummin tatskaton kirjoitti:

"Onks sul tatskoi missään?" on ainakin mulla kuulunut aina vakiokysymyksiin kun olen tapaillut jota kuta ekaa kertaa...tai no netissähän mä oon suurimman osan tavannut, eli jo siellä asiasta höpötelty.

Vaikeampi kysymys on se, että mitä se tatskan ottaminen sitten kertoo ihmisestä. No, mulla on fiilis, että aika moni tatskan ottajista ei oikeasti sisäistä sitä, että se tosiaan sitten on siinä loppuelämän. Eri asia on ottaa läväreitä, hiustatskoja yms, koska ne kaikki voi ottaa/kasvattaa pois. Hiustatskat on aika hauskoja ainakin mun mielestä. Ymmärrän kyllä, että joku asia saattaa tatskan ottajalle olla niin tärkeä, että siitä halutaan saada muisto. Mutta minkä takia se pitää saada ihoon? Miksi sitä pitää mainostaa muille? Vai otetaanko se itselle? Miksi se pitäisi ottaa itseään varten? Eikö se asia muka ole omassa muistissa muuten?

Ja sitten jos on päättänyt ottaa vain _jotain_ kuvaa ihoonsa, haluaa vaan saada jotain "koristetta". Onkohan se niin korea sitten 30 vuoden päästä enää? Entä miksi naiset nykyisin ottavat tatskoja, mikseivät ennen ottaneet, jos se oli niin älykäs juttu sitten? Siis ilotytöt otti ennen vanhaan kylläkin...en toki pidä tatskoja ottavia naisia huorina sentään! Mutta ettei vaan niitä tatskoja otettaisi kun se on nyt muotia. Ymmärtävätköhän, että muoti on aina ohimenevää, otettu tatska ei.

Mulla on jotenkin kuva, että tatskoilla halutaan myös antaa itsestään "syvempi" kuva mitä oikeasti on. Sellainen, että henkilöllä on voimakkaita mielipiteitä, elämänkokemusta ja näkemystä. Moneen tatskattuun henkilöön olen tutustunut ja ennemminkin on syntynyt sellainen kuva, että nämä tatskatut henkilöt hakevat ennemminkin vahvistusta muuten ehkä ei-niin-vahvalle persoonalleen. Tai sellaista keinotekoista "syvyyttä" niillä haetaan tms. Miehet taas tuntuvat välillä ottavan tatskoja näyttääksen kovemmilta.

Ok. Tatuoidulla naisella olisi ilmeisesti kuitenkin mahdollisuus suhteeseen kanssasi, jos jaksat selvittää kuvan taustoja vähän syvemmältä ja sen myötä osoittautuu että kuvalla sinun mielestäsi on oikeasti jokin kys. naista hyvin kuvaava tai osuva henkilökohtainen merkitys ja pystyt ymmärtämään miksi se on otettu?

• puhdas pinta kauniim

Ok. Tatuoidulla naisella olisi ilmeisesti kuitenkin mahdollisuus suhteeseen kanssasi, jos jaksat selvittää kuvan taustoja vähän syvemmältä ja sen myötä osoittautuu että kuvalla sinun mielestäsi on oikeasti jokin kys. naista hyvin kuvaava tai osuva henkilökohtainen merkitys ja pystyt ymmärtämään miksi se on otettu?

Mä pystyn varmaankin ymmärtämään miksi se on otettu ja naisen ajatteluprosessin siihen liittyen. Tatskahan yleensä otetaan sen takia, että sen halutaan kertovan jotain kantajastaan. Tai no onhan tietty nämä koristetatskat, jotka on tyyliin valittu vasta siellä tatskaajan penkillä, kun nyt oli päätetty, että joku tatska on kuitenkin saatava :)

Enkä sano, että tatskattu ihminen olisi mitenkään huonompi! :O Mä vaan olen sellainen ihminen, että mikään tähänastinen kokemus ei ole ollut sellainen, että siitä jonkun kuvan haluaisin muistoksi. Tai mikään ominaisuuteni, piirteeni tms ei myöskään ole sellainen, että siitä pitäisi kuva piirtää osoitukseksi iholle :D Ne ketä tutustuu, ni kyllä näkee millainen olen. Tatska tuntuisi mulle joltain lisävahvistukselta, enkä tarvitse sellaista. Mä luulen, että tatskan ottaminen on myös luonnekysymys. Ehkä tatskattu haluaa pitää tiukasti kiinni jostain muistosta tai muistuttaa ainakin itseään jatkuvasti jostain asiasta?

Mutta mielelläni kuulen aina tatskatuilta ihmisiltä, että miksi se tatska on otettu. Ja jos nyt on kiva tyttö muuten, niin ei sillä tosiaan väliä ole. Ehkä siinä on vain omia ennakkoluulojakin. Mutta toisaalta on epäilys, että tatskattu (ainakin jos niitä on paljon) on jotenkin "jumittuvaa" tyyppiä, tai sellainen joka ei osaa päästää irti ja ottaa jotkut asiat liian vakavasti. Mutta saatan olla täysin väärässä, ennakkoluulojeni vanki :D

• Haluaisin tietää.
        puhdas pinta kauniim kirjoitti:

Mä pystyn varmaankin ymmärtämään miksi se on otettu ja naisen ajatteluprosessin siihen liittyen. Tatskahan yleensä otetaan sen takia, että sen halutaan kertovan jotain kantajastaan. Tai no onhan tietty nämä koristetatskat, jotka on tyyliin valittu vasta siellä tatskaajan penkillä, kun nyt oli päätetty, että joku tatska on kuitenkin saatava :)

Enkä sano, että tatskattu ihminen olisi mitenkään huonompi! :O Mä vaan olen sellainen ihminen, että mikään tähänastinen kokemus ei ole ollut sellainen, että siitä jonkun kuvan haluaisin muistoksi. Tai mikään ominaisuuteni, piirteeni tms ei myöskään ole sellainen, että siitä pitäisi kuva piirtää osoitukseksi iholle :D Ne ketä tutustuu, ni kyllä näkee millainen olen. Tatska tuntuisi mulle joltain lisävahvistukselta, enkä tarvitse sellaista. Mä luulen, että tatskan ottaminen on myös luonnekysymys. Ehkä tatskattu haluaa pitää tiukasti kiinni jostain muistosta tai muistuttaa ainakin itseään jatkuvasti jostain asiasta?

Mutta mielelläni kuulen aina tatskatuilta ihmisiltä, että miksi se tatska on otettu. Ja jos nyt on kiva tyttö muuten, niin ei sillä tosiaan väliä ole. Ehkä siinä on vain omia ennakkoluulojakin. Mutta toisaalta on epäilys, että tatskattu (ainakin jos niitä on paljon) on jotenkin "jumittuvaa" tyyppiä, tai sellainen joka ei osaa päästää irti ja ottaa jotkut asiat liian vakavasti. Mutta saatan olla täysin väärässä, ennakkoluulojeni vanki :D

Tiedäthän että myös ne ennakkoluulot voivat jumittaa ihmistä ja saattavat antaa vaikutelman suvaitsemattomuudesta ja vanhanaikaisuudesta.

• ei voi mitään

Tiedäthän että myös ne ennakkoluulot voivat jumittaa ihmistä ja saattavat antaa vaikutelman suvaitsemattomuudesta ja vanhanaikaisuudesta.

Juu, tiedän toki. Mut mä en osaa selittää enää tarkemmin, että mikä niissä tatskoissa oikein mättää. Mä kirjoitin jo pitkän viestin, mutta sitten pyyhin pois, koska ei täällä pysty tarpeeksi tarkkaan nyt selittämään kuitenkaan. Naamatusten se pitäis sanoa.

Mutta miksi sä huolehdit siitä mitä miehet sun tatskoistas mieltä on? Etkö itteäs varten niitä ottanutkaan? ;) Ehkä sulle sopii parhaiten tatskattu mies (sellaisen tuskin luulis olevan niin kronkeli tatskojes suhteen), ja niitähän kyllä riittää, varmaan enemmän kuin tatskattuja naisia.

• Haluaisin tietää.
        ei voi mitään kirjoitti:

Juu, tiedän toki. Mut mä en osaa selittää enää tarkemmin, että mikä niissä tatskoissa oikein mättää. Mä kirjoitin jo pitkän viestin, mutta sitten pyyhin pois, koska ei täällä pysty tarpeeksi tarkkaan nyt selittämään kuitenkaan. Naamatusten se pitäis sanoa.

Mutta miksi sä huolehdit siitä mitä miehet sun tatskoistas mieltä on? Etkö itteäs varten niitä ottanutkaan? ;) Ehkä sulle sopii parhaiten tatskattu mies (sellaisen tuskin luulis olevan niin kronkeli tatskojes suhteen), ja niitähän kyllä riittää, varmaan enemmän kuin tatskattuja naisia.

En ole koskaan huolehtinutkaan, omat ja toisten tatuoinnit eivät koskaan ole tuottaneet mulle minkäänlaista päänvaivaa saati ongelmaa ihmissuhteissani mutta näköjään toisten tatuoinnit tuottavat sitä sulle. Tämä on oikeasti tavattoman mielenkiintoista, olen ollut sekä tatuoitujen että tatuoimattomien kanssa enkä ole koskaan aikaisemmin törmännyt siihen, että ne voivatkin olla toisille totaalinen turn-off.

Kuvat ovat pysyvä ja erottamaton osa mua ja nahkaani ja sen tismalleen saman nahkan peittämä on koko muukin vartaloni, päästä varpaisiin. Siksi yritänkin hahmottaa, miksi ja miten se tismalleen sama nahka voi muuttua jollain tavalla muuksi tai jopa vastenmieliseksi, jos siinä sattuu olemaan väriä joissain kohdissa?

• ei voi mitään

En ole koskaan huolehtinutkaan, omat ja toisten tatuoinnit eivät koskaan ole tuottaneet mulle minkäänlaista päänvaivaa saati ongelmaa ihmissuhteissani mutta näköjään toisten tatuoinnit tuottavat sitä sulle. Tämä on oikeasti tavattoman mielenkiintoista, olen ollut sekä tatuoitujen että tatuoimattomien kanssa enkä ole koskaan aikaisemmin törmännyt siihen, että ne voivatkin olla toisille totaalinen turn-off.

Kuvat ovat pysyvä ja erottamaton osa mua ja nahkaani ja sen tismalleen saman nahkan peittämä on koko muukin vartaloni, päästä varpaisiin. Siksi yritänkin hahmottaa, miksi ja miten se tismalleen sama nahka voi muuttua jollain tavalla muuksi tai jopa vastenmieliseksi, jos siinä sattuu olemaan väriä joissain kohdissa?

Niin, mun seksikumppaneista varmaan yli puolella on ollut tatska ja ei se ole niitä hommia haitannut mitenkään. Mutta en ole mitenkään kronkeli muutenkaan, mitä tulee sänkykaverin valintaan. Vähän kronkelimpi olisin silloin jos olisin seurustelukumppania hakemassa. Silloinkin ylimääräiset kriteerit kohdistuisivat naisen päänsisäiseen maailmaan. Se itse tatska ei haittaisi, mutta tavallaan se ihmisen luonne voisi olla sellainen, että ehkä meillä ei jutut menisi yhteen. Siis luulen, että jos löytyy isoja ja näkyvällä paikoilla olevia tatskoja, niin sitten henkilön luonnekin on "tietynlainen". Mutta valmis olisin tutustumaan enemmänkin tatskattuun tyttöön! Voisihan hän kiva ja fiksu tatskoista huolimatta olla.

Noin niinkuin muuten mä hyväksyisin kyllä tatskat, kauneusvirheitä ne on siinä missä luomet yms jutskat. Eikä mulle ulkonäkö ole se tärkein asia naisessa. Eli siis kauniita mun mielestä tatskat eivät naisen päällä oikein ole. Mutta nää on näitä makuasioita, ei vedetä herneitä :D

• Haluaisin tietää.
        ei voi mitään kirjoitti:

Niin, mun seksikumppaneista varmaan yli puolella on ollut tatska ja ei se ole niitä hommia haitannut mitenkään. Mutta en ole mitenkään kronkeli muutenkaan, mitä tulee sänkykaverin valintaan. Vähän kronkelimpi olisin silloin jos olisin seurustelukumppania hakemassa. Silloinkin ylimääräiset kriteerit kohdistuisivat naisen päänsisäiseen maailmaan. Se itse tatska ei haittaisi, mutta tavallaan se ihmisen luonne voisi olla sellainen, että ehkä meillä ei jutut menisi yhteen. Siis luulen, että jos löytyy isoja ja näkyvällä paikoilla olevia tatskoja, niin sitten henkilön luonnekin on "tietynlainen". Mutta valmis olisin tutustumaan enemmänkin tatskattuun tyttöön! Voisihan hän kiva ja fiksu tatskoista huolimatta olla.

Noin niinkuin muuten mä hyväksyisin kyllä tatskat, kauneusvirheitä ne on siinä missä luomet yms jutskat. Eikä mulle ulkonäkö ole se tärkein asia naisessa. Eli siis kauniita mun mielestä tatskat eivät naisen päällä oikein ole. Mutta nää on näitä makuasioita, ei vedetä herneitä :D

Itse olen erittäin vaativa, valikoiva ja suorastaan ronkeli jo satunnaisenkin kumppanin valinnassa, saati sitten seurustelukumppanin suhteen. Luultavasti meidän kemiamme eivät oikeassa elämässä kohtaisi, varsinkaan mikäli sinulla sattuisi olemaan pituutta alle 180cm, kalju, parta, viikset tai rintakarvat. Ne kun ovat minulle miesten suurimmat turn-offit.

Mutta no hard feelings, tämä keskustelu on oikeasti ollut avartava ja todellakin voi vain todeta että makunsa kullakin ;)

• Hyvää vkloppua!

Itse olen erittäin vaativa, valikoiva ja suorastaan ronkeli jo satunnaisenkin kumppanin valinnassa, saati sitten seurustelukumppanin suhteen. Luultavasti meidän kemiamme eivät oikeassa elämässä kohtaisi, varsinkaan mikäli sinulla sattuisi olemaan pituutta alle 180cm, kalju, parta, viikset tai rintakarvat. Ne kun ovat minulle miesten suurimmat turn-offit.

Mutta no hard feelings, tämä keskustelu on oikeasti ollut avartava ja todellakin voi vain todeta että makunsa kullakin ;)

Joo, mulla onkin hiukan sellainen käsitys ollut, että tatskatut tytöt ovat keskimääräistä ulkonäkökeskeisempiä mitä tulee parinvalintaan. Onhan ison, näyttävän tatskan ottaminenkin jo sellaista itsensä korostamista. Sanottakoon vielä, että mua ei varsinaisesti se itse tatska haittaa, vaan sen ottamisen takana oleva ajatusprosessi, toisin sanoen henkilön luonne. Eli ehkäpä sen takia kovasti tatskatun muijan kanssa tuskin alkaisin seukkailemaan, pidän kuitenkin fiksuista tytöistä ;) Niin, tää ei ollut mikään piikki sitten, sillä noi sun kaikki kriteeriskin olisin ylittänyt kyllä :D

• vhjhvhj

Ihminen jolla on hyvä itsetunto ei tarvitse mitään muistoja kehoonsa, varsinkaan kun tatskaaminen on täysin selkeästi muotijuttu ja paljastuisi myös teineille jos vain tutustuisivat historiaan. Kymmenen vuotta sitten otettiin kehoon tribaaleja, ja kun jokaisella oli niitä merkkaamassa omaa erinomaisuuttaan, alettiin sellaisia merkintöjä halveksia koska se oli muuttunut liian "kaupalliseksi". Nyt nuo tribaalit ovat vaihtuneet kuviksi, joiden yritetään selittää olevan mahdollisimman henkilökohtaisia ettei taas sorruttaisi siihen että jokaisella vastaantulijalla on samanlainen.

Jos ihmisillä olisi ollut tarve merkitä itseensä "muistojaan", he olisivat tehneet sitä jo kauan sitten. Nykyaikainen merkkaaminen on täysin samanlaista kuin se että lapsena piti saada samanlaisia leluja kuin kavereillakin oli, ja väittää sitten että "tätä mä olen aina halunnut." Toisinsanoen, mainosmiesten uhreja tatskan ottajat ja toistelevat samaa mainoslausetta että "haluan merkata kehooni jonkin tärkeän henkilökohtaisen muiston".

Täysin saman ilmiön löytää myös musiikkimausta ja siihen liittyvästä mainostetusta muodista. Lökäpöksyt ja gootit ovat olleet muutaman vuoden muodissa, nyt ovat hipsterit. Samoin oli omina aikoinaan muodissa punk, glamrock ja grunge.

Nuoret mainostivat silloinkin kuinka olivat aina olleet noiden tyylien kannattajia ja aatteiden ajattelijoita. He ovat vain niin tyhmiä etteivät ymmärrä kuinka mainosmiehet kusettavat heitä kuvittelemaan etteivät ole mitään, elleivät ole jotain noista ryhmistä.

Ja ihan turha tulla selittämään että tatuointi olisi muka jotenkin toisenlainen. Se on täysin samanlainen median ylös nostama marginaali-ilmiö joka on ollut kaupallinen jo pari vuosikymmentä. Pokerikin löi läpi juuri kovalla mainostamisella ja yhtäkkiä seitsemän vuotta sitten kaikki halusivat olla pokerinpelaajia.

Siitä syystä tatuoinnin nahkaansa taputellut on turn off, koska se kertoo ottajastaan sen että hän antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa häneen eikä, omista "muistoistaan" huolimatta, ole tippaakaan oma itsensä.

Voit tietenkin väittää minua suvaitsemattomaksi tai vanhanaikaiseksi kun en ole samaa mieltä tatuointien tarpeellisuudesta, mutta minulla on enemmän tietoa kulttuurista ja mediasta niin että tiedän että siksi ja vain siksi sinä haluat tietää, kun olet epävarma itsestäsi ja siitä mitä muut sinusta ajattelevat.

Älä kysy sitä mitä muut sinusta ajattelevat, vaan jos kerran olet itsenäinen ja omilla jaloillasi seisova, perustele minulle ja meille muille lukijoille täydellisesti se miksi sinun on _tarpeellista_ tatuoida nahkasi.

Jos pystyt sen perustelemaan vedenpitävästi, niin ehkä sen jälkeen voin olla samaa mieltä sen että tatuointi on juuri sinulle tarpeellinen.

• bmw ja hugo boss

Ei pelkästään turn off mutta jopa vaikuttaa mielipiteeseeni naisen älykkyydestä. Pidän tatuoituja naisia (ja miehiä) roskasakkina.

Olen 38 vuotias, upea mies.

• ford fiesta ja h&m

kiitos nauruista

• reilireissu & jopo

Että jos mä nyt sitte sen pitkän harkitun tatskan meen ottamaan ni ei tuu miestä enää ikipäivänä? aika karua settiä äijät :D ! oon sitä mieltä että eiköhän se kerro samantien kättelyssä että ei sitä parisuhdetta olis se toinenkaan osapuoli halunnut jos yks tatuointi on noin iso seikka. Jokaisen oma ihohan se on ja itse ainakin tunnen mielenkiintoa tatuoituja ihmisiä kohtaan. Mahtaakohan tämä tatska - touhu vaan olla puhdas makuasia?

• hyygeli ty

Eri ihmiset ajattelevat asioista eri tavoilla. Pikku juttu voi olla toiselle iso asia. Itse esim. ajattelen että jos naiseni tupakoisi yhdenkin tupakan niin pistäisin pihalle HETI. Mutta jos kävisi vieraissa harrastamassa seksiä niin ei ois niin paha asia.

• dafaq

Mikä ihme teitä vaivaa?!
      Jos nainen tatuoi pienen sievän kuvan ihoonsa, ihan vain omaksi ilokseen, epäilette hänen älykkyyttään? Epäilen teidän älykkyyttänne...

• dwewewe

Mun mielestä tossa ylempänä annettiin ymmärtää, että ison ja jokaiselle vastaantulijalle näkyvän kuvan ottaminen ihoon ei välttämättä ole se kaikista fiksuin teko ikinä. Tai no joo..vaikka sitä tatskais ittensä päästä varpaisiin, ni eihän se vielä toki henkilön äo:sta mitään varmaa kerro...tosin oma käytännön kokemus tuntuu olevan, että mitä näyttävämmät tatskat, sitä tyhjempi mieli...Tää oli sitten karkea yleistys, eikä tietenkään päde kaikkien kohdalla.

• Mr Gallup

Minulle tatuointi on valtava turn off syistä, joita en täysin osaa selittää. Se liittyy osittain estetiikkaan koska tatuoinnit näyttävät minusta hyvin rumilta. Niissä on jollain alitajuisella tasolla jotain kuvottavaa.

Joku kysyi miten käytännössä tilanne hoidetaan, jos vuoteeseen asti päädytään ja vaatteiden alta paljastuu tatska. Omalla kohdallani tilanne on mennyt niin, että jos nyt on sänkyyn menty niin en halua toista loukata vaikka se tatuointi ällöttääkin. Joskus olen valinnut asennon, jossa sitä tatskaa ei ole joutunut näkemään tai sitten olen yrittänyt hoitaa homman mahdollisimman nopeasti tai jos tilanne on ollut sopiva, sanonut etten juuri nyt haluakaan ja sitten ollaan ehkä juteltu muista jutuista tms.

Vakavaa suhdetta noista tilanteista ei ole seurannut.

Vaikea asiaa on täysin selittää auki, mutta yleensä kai kuvotus ei ole se tunne, jonka haluaa tuntea kumppania katsoessaan.

• herra tiedustelu mr

Koen että tatuointi on roska tai tahra, joka ei koskaan lähde pois. Ja jos joku ajattelee niin täysin eri tavalla että haluaa roskan tai tahran pysyvästi ihoonsa, joudun valitettavasti toteamaan että elämme eri maailmoissani. Minun "pieneen omaan maailmaani" eivät kuulu tatuoinnit ja lävistykset. Eli tatuointi on: "turn off".

Minulla on käynyt kuten Mr Gallup:ille elikkäs nuori nainen tuli kämpilleni illan lopuksi ja meininkinä oli käydä intiimejä himoja toteuttamaan. Mutta kun selvisi riisumisen myötä että on tatuointeja niin mulla meni himot sen siliän tien. Eipä auttanut kuin valehdella tekosyyn varjolla (maha kipee tms.) ja lopetella siihen.

• Nøtattoos
    • herra tiedustelu mr

Tatuoidut naiset ovat "runsauden sarvi" niille miehille joille asialla ei ole väliä. Ja samaan aikaan tatuoitu nainen on rajannut pois saataviltaan miesenemmistön, koska yli puolet miehistä ei pidä siitä että naisella on tatuointi. Että tämmöistä...

• 13+7

Turn of. Riippuu toki tatuoinnista ja sen sijainnista. Joku kaunis, värikäs ja naisellinen tatuointi esim. nilkassa on ihan ok ja hyvä, mutta sitten perustribalit ja tähdet ovat rumia.

• hghgdghh

Tatuoitu iho näyttää kuolleen iholta.
      Siis on kolkko ja kauhea.

Eli turn offf!

34v m

Joku pieni jossain, missä se ei näkyisi seksin aikana, voisi mennä jotenkin..

• Näin on

1930-luvun lopulla juutalaisnainen meni Saksassa lekuriin. Kun paita oli riisuttu, hämmästeli lääkäri mahaan tatuoitua Hitlerin kuvaa. Nainen totesi olevan hauska katsoa, kuinka Aatun naama leviää juudaan kansan kasvaessa.

• Anti merirosvo

Ehdoton ...ko turnoff Aina oon ollu sitä mieltä, että tatska miehellä tarkottaa narkkaria, tai merirosvoa ja mitäs se sitten viestii naisella... Eräs nainen tuli tänne aika kaukaa, olimme jo puhuneet asiasta ja pitkän viikonlopun jälkeen jouduin tunnustamaan, et kyllä se niin on, etten mä tuu toimeen noitten (lepakko, rotta ja jotain muuta) kanssa ...harmi.
        Nykyisin on ystävänä hiukka varttuneempi nainen joka otti vuosisitten nätin ruusun olkapäähänsä, en tykkää tatskasta mutta naisesta niin julmetusti ettei estä. Monasti toki "uhkaillut" et pian otan Moran ja leikkaan tyhmän kuvan pois.
        Oma avokki lentäs heti pihalle jos menis ihonsa tuhraamaan !

• Ahdasmielistäkö?

Ihmisvartalo on niin kaunis, että on vain tyhmää, että siihen sotkee jotain sen hetkiseen elämäntilanteeseen sopivaa töhryä, vaikka olisi kuinka nättiä kuviota omasta mielestä. Vähän sama kuin söhrisi graffitia jonkun taideteoksen päälle. Ei se välttämättä seurustelua estä, mutta kyllä se vähän häiritsevää. Nuoruuden tyhmyydestä pysyvä muistutus ihossa.

Tiedän kyllä että tietyissä ala-kulttuuripiireissä tatuoidut naiset on hottia, mutta onhan niitä monenlaisia muitakin fetissejä ihmisillä.

• pepepep

- parisuhteeseen kelpuutan vain tatuoimattoman naisen, panemiseen tarkoitetut naiset voivat olla sitten vaikka miten piirreltyjä. mielestäni tatuointi on lutkan merkki :P
      - 29

• lutka mikä lutka...

Olenko siis lutka, kun haluan ja otan jalkopöytääni pääskyjä pois menneen ukkini muistolle?

• HOTTIS

Olen parikymppinen nainen ja minulla on seitsemän tatuointia. Olen ollut parisuhteessa 3 vuoden ajan (miehellä ei tatuointeja). Mieheni on kertonut jälkeenpäin, että hän ajatteli ensimmäisen yhteisen yön jälkeen että minkälaisen huoran kanssa sitä tulikaan vehtailtua kun aamulla silmiin osui ensimmäisenä yläselän tatuointini :D Nykyään hän pitää tatuointejani kauniina ja osana minua.

Olen tunteellinen ihminen ja minulle tatuoinnit ovat muistutus elämäni ihanista asioista. Mielestäni tatuoinnit tekevät minusta persoonallisen, kiinnostavan ja upean.

Aika yllättävää oli, että noin moni mies pitää tatuointeja turn offina. Itse en ole tätä huomannut, ja nimenomaan miehet ovat enemmän kiinnostuneita tatuoinneistani kuin naiset. Varsinkin ei-suomalaiset miehet pitävät vaaleaa, koristeltua ihoani kauniina.

Ja eikös se ole niin että me kaikki teemme välillä jotain typerää elämässämme ;) puss o kram

• 4fffs

Itsekin totesit viimeisessä kappaleessasi mistä viime kädessä asiassa kyse, hehheh :) Miinustahan ne tatskat toki on, mutta jos on muuten hyvä tyttö, niin kyllä sellaset tatskat voi anteeksi antaa.

• Not a nurse

Olen erittäin hyvä kroppainen 19 vuotias nainen. Olen myös hyvännäköinen ja tiedän sen. Koskaan ei ole minua torjuttu sen takia että vasemmassa kyljessäni (kylkiluiden päällä) lukee pienella "live" kauniilla fontilla kirjoitettuna.

Monet miehet on kehuneet sitä ja pitäneet sitä seksikkäänä. ja siitä äö:stä opiskelen tällä hetkellä 2. vuotta lääkäriksi. että näin "tyhmät lutkat" teitä sitten tulevaisuudessa hoitelee ;)

• voihyvänen aika

Totta, enpäs olekaan koskaan törmännyt tyhmään lääkäriin...

• Khyl maar

Mutta toi tatska onkin pieni ja vaatteiden alla piilossa! Ja muutenkin voi jollain edes suht normiälyisellä tytöllä olla jopa isoja näkyviä tatskoja. Yleensä ne tatskat vaan löytyy niiltä vähempilahjaisilta. Mutta poikkeus vahvistaa säännön :)

• r<yhrya

Lääkäriksi pääsemiseksi ei nyt ihan hirveän älykäs tarvitse olla...

• Huaaahah
        r<yhrya kirjoitti:

Lääkäriksi pääsemiseksi ei nyt ihan hirveän älykäs tarvitse olla...

No kyllä itseasiassa sinne on aivan helv*tin vaikea päästä.

• Miehen mielipide
        Huaaahah kirjoitti:

No kyllä itseasiassa sinne on aivan helv*tin vaikea päästä.

No ei näköjään ole, jos sinne pääsee tollaiset "Not a nurse":n tapaiset tatskatut heitukat, jotka eivät osaa edes kirjoittaa oikein! Ja on ne tatskat niin yleisiä, että kyllä niitä varmaan jo yliopistoflikkojenkin iholta löytyy. Mutta se, että opiskelee yliopistossa ei tarkoita, että mikään huippuälykäs olisi. Hyvillä istumalihaksilla, hermoilla yms pääsee taviksetkin yliopistoon.

Ja eiköhän niitä leimoja löydy jonkun oikeastikin älykkään naisen iholta. Omiin havaintoihini pohjaten sanon nyt vaan, että reilummin tatskatut naiset eivät ole ikinä vaan vaikuttaneet miltään ruudinkeksijöiltä. Kyllä ne ihan kivoja, seksikkäitä yms voi olla, mutta eivät ehkä vaimomateriaalia. Eihän ne naiset "huonoiksi" tatskan ottamisen jälkeen tietenkään muutu, vaan se menee niin, että "ei-niin-laatuyksilöt" helposti ajautuvat ottamaan tatskoja, jostain syystä.

Sanottakoon myös, että mua ei millään tavalla haittaa naisten tatuoinnit! Valinnan varaa kyllä löytyy eli löydän kyllä tatskaamattoman tytön halutessani. Seksiseuran tatuoinneilla mulle ei muutenkaan ole väliä. Sen olen huomannut, että naisilla, joilla ei ole tatskoja, on olleet sopivimpia mulle. Tämän asian olen huomannut jo siinä vaiheessa kun ollaan vasta tapailtu eikä vaatteita vielä otettu pois. Eli en ole voinut tietää neidin tatskatilanteesta etukäteen. Älkää nyt tatskatut tytöt loukkaantuko tästä! Teille tatskatuillekin löytyy ottajansa, ehkäpä juuri tatskatuista miehistä.

• hämmästynyt

En oikein ymmärrä miten tatuointi tai sen ottaminen vaikuttaa naisen luonteeseen? Itse olen fiksu, juristiksi opiskeleva nuori nainen. En tupakoi ja alkoholiakin käytän vain muutaman kerran vuodessa. Selässäni lukee teksti "Follow your dreams", joka muistuttaa minua joka päivä siitä, kuinka elämme vain tämän yhden elämän ja siksi unelmista täytyy tehdä totta. Ennen tatuoinnin ottamista tarkkaan harkistin mitä itseeni leimaan, mutta uskon että tämä teksti ei tule koskaan minua kaduttamaan. Pitäähän niitä omia unelmia seurata sinne kuolemaan saakka.

Tottakai tatuointi on turn off, jos se on omasta mielestäsi ruma, mutta sillä voi olla suuri merkitys sitä kantavalle ihmiselle. Emmehän me voi tietää mikä tarina kuvan/tekstin takana piileksii :)

• puhdas iho ja -mieli

Ehkä näitten fiksujen nuorten lääkäreiksi ja juristeiksi opiskelevien naisten vastaukset kertovat jotain siitä miksi minulle tatskat ovat todellinen tuen off. Se ei ehkä liity visuaalisuuteen vaikka mielestäni parhaatkin tatuoinnit ovat mielestäni kuin muistikirjaan tuherretut piirrokset. Enemmänkin tatuointi kertoo minulle että nainen kokee olevansa jotenkin riittämätön tai muuten kykenemätön luottamaan siihen mitä on, ja tarvitsee jonkin signaalin, ehkä vain alitajuisesti, kertomaan itselleen että on olemassa ja jotain. Eli minulle tatuoitu nainen on heikko ja epävarma, enkä ole sellaisita naisita kiinnostunut.

• nimetön_

Niin siis opiskeletko nyt juristiksi vai lääkäriksi niinkuin tossa ylempänä sanoit? ...Jaahas, taidan jo arvata ÄO:si...LOL

• Idioottttiii
        nimetön_ kirjoitti:

Niin siis opiskeletko nyt juristiksi vai lääkäriksi niinkuin tossa ylempänä sanoit? ...Jaahas, taidan jo arvata ÄO:si...LOL

Etkö älykääpiö tajua että nuo olivat kaksi eri ihmistä. Ja nainen jolla on tatska ei ole todellakaan heikko -.- enemminkin joku silari babe -.-"

• diippiss

Se että joku mies kehuu tatuontiasi, ei välttämättä tarkoita että hän oikeasti pitäisi siitä.
      Esimerkki, jos kertoisit sen olevan henna tatska joka häipyy parissa viikossa,
      Mies saattaisi kommentoida " hyvä ,olet kauniimpi ilman sitä".

Mutta jos se on "aito", niin hyvin harva raaskii sanoa, "hyi helvetti olisit jättänyt ottamatta", vaikka mieli tekisi.

Koska kyllä kai sen jokainen jo tietää että sitä ei poisteta , tai jos poistetaan niin tilalle jää vielä rumempi arpi.

Jos sinulla on miehen mielestä karmean väristä kynsilakkaa tms. saatat kuulla siitä , mutta jos sinulla on tatska, niin mieluummin jätetään se todellinen mielipide sanomatta koska, kynsilakan voi helposti vaihtaa, mutta...

Tämä edellinen koskee tietenkin tapausta jossa nainen on kiinnostunut miehen kommenteista, jos kantasi on "paskat mielipiteestäsi ,olen tällainen kuin olen ja piste" niin se tietenkin on oikeutesi ,ja aivan oma tarinansa.

• Jirmaa478;34

Täällä on ihan idiootti sakkia mitä väliä sillä onko kuvia vai herätkää nykyaikaan :D jotenkin tulee nauru näistä miesparoista jotka kuvien perusteella valkkaa naisen :D

• Miesnäkökulmaa
        Jirmaa478;34 kirjoitti:

Täällä on ihan idiootti sakkia mitä väliä sillä onko kuvia vai herätkää nykyaikaan :D jotenkin tulee nauru näistä miesparoista jotka kuvien perusteella valkkaa naisen :D

Kyllä mulle pantavaksi kelpaa vaikka kuinka tatskattu nainen. Vähän tyhmä, heikkoitsetuntoinen ja -lahjainen sen täytyy toki olla...sitä enempi mitä isommat tatskat (ja näyttävämmällä paikalla), mutta sellaiset ovat pantavaksi jopa parempia kuin vähän fiksummat tytöt. Tatskatut tytöt ei yleensä oikein ymmärrä jos vähän pelaa niiden pussiin, jotta sais pimppaa. Tämä on tietysti hyvä asia miesnäkökulmasta ;) Tatskaamattomien, fiksujen tyttöjen kanssa sitten sitoudutaan ja näiden kanssa perustetaan perhe :)

• haloooo

Eli siis myös miehet jotka omistavat tatuoinnin ovat tyhmiä ja heillä on huono itsetunto?
      Herätkää nyt tähän maailmaan! Eikö tollanen naisen valkkaaminen sen mukaan onko hänellä tatska vai ei, ole vähän pinnallista?
      Minulla on hyvä itsetunto ja olen erittäin onnellinen ja tyytyväinen elämääni ja silti pieni leima itsestäni löytyy.
      Eihän silmien värikään ihmisen luonteeseen vaikuta, vaan elämän kokemukset!

• Leimaamaton

Ite en ainakaan valkaa ketään tatskojen mukaan, mutta käytäntö on osoittanut, että tatskattujen tyttöjen luonteet eivät käy oman luonteeni kanssa yhteen mitenkään älyttömän hyvin. Tarkoitan siis niin hyvin, että loppuelämä oltais yhdessä. Panna nyt voin melkein kenen vaan sellaisen kanssa, joka on edes suunnilleen kiva eikä mikään ihan kamalan näköinen :) Tatskat ei siinä haittaa. Tai no...jos leidillä olis joku koko selän kokoinen pääkallo tuijottamassa mua silmästä silmään takaapäin lykkiessä, niin sitten vois ehkä tarvita Viagraa, että homma onnistuu.

Nyt kun puhun tatskatuista tytöistä, tarkoitan sellaisia tapauksi, joilla on isoja tatskoja ja todennäköisesti useampikin. Joku pieni tatska vaatteiden alla nyt ei ole mikään maailmanloppu. Eli ottakaa nyt vaan rauhassa.

Ja silmien väri ei ole oma valinta, joten huono vertaus oli. Toinen asia mitä ihmettelin, että tarkoittaako elämänkokemukset, että niihin liittyen on tatska otettava. Itse olen myös kokenut monenlaista elämässäni, mutta en koe tarpeelliseksi ottaa niistä kuvia ihooni muistoksi. Kyllä se riittää, että muistot on pääkopassa.

Tää on täysin mielipiteeni, mutta kokemuksistaan leimoja ihoon ottavat vaikuttavat jotenkin "takertuvilta" tai sellaisilta, jotka ei pääse esim. huonoista asioista oikein yli. Pitää oikein ottaa muistutus siitä sitten. Hyvistä asioista yleensä se leima toisaalta otetaan, mutta miksi siitä pitää muille kertoa? :D Jostain selästä sitä nyt muutenkaan itse näe....

• 87k

Riippuu vähän. Suomalaisella naisella se on turn-off omalla kohdalla.
      Jos taas menen vaikkapa thai-hierontaan ja siellä hierojalla on tatuointi, ei se haittaa yhtään, koska thaikut ovat mukavia ja osaavat hymyillä josta todella pidän paljon, tämä siis ns. "korvaa" tuon tatuoinnin...

Suomalaiset naiset eivät osaa hymyillä luonnollisesti eivätkä ole edes hauskoja.

Ikäni on 21v.

PS: Jonkun on pakko sitten vetää palkokasvi nenään tästä kirjoituksesta.

• 593;)

Voi kun olen onnekas, kun olen pari tatuointia hankkinut...ompahan helpompi karsia miesten joukosta nuo ylisuuriegoiset, muka niin sivistyneet miehet. Lähinnä tuo "tatuoidut naiset ovat tyhmiä" ajattelutapa jo paljastaa, ettei teidänkään äo:ssanne kehumista ole. Sama kun sanoisin et "hitto kun ne kaljut miehet ovat kyllä niin typeriä" tai jotain vastaavaa. Ymmärrätte ehkä pointtini. Niin, jos äo:nne siihen riittää.

• puhdas on seksikkäämpi
        593;) kirjoitti:

Voi kun olen onnekas, kun olen pari tatuointia hankkinut...ompahan helpompi karsia miesten joukosta nuo ylisuuriegoiset, muka niin sivistyneet miehet. Lähinnä tuo "tatuoidut naiset ovat tyhmiä" ajattelutapa jo paljastaa, ettei teidänkään äo:ssanne kehumista ole. Sama kun sanoisin et "hitto kun ne kaljut miehet ovat kyllä niin typeriä" tai jotain vastaavaa. Ymmärrätte ehkä pointtini. Niin, jos äo:nne siihen riittää.

Tyhmiä tai ei, niin ainakin tämän ketjun perusteella näkee selvästi että tatuointi ei ole miesten mielestä seksikäs. Ja se taisi olla alkuperäinen kysymys.

• 09sdfjj
        593;) kirjoitti:

Kaljuus ei usein ole oma valinta, joten eiköhän sunkin ÄO:si tullut jo selville ;) Koittaisit keksiä jotain parempia perusteluita sille miksi tykkäät ottaa niitä rumia musteläiskiä ihollesi.

• Janette44

Jaahas, lähdenpä ottamaan lisää kuvia kehooni. Mieheni pitää niistä. Onneksi minulla on fiksu mies.
      Itselleni miehissä ehdoton turn off on kaljut miehet, varsinkin ne jotka ajaa päänsä kaljuksi, vaikka hiukset kasvaisi. Joku vika niillon päässä. Ylimielisiä jne.

• tatskaamaton tänne

Miehes on vain kohtelias kun ei viitsi pahoittaa mieltäsi sanomalla, että rumiahan ne tatskas on. Ja toisaalta vähän hiiri mies kun antaa sun vielä ottaa lisää niitä. Noh, pääasia, että SÄ olet tyytyväinen ;)

• hyvä suunta

Onneksi tatskamuoti on jo kovasti vähenemässä. Eiköhän pian jo lopu kokonaan. Kiitos Laasaselle, joka on ottanut asian esille.

Kuten edellisestäkin käy selville, suurin osa miehistä tuntee tatskoja kohtaan inhoa. Tätä ei vain ole kohteliaisuussyistä voinut sanoa. Miksi loukata naista, joka jo on tehnyt lähtemättömän virheen. Tällaiset puheet olisi pitänyt osoittaa niille, jotka eivät vielä ole tehneet virhettä, mutta miten se oli mahdollista, varsinkin kun useimmat tatskat oli otettu nuorena, ennen seurustelua.

Taitamaton pukeutuminen ja meikkaaminen, jopa lävistyksetkin, ovat korjattavissa, mutta tatskat ei, ne joko ovat ikuisia tai niistä jää ruma jälki.

• Siisti mies

Tatuointi = YÖK

Ikäää minulla riittävästi.

• ihme miehiä...

Mulla ei ole tatuointia mutta en kelpuuttaisi miestä edes yhdenillanjuttuun jos tatuointi estäisi suhteemme. Makuasia tämäkin. Oma poikaystäväni on sanonut että mulla on niin kaunis vartalo että siihen sopis tatuoinnit.

t naispuolinen 19v

• ihmemies MacGyver

Tatskoja? NotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNotNot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• dsfsdfsdfsdfsdf

turn off
      24v

• n20v

Makuasia. Yleensä ne miehet jotka inhoaa tatuointeja ovat tunnistettavan näköisiä.. sekä nuoret että vanhat. Kattoo tota Laasastakin niin ei kyllä portit aukeaisi hänelle koskaan :D Hyhhyh. Puhumattakaan vielä siitä mitä paskaa se kirjoittaa! Mutta kyllä jotkut naiset tykkää konservatiiveista ja junteista joten eipä mitään... mä en tykkää, joten ehkä tässä kannattaisi alkaa tatuoimaan ihoaan joten saisi noi vääränlaiset kosijat pois kimpusta. Eipä enää rumat, vanhat tai vääränlaiset miehet ihastuisi ja tahtoisi alkaa heti seurustelemaan yhden yön jälkeen. Pääsisi niistä eroon kertaheitolla eikä kenenkään tunteita loukattaisi :)

Boheemit miehet tykkää hienoista tatuoinneista

• Khyl maar

Itse olen täällä muutaman viestin aiheeseen liittyen laittanut, enkä todellakaan tapellut ole! Enkä kyllä ole muutenkaan tässä threadissa sellaista huomannut. Mielipiteitään vaan ovat miehet täällä esittäneet. Ja yleinen mielipide näyttää olevan, että miehet eivät pidä tatuoinneista. Onhan meillä miehillä oikeus mielipiteeseemme.

Kyllä mun mielestäni naiset saa ottaa tatuointeja jos he sellaisia haluavat iholleen. Ei se multa ole pois - tatuoimattomia naisia löytyy vielä onneksi pilvin pimein. Eikä tosiaan pieni tatska näkymättömässä paikassa maailmanloppu ole. Ja jos vain seksistä puhutaan, niin isommatkaan tatskat eivät mua häiritse mitenkään silloin. Tämä siksi, koska pelkän seksikumppanin luonne ei ole ollenkaan niin tärkeä kuin vakavasti seurustellessa.

Lisäksi mun mielestä tatskoja inhoavat miehet eivät ole niin helpolla tunnistettavissa. Itse olen ainakin aina kehunut tyttöjen tatskoja, koska tällöin he tuntevat olonsa paremmaksi ja pystyvät nauttimaan seksistäkin enemmän. Mun mielestäni turha sanoa suoraan naiselle livenä, että hei tatskas on rumia. Ne on jo kerran otettu, joten jos jotain pitää sanoa, niin sitten jotain pientä positiivistä ennemmin. Tietenkin kannattaa pitää siinä kehumisessa maltti, ettei mene plikka vielä ottamaan kehuista innostuneena ottamaan lisää tatskoja, hehheh...

• n20v
        Khyl maar kirjoitti:

Itse olen täällä muutaman viestin aiheeseen liittyen laittanut, enkä todellakaan tapellut ole! Enkä kyllä ole muutenkaan tässä threadissa sellaista huomannut. Mielipiteitään vaan ovat miehet täällä esittäneet. Ja yleinen mielipide näyttää olevan, että miehet eivät pidä tatuoinneista. Onhan meillä miehillä oikeus mielipiteeseemme.

Kyllä mun mielestäni naiset saa ottaa tatuointeja jos he sellaisia haluavat iholleen. Ei se multa ole pois - tatuoimattomia naisia löytyy vielä onneksi pilvin pimein. Eikä tosiaan pieni tatska näkymättömässä paikassa maailmanloppu ole. Ja jos vain seksistä puhutaan, niin isommatkaan tatskat eivät mua häiritse mitenkään silloin. Tämä siksi, koska pelkän seksikumppanin luonne ei ole ollenkaan niin tärkeä kuin vakavasti seurustellessa.

Lisäksi mun mielestä tatskoja inhoavat miehet eivät ole niin helpolla tunnistettavissa. Itse olen ainakin aina kehunut tyttöjen tatskoja, koska tällöin he tuntevat olonsa paremmaksi ja pystyvät nauttimaan seksistäkin enemmän. Mun mielestäni turha sanoa suoraan naiselle livenä, että hei tatskas on rumia. Ne on jo kerran otettu, joten jos jotain pitää sanoa, niin sitten jotain pientä positiivistä ennemmin. Tietenkin kannattaa pitää siinä kehumisessa maltti, ettei mene plikka vielä ottamaan kehuista innostuneena ottamaan lisää tatskoja, hehheh...

No mun on pakko sanoa että ne "nounou tatskoja" -tyypit ovat kaikki olleet ihan samanlaisia idiootteja jotka kelpaavat vain hetkellisesti sänkyyn mutta enempää ei sitten jaksa kuunnellakaan :D Perustuen siis omiin kokemuksiini. Mulla ei siis tatuointeja ole, mutta oon keskustellut monen kanssa asiasta. Ja kyllä senkin huomaa jos joku ei oikeesti tatuoinnista tykkää tai ne ei kiinnosta. Miehet vaan luulee että naiset pitää vietellä ja imarrella/huijata sänkyyn vaikka tosiasiassa nainen tekee sen päätöksen ekan viiden minuutin aikana. Mä ainakin.

Musta on tyhmää silti kun jotkut tässä ketjussa väittää että kukaan mies ei tykkää tatuoinneista. Haloo hei. Ette te ole yksi ja sama henkilö jonka mieli ja minä on vaan jakautunut miljooniin eri pääkoppiin ja jos niin väitätte niin halveksutte miessukupuolta reippaasti. Yksilöitä me ollaan kaikki ja mielipiteitä on monia, myös miehillä. Mä kyllä väitän että Suomi24:n käyttäjät tai Laasasen kannattajat eivät (minun onnekseni) edusta sitä mitä miehet enimmillään on Suomessa. Prosentuaalisesti ne "minun mieleiseni" ovat täältä kokonaan poissa vaikka todellisessa maailmassa heitä on paljon enemmän. Vähän niinkuin muusikoiden.netissä on iso prosentti kitaristeja, niin Suomi24 ja Laasanen vetää puoleensa tietynlaista porukkaa..... Näin olen huomannut.

Minun poikaystävä ja sen kaverit kuvasivat mua tässä taannoin noin harrastusmielessä, ottivat musta kankaan edessä alastonkuvia. Ei siis mitään pornoilua, mutta seksuaalivivahteisia kuitenkin, sellasia ihan missä kriittiset paikat peittyivät juuri ja juuri :D Ne halusivat maalaata ja piirtää mun vartaloon erilaisia pieniä yksityiskohtia, tavallaan tatuointeja koska pitävät niitä seksikkäinä. Että niin. Joillekin ne on ihan turn on.

• Tatskaton,

EI NAISET EI!23.10.2012 20:39 2 SULJE
      Niin että nainen ei saa tehdä mitä miehet tekee. Entäs jos samaan syssyyn kiellettäisiin nais pappeus, presidenttäys ja äänestys oikeus? Ja naiset kotiin ruokaa laittamaan ja lapsia miehelle tekemään ja mikä olis vielä parempaa, ruetaan kaikki lestadiolaisiks!!!

Tämä tuolta ylempää. Ei ka tässä kukaan kieltämään naisten tatskoja alkanutkaan, HEI! Kysymys oli TURN OF tai ON. Sinulla varmaankin on tatskoja ja kimpaannuit kun suurin osa miehistä on sitä mieltä että ei kiitos, et ole haluttava. Saat toki pitää tatskasi mutta ne ei vaan miellytä kaikkia ja SITÄ tässä kysyttiin. Oletko muuten feministi?

• Ihmeissäni

No huhhuh näitä kommentteja. en olis uskonu että suurimmalle osalle nuo tatuoinnit on noinkin vastenmielisiä.

Itse kyllä sanoisin että oikeassa paikassa se tatuointi voi olla kiihottavakin "pois lukien ne tramp stampit" mutta en paheksu niitäkään.

Veikkaisin että monelta tatuointeja vihaavaltakin mieheltä kysyy mielenlujuutta sanoa kauniille naiselle että: Vedäppä tyttö housut jalkaas ja ala kalppia siitä.. jos joku playboy pupu löytyy sisäreidestä ;)

M 26v

• Not hot

Luomu on parasta.

41v

• fuji moto

- Ei tatuointi ainkaan tunnelmaa nosta, mutta ehkä sen kanssa voi aktin ajan elää.
      - alle 50 v

Teini-ikäisenä olisin varmaankin ollut ihan villinä jos olisin nähnyt naisella tatuoinnin. Nyt tatuointi herättää yhtä suuria tunteita kuin ne muoviset kengät (en viitsi sanoa nimeä), joita lähiössä asuvat perheet käyttävät.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6755
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2313
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1065
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      90
      963
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      850
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      152
      783
    Aihe