Eli kumpaa suosittelette?Näyttää olevan molemmissa sama vaikuttava aine,mutta epiduossa on lisänä vielä bentsoyyliberoksidi.Olen menossa lääkäriin ihan muun syyn vuoksi kuin ihoongelman,mutta ajattelin samalla pyytää jompaa kumpaa noista akne voiteista.Onko kokemuksia,miten on auttanut?On tullut kokeiltua monet eri voiteet,mutta ei ole ollut apua.Esim.Avitcid ja sitten muita ilman reseptiä saatavia voiteita.Roa kuurikin syöty joskus vuosia sitten,auttoi kyllä, mutta akne ei ole nyt niin paha kuin silloin joten haluaisin ensin kokeilla näitä paikallisvoiteita.
differin vai epiduo?
hannah.
3
506
Vastaukset
- 15+3
epiduo. Jos ei auta ni se toinen. Jos ei sekään auta, ni kokeile basiron. Sun pitää kokeilla kaikkea. Ei se akne itestää häivy, paitsi kun mä lopetin kaiken krääsän käytön...
- uteliassssss
Mitä tarkotat krääsällä?
- 15+3
No ihonhoitotuotteet. Sillon ku lopetin niiden käytön. Enään pesen naaman vaan vedellä aamuin ja illoin kuumalla vedellä. Jos ite kokeilet, ni viikossa tai kahessa tullee selvät tulokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316156- 393992
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833353- 122878
- 122287
- 292282
- 1621916
- 241759
- 281524
- 1051382