Kiirellinen!

auttakaa mua ;)

Eli minä aion tehdä rotta (naaraallani) poikasia mutta onko kellään antaa astutukseen urosta, haluaisin että uros olisi väriltään ruskea,musta tai koko harmaa mutta muutkin värit käy ;) ajattelin astuttaa rottani viimeistään syyskuun lopulla jos saan vain jostain uroksen ... toivoisin että uros olisi kasvattajalta ostettu ja hyvä sukuinen mutta sekään ei ole pakollinen kuhan rottasi on terve, rotta naaras asustelee kajaanissa ;) ja jos olet kiinnostunut niin ota yhteyttä sähköpostiini joka on : [email protected]

ps. rottani on väriltään husky striped ;)

7

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24

      Et taida tietää mitään poikasten teettämisestä? Ei se mene niin että joo tuossa on kivan värinen uros, otanpa sen isäksi. Taisi olla huono provo...

      • XD joku 24??

        (24) lol! TOI tyyppi ois ehkä keskustellut enemmän esim. sähköpostissa ... luuletko että toi ois kirjottanu jonku hirvee sanelun XD ? et taida ite tietää ees rotista mitään >:( XD


      • Sedä
        XD joku 24?? kirjoitti:

        (24) lol! TOI tyyppi ois ehkä keskustellut enemmän esim. sähköpostissa ... luuletko että toi ois kirjottanu jonku hirvee sanelun XD ? et taida ite tietää ees rotista mitään >:( XD

        No ei kyllä antanut hirveen hyvää kuvaa, kun ei osaa kutsua rottia edes oikeilla väreillä (ja ei ole mitenkään taattua että poikasten väreillä on mitään tekemistä uroksen värien kanssa, ymmärtää kuka genetiikkaa on viitsinyt opiskella ;)) No mut haettiinpa sentään edes tervettä urosta.


    • Rottaparat ;(

      Voi, älä teetä poikasia!
      Et oles selvästikään rottayhdistyksen hyväksymä kasvattaja.
      Maailmassa on jo liikaa avuttomia poikasia.
      Ja juuri enemmän pukkaa noilta ei-hvyäksymiltäkasvattajilta.
      Jos olet rottaihminen, et teetä poikasia.

      • ........

        En ota kantaa siihen, olisiko ap:n hyvä teettää rotillaan poikasia tai siihen millaisia hänen motiivinsa ovat, mutta korvaani särähtää pahemman kerran tuo sinun epävirallisten kasvattajien syrjiminen. On eri asia olla epävirallinen kasvattaja kuin että teettää poikasia vain siksi, koska ne ovat suloisia/ haluaa kokeilla poikueen kasvattamista / pentutehtailu ja rahastusmielessä.


      • itse korjoittaja
        ........ kirjoitti:

        En ota kantaa siihen, olisiko ap:n hyvä teettää rotillaan poikasia tai siihen millaisia hänen motiivinsa ovat, mutta korvaani särähtää pahemman kerran tuo sinun epävirallisten kasvattajien syrjiminen. On eri asia olla epävirallinen kasvattaja kuin että teettää poikasia vain siksi, koska ne ovat suloisia/ haluaa kokeilla poikueen kasvattamista / pentutehtailu ja rahastusmielessä.

        en teekkään rotallani poikasia joten älkää välittäkö viestistä


      • Black rat
        ........ kirjoitti:

        En ota kantaa siihen, olisiko ap:n hyvä teettää rotillaan poikasia tai siihen millaisia hänen motiivinsa ovat, mutta korvaani särähtää pahemman kerran tuo sinun epävirallisten kasvattajien syrjiminen. On eri asia olla epävirallinen kasvattaja kuin että teettää poikasia vain siksi, koska ne ovat suloisia/ haluaa kokeilla poikueen kasvattamista / pentutehtailu ja rahastusmielessä.

        Epävirallisina kasvattajina virallisetkin ovat aloittaneet. Eiköhän ongelma ole lisäännyttäminen, eli ihan sama millaiset vanhemmat, ihan sama millaiset jälkeläiset, kunhan poikasia tulee. Ei mikään vastuuntuntoinen asenne. Kuten itsekin sanoit:

        "On eri asia olla epävirallinen kasvattaja kuin että teettää poikasia vain siksi, koska ne ovat suloisia/ haluaa kokeilla poikueen kasvattamista / pentutehtailu ja rahastusmielessä."

        Tilanne selvisi jo aloitusviestissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe