Haluaisin tietää antaisitko cavalirin minulle jos olisit kasvattaja. Olen 16vuotias tyttö jolla on ennestään cavalier ja jonka kanssa käyn säänöllisesti dogsitter leireillä,näyttelyissä(tuloksina 2xERI ja 1xEH),Agilityä ja vielä joskus koiratanssia :) ja jonka lisäksi käymme vielä kaksi kertaa päivässä lenkillä koira on oikein hyvin koulutettu vasta vähän päälle vuoden ja osaa istu,maahan,paikka(voin mennä semmosessakin paikassa 20m päätähän ja tulla takaisin jossa on paljon koiria),Tule,Koske...jne. kyseinen cava oli sen koko pentueen rohkein ja jääräpäisin mutta olen pärjännyt sen kanssa oikein hyvin :) Sitten kotona on vielä sakemanni jonka kanssa olen myös paljon tehnyt kaikkea mahdollista :) siis kysymys kuuluu aintaisitko minulle cavan jos kasvattaisisit niitä? :)
Kysymyksiä
Cavalier12234
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492562
- 1961856
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91311- 72998
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes189899- 67891