BB-Sarah ei muista lemmenyötä Tommin kanssa
Sarah ei ole varma, harrastiko seksiä Tommin kanssa
Sarah voitti nukkumapaikan miesten makuuhuoneesta talossa lauantaina järjestetystä muotinäytöksestä.
Humalainen Sarah nukkui yön Tommin kanssa saman peiton alla.
Nyt Sarah pohtii, mitä peiton alla tapahtui yöllä.
Sarah sanoi ettei muista kaikkea illan tapahtumista humalansa takia.
Sarahilla on poikaystävä talon ulkopuolella.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012090316032566_bb.shtml
Jos he olivat yhdynnässä, niin OLIKO SE RAISKAUS?
Nykylain mukaan seksi sammuneen/muistimenneenkänniläisen kanssa on seksuaalirikos?
Seksi humalaisen kanssa = raiskaus?
12
3757
Vastaukset
- Tälläistä sattuu
Jos naiselta menee muisti ei se sitä tarkoita että olisi ollut sammunut. Jokainen joka on joskus tai vähän useammin runsaasti alkoholia juonut tietää tämän. Loppuillasta ei muista mitään, kaverit kertovat ettei edes hirveän humalaiselta näyttänyt. Tällöin voi tehtä kaikenlaisia tyhmyyksiä. Kuten mennä sänkyyn prinssin kanssa ja aamulla huomatakin että prinssi onkin sammakko. Sitten aletaan huutamaan raiskauksesta!
- 10 v myöhemmin?
Eli ovatko LÄHES KAIKKI MIEHET RAISKAAJIA?
Ainakin kaikki miehet jotka ovat lähteneet baarista humalaisen naisen mukaan?
Tajuatteko että nämä naiset voivat vielä VUOSIA MYÖHEMMIN tehdä teistä raiskaus ilmiannon poliisille.
Miten pystytte todistamaan esim. 10 vuotta myöhemmin ettette ole todellakaan raiskannut naista vaan että hän on suostunut seksiin ja kenties myöhemmin katunut sitä että on itse käyttäytynyt siten kännissä, mutta koska ei halua itse kantaa vastuuta omista teoistaan, niin syyttää teitä raiskauksesta? - Naiset tuomareina
Eräs nainen kertoi joutuneensa "raiskatuksi" vahvassa humalassa:
"Minäkin olin vahvasti humalassa ja kaksi miestä harrasti seksiä kanssani, en muistanut illasta ennen tapahtumaa mitään ja heti tapahtuman jälkeen. kun heräsin humalatilasta ja sotin poliisit ja ilmoitin raiskauksesta. Miehet eivät saaneet syytettä, väärä ilmianto meni sovitteluun.itse aluksi sanoin soittaessani poliisit että kyseessä on raiskaus. Tutkinnassa kuulin että miesten mukaan olin suostunut itse seksiin, ja koska en muistanut olinko vai en (voi olla että olin suostunut, humalassa) niin myönsin ettei ollut raiskaus. siitä väärä ilmianto. "
Joku kommentoi hänelle:
"Tietenkään se ei tee tapauksesta raiskausta, että olit niin humalassa, että et aamulla kunnolla muista yön tapahtumia. Känniseksi kun ei vieläkään ole raiskaus, vaikka telaketjufeministit yrittävätkin kaikista yhdynnöistä tehdä raiskauksen.Kasva aikuiseksi ja opettele käyttämään alkoholia niin ettet hölmöile humalassa. Tai jos hölmöilet niin kanna vastuusi aamulla, äläkä yrittää vierittää syytä kanssahölmöilijöiden niskaan"
Mikä on oikeutta? Tuomita jonkun isä/veli/poika raiskauksesta vain siksi että joku humalainen nainen ei muista onko hän ollut halukas seksiin vai ei koska on ollut niin kännissä?
Miksi tälläisistä Suomessa tuomitaan seksuaalirikollisiksi?
Johtuuko se NAIStuomareista, kuten Auerin tapauksessakin? - Perättömät väitteet
"Eräälle tutulleni kävi niin. Hänet haki poliisi työpaikalta ja hänellä ei ollut aavistustakaan miksi häntä viedään poliisi laitokselle. Hän meni shokkiin. Ihminen joka oli ilmoittanut hänet oli alaikäinen tyttö joka ei tullut ajoissa kotiin yö juoksuiltaan ja kun isä oli vihainen niin keksaisi että tämä poika oli muka raiskannut hänet.
Poika ei käsittänyt miksi juuri hänet oli valittu raiskaajaksi. Vihdoin tyttö tunnusti kaiken, ja tämä poika pääsi kotiin, mutta hän ei jaksanut olla töissä hän masentui ja se vei yhden kokonaisen vuoden hänen elämästään."
Tässäkään tapauksessa perättömän ilmiannon tehnyt ei saanut minkäänlaista rangaistusta, vaikka tuhosi syyttömän ihmisen elämän.
Millaiset rangaistukset tälläisistä valeista tulisi antaa, että ne toimisivat pelotteena vastaaville valehtelijoille? - /c
Jos Tommikaan ei muista mitään? Oliko se silloin Sarah joka raiskasi Tommin. Heti tutkinus käyntiin.
- KänniÄäliö?
Juuri kerrottiin että "Sarah on itkuinen" ja saattaa kenties lopettaa kesken?
Onko itkuisuuden syy "raiskaus" epäily?
Joskus aikaisempina vuosina joku kundihan sai seksuaalirikostuomion, koska oli pannut känniläisen muijan kanssa BB-talossa jossa kamerat kuvaavat kaiken eli kiistaton todistusaineisto ainakin löytyy tarvittaessa. - Totta joka sana
KänniÄäliö? kirjoitti:
Juuri kerrottiin että "Sarah on itkuinen" ja saattaa kenties lopettaa kesken?
Onko itkuisuuden syy "raiskaus" epäily?
Joskus aikaisempina vuosina joku kundihan sai seksuaalirikostuomion, koska oli pannut känniläisen muijan kanssa BB-talossa jossa kamerat kuvaavat kaiken eli kiistaton todistusaineisto ainakin löytyy tarvittaessa.NaInen on raiskattu jos hänestä siltä tuntuu, vaikka vapaaehtoisen seksin jälkeenkin, nainen kun saa vielä silloinkin mieltään muuttaa.
Mies vie naisen kapakasta kotiin, panee, heittää yön selkään ulos. Naisparalla ei ole rahaa taksiin, hän on itkuinen, olo on kuin raiskatulla. Kun poliisit sattumalta ajavat ohi ja kysyvät mitä on tapahtunut nainen kertoo "raiskauksesta". Laskuhumala, se että että mies vain pani ja heitti ulos saa naisen itkemään hysteeriseksi. Poliisitkin uskovat että kyllä tämä selvä raiskaus on ja mies haetaan kaappiin. Aikanaan syyttäjä syyttää tätä "raiskaajaa".
- De facto
Voin vakuuttaa että kun menette sinne käräjäsaliin jossa naistuomari teitä odottaa ja asianomistaja väitti olleensa seksin tapahtuessa täysin tietämatön tästä maailmasta että teillä miehillä ei ole MITÄÄN sanaa puolustukseksenne!
Tuomio tulee 110% varmuudella. - finhater
ei se oo raiskausta, suomalaiset naiset antavat mielellään kaikille. niin sanottu munahaukka. oon ollu monessa maassa ja joka puolella on käytöstavat ja kulttuuri. Millanen on suomalainen kulttuuri?? eihän sellaista edes ole! täällä vaan rahastetaan kaikkia. mukamas hyvinvointi valtio. Paska sanon minä. jos muual maksettais yhtä paljon veroo ni luultavasti siel asuis kaikki pilvenpiirtäjis. täällä me maksetaan veroja sentakii et valtio voi rakentaa enemmän oleskelupaikkoja homoille ku suomes on 2/4 homoja. ja loput about naisia. :)
- Oikea raiskausko?
Nää on näitä känni"raiskauksia":
http://www.youtube.com/watch?v=VBihvh_UhnU
Kumpi mielestänne on oikea raiskaus, se kun mamusiivoja sitoi ja raiskasi työkaverinsa töissä vai känniläisen suomalaisnaisen käyttäjä?- lain mukaan
Kaikenlaisia mielipiteitä voi ja saa olla, mutta lain mukaan raiskaukseen syyllistyvät molemmat, mamu tosin jo selvästi törkeään tekomuotoon. Ks. humalaisen raiskaaamisesta RL 20:1.2
"Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan. (13.5.2011/495)"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216925Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562353- 1471887
- 891292
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1001098Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91991- 72990
- 33873
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon165814