Koulua on ollut jo muutaman viikon enkä ole saanut yhtään kaveria.
Huomasin pukeutuvani eri tavalla kuin muut. Pitkä musta nahkatakki joka ulottuu polvien yli. Ja maihinnousukengät.
Yksin ammattikoulussa :(
5
1386
Vastaukset 5
- 324324232
Tuossa iässä ihmisten pitää toimia massamaisesti koulutuslaitoksesta riippumatta. Tämä tarkoittaakin sitä että erilaisuutta katsotaan kieroon, vaikka voidaan se joissakin asioissa hyväksyäkin.
- lottamari<3
Sua pelätään, kun pukeudut tuollaisiin palvontavetimiin. Pistä kunnon vermeet päälle, kun kerran tiedät mistä johtuu ettet saa yhtään kaveria. Vaatteillasi viestität, että sulla on jokin aate, joka ei ihan taida olla monenkaan mieleen.
- yskilöllisyys kunnia
Alussa ehkä karttavat, mutta jos voisit rohkeasti sujutttaa itsesi porukkaan niin alaisivat huomata että ole ihan vain oma persoonasi, joka ei ole sitä tavanomaista harmaata massaa. Saisit pitää takksis ja persoonallisuutesi.
- SAS:
Koska näytät pelottavalta ja vaikeasti lähestyttävältä?
- Anonyymi
Shut the fuck up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 46935
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118530Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e109505Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 55478
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410