Hei Tuntijasi! Olen aivan epätoivos. Ennen tykkäsin mennä töihin ja se ainut paikka jossa turvallista eroni jälkeen. Siitä yli 10 vuotta.
Olen kaiketi menestynyt vuosien varrella hyvin niin työni ulkopuolella kuin töissä vaatimattomasti. En alannut kuin muut erotessaan tekemään vaikka mitä.
Hoidin vain lapsiani ja lastani ja edelleen. Nyt tullut vasta mieskaverikin. Kun isonsin asuntoa silti halpaan muutin sivuun siitä alko kauhea huhumylly täälä. Nyt minua kytätään kun hyvin harvoin poistun työpaikalta. Heti tulee kysely. Kiusaavat kaikella jopa ent. miehelläni.
Miten näet tulevaa minulle Keskiyö? Pärjäänkö ja tällä kovalla luonteellaani saanko ympäristön kuriin työpaikallani minua kohtaan etteivät pääse onnistumaan minun tuhoamisessani?
Keskiyö
2
96
Vastaukset 2
Hei
et sinä ole ollenkaan kovaluontoinen, vaan älykäs ihminen! olet laittanut lasten edut omiesi eteen, koska olet ymmärtänyt vastuusi kiitettävän hienosti.
siksi sinulla on myös ollut kateilijoita matkassa.
olet myös tarkka raha-asioissasi ja teit aivan oikein kun vaihdoit asuntoa isompaan. sinun tulisi harjoitella sellaista salaperäistä hyväntahtoista hymyä kasvoillesi!!
et tietenkään anna nujertaa itseäsi ja mitä kauemmin he sitä yrittävät, sitä nopeammin he kyllästyvät. löytävät raukat muöhemmin uuden uhrin.
näen sinulle eronneen miehen, joka on hyvä ja rehti. lapsesi pärjäävät myös hyvin, erityisen mukavasti! heillä on valkoisia kyyhkysiä päänsä päällä.
älä koskaan aliarvoi itseäsi tai kykyjäsi. sinä osaat tehdä monia asioita.
anna onnesi paistaa kasvoiltasi ja osoita, että olet vihdoinkin onnellinen. sinulla on mukava kumppani, josta nauttia. antaa katkeroiden kanojen vain kateilla!
t. Keskiyö- välillä poikki...
Kaunis Kiitos Tuntijasi. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm691021- 55968
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s43926Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k55715Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21694Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.309653- 33635
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44578Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani176563Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi7546