Joku alempana kyselee myös vaihdosta, mutta minulla on kaksi samanlaista otsikon mukaista pöytäkonetta, joista toisessa emolevy on vioittunut. Verkkokortti ei toimi ja näytönohjainkin oireilee. Myöskään kaksi e-väylää eivät toimi. Vaihdoin kovalevyn, joka kuitenkin oli kunnossa, toiseen ehjään aceriin. Windows alkoi käynnistyä, mutta sitte tuli yhtäkkiä ilmoitus tietoturvauhasta. Siinä lukee jotakin, että koneessa on vieras kovalevy ja pitää suorittaa tietty komento, jota en nyt muista. Miten sen voi suorittaa, kun konetta ei saa avattua vikasietotilaan, vaan kun valitsee minkä tahansa kohdan vikasietotilassa, niin sama tietoturvailmoitus tulee heti ja kone on siinä kohtaa jumissa.
Acer Veriton X480G Kovalevyn vaihto
R.E.C.A
1
137
Vastaukset
- //Kommentti
Käypä vielä katsomassa mikä tuo "tietty komento" on. Kyseessä on kuitenkin olennainen tieto ennenkuin kannattaa pidemmälle ohjeistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552725
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501411- 681370
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3091241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911