Missä avokkini pettää?

Perhe särkymässä...

Minua petetään. Ilmeisesti autossa kutevat jossakin. Mistä osaisimme lasteni kanssa etsiä?

64

3376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boing boing

      jos olet nainen, kerro milloin ukkos on kutemassa. lapset nukkumaan, voin käydä vastaavasti teillä kutemassa

    • pettäjäjääkiinni

      Tunnettu kutupaikka on Oulunbaarin parkki. Siellä voi harrastaa ihanaa suukottelua ja suunnitella ihanaa tulevaisuutta. J-pukki kulki lintulasta, lyhyt matka ja sai kotoa hyvän alibin, piipahan tuossa huoltikalla,,,,,,

    • pan0mies

      No ei kait me missään autossa paneskella. Jenkkisänky natisee kun laitan makkaraa piiloon vaimoosi.

    • ddddddddddddd

      Älä hyvä ihminen käytä lapsia pelinappuloina tuolla tavalla. Millaisia traumoja sinä heille oikein aiot aiheuttaa? Selvittäkää asianne aikuisten kesken.

    • suihinottomies

      Eikös se kallioparkki rakenneta juuri siksi että kaiken maailman autossanussijat ja huorat saadaan pois kadunvarsilta pervoilemasta?

    • koiran ulkoiluttaja

      Nallikari näyttää olevan yks kutupaikka ainakin,näkyy olevan treffejä....tekis aina mieli käydä ottamassa kännykällä rekisteriotteista kuvia ja laittaa lehteen.... :)

      • Siellä saanut

        Tupoksen koulu ja lintutorni..


      • kudittalllk

        Kuditta.


    • dandandamis

      limingantullin prisman takana, siis kaupungilta päin katsottuna, sielläpäin onkohan oritkaria ym. niin kun lähtee sinne tehtaalle päin, ei kaukovainio/hiironen, niin siellä on iso levennetty levähdyspaikka/pysähdyspaikka jossa monestikin auto parkissa :D kun käy kierroksen ajamassa siitä niin aina on jotkut mies ja nainen ja katselevat niin viattoman näköisinä kun ohi kurvaan :D

      Itse ainakin kävisin ensimmäisenä sen paikas tsekkaan jos epäilisin puolisoani.

      • Isä Tupokselta

        Onko tuntomerkkejä naisesta? Entäs mies?


    • pe-te-ty

      On niin härskiä hommaa että ukko tuo pihalla olevaan asuntovaunuun jonkun jonka vaan saa ja yön tunteina hipsii sinne paneskelee kun vaimo nukkuu.........
      Sairasta touhua, useat miehet on niin puu silmiä että luulee ettei vaimo tiedä vaikka tietää kaiken tasan tarkkaan, silti suurin viattomin silmin sanoo että miten voit edes kuvitella että pettäisin. Naisten vaisto vaan sanoo kaiken, turha äijän reppanat yrittää ruikuttaa ku pelottaa.

    • Kiiskenhajua sormissa

      Onhan nuita pikkuteitä missä kuksia. Pienten ihmisten hommaa vaan se autopano!

      • äijästelijä

        Luulisin että keskustan paikallisen veskissä tuossa isollakadulla. Naapuri tosin sanoi että naiset on siellä rupsahtanut tai tanssihirmuja. Portaille vaan euroja niin eiköhän keksit onnistu veskissä.


    • Kannattaa etsiä

      Sanginjoella?

    • puskatonttu

      Meri-Toppilan perukoilla??

    • Sinisorsa

      Kun ihan varmamielipide on,että sinua petetää,niin,kuinka on mahdollista,että sinun pitää Suomi24.ssa kysellä missä se tapahtuu.Täytyyhän sinun olla paikastakin tietoinen,kuka tällä palstalla vois sen tietää.Ei näy olevan kovin kaksisia nuo neuvot,ja miksi kaikki olettaa,että on mies kysymyksessä,minulla on tiedossa huomattavasti suurempi määrä naisia,kuin miehiä,jotka harrastaa,ulkopuolisia-suhteita,johtuu varmaan siitä,kun itse olen nainen.....

      • Perhe särkymässä...

        Minä olen mies. Nytkin akka juoksussa ja minä lasten kanssa kotona. Naisethan pahimpia!


      • olen pahoillani
        Perhe särkymässä... kirjoitti:

        Minä olen mies. Nytkin akka juoksussa ja minä lasten kanssa kotona. Naisethan pahimpia!

        Oletko tupoksesta?


      • kokemustakokomusta
        Perhe särkymässä... kirjoitti:

        Minä olen mies. Nytkin akka juoksussa ja minä lasten kanssa kotona. Naisethan pahimpia!

        Lastensa kanssa, ilman puolisoa, elää yli 150 000 naista. Minä en katselisi hetkeäkään tuollaista lutkaa, kun tellus on pullollaan mitä ihanampia naisia. Ja muista tämä totuus. Suomalainen Mies on suurimmalle osalle maailman naisista se ulkolainen ... aaaaah niin eksoottinen mies.


      • Katso Haukiputaalta!
        kokemustakokomusta kirjoitti:

        Lastensa kanssa, ilman puolisoa, elää yli 150 000 naista. Minä en katselisi hetkeäkään tuollaista lutkaa, kun tellus on pullollaan mitä ihanampia naisia. Ja muista tämä totuus. Suomalainen Mies on suurimmalle osalle maailman naisista se ulkolainen ... aaaaah niin eksoottinen mies.

        Niin, mutta kun pitää löytää sille vauvaunelmalle joku siittäjä, niin sitten otetaan se kellä on pippeli ja kaksi kivestä siihen leikkiin pääsemiseksi. Sitten kaduttaa.


      • hallayömulla
        olen pahoillani kirjoitti:

        Oletko tupoksesta?

        en ole upoksesta.


    • Primera havaittu

      Vieläkö Tupoksen koululla kuhinaa?

    • u
    • Gilgerö

      Antakaapa tälle Tupoksen petturille tuntomerkit niin saadaan selvyys kuka se on. Itse tavannut montakin tuposlaista äitykkää tyrkyttämässä itseään. Mikähän siinä kylässä on vikana? Sääi vaan lapsia ja miestä:( Onkohan syynä se, että pitänyt kaikki saada nopeaa: talot, autot, parisuhde ja lapset ym?

    • mar ja tii

      Minäkin oon ottanut kolmen vuoden aikana baarista mukaan kaksi, alle 30v nuorta äitiä, nimenomaan tupokselta sanoivat olevansa.. Killutin oli sormessa kummallakin.. Säälittää aina jälestäpäin ja hävettääkin... Mutta onhan se mukava katella aamulla vieressä sitä hetki, näin 50v näkökulmasta.

      • Huolehtikaa daameista

        Nämä minun panokaverit on olleet niitä rouvia kenellä avoliitto tai avio-"onni"/ perhekulissi siinä kunnossa, että somusta pitää vain mies ilmeisesti kotona. Hoitoalan naisia!
        Pitäkäähän iuehet huolta naisistanne kun lapsukaisiakin kiireellä hankitte, kärsimään. Keskustelua ja hellyyttä naisille. Välillä hyvää seksiä,omatekoista ruokaa, saunaa ja yhdessäoloa.

        Tupos hyvin edustettuna kyllä petollisten naisten markkinoilla.
        Miten se silleen? Onko Tupoksen naiset vain suorempia tai jotain?


      • HaitannekkoTuo
        Huolehtikaa daameista kirjoitti:

        Nämä minun panokaverit on olleet niitä rouvia kenellä avoliitto tai avio-"onni"/ perhekulissi siinä kunnossa, että somusta pitää vain mies ilmeisesti kotona. Hoitoalan naisia!
        Pitäkäähän iuehet huolta naisistanne kun lapsukaisiakin kiireellä hankitte, kärsimään. Keskustelua ja hellyyttä naisille. Välillä hyvää seksiä,omatekoista ruokaa, saunaa ja yhdessäoloa.

        Tupos hyvin edustettuna kyllä petollisten naisten markkinoilla.
        Miten se silleen? Onko Tupoksen naiset vain suorempia tai jotain?

        L ne on ja sitte välillä karataan ja rymistellään kunnolla ku perhe-elämä alkaa tylsistyttää
        aina voi palata kotiin ja aloittaa kaiken alusta kun on pyytänyt ja saanut syntinsä anteeksi
        niinhän ne miehetkin tekee
        miksei naisetkin tasa-arvo
        vain ihmisiä kaikki ja erehtyväisiä
        suoraan koulun penkiltä naimisiin ja lapsen tekoon L pojan kanssa niin jossain vaiheessa tulee mieleen etten oo vielä kovin vanha ja lapsia on jo liuta enkä oo kokenu mitään elämässäni ja vain yhden miehen ja sitten sitä lähdetään elämänkokemusta hankkimaan


    • Älkää pettäkö!! erot

      Aikoinaan petin tuposlaisen kahden lapsen äitin kanssa, joka eli kulisseissa siippansa kanssa. Eikö se vielä tajunnut lopettaa? Huomasin kyllä että todella miehiin hakeutuva tapaus. Harrastukset ja ammatitkin valitaan sen mukaan missä on äijälauma häntä ihailemassa, vaikkei kaksinen nauta ollut. Isossa mieslaumassa yksikin nainen näyttää heteromiehestä hyvälle ja sinnehän nämä itsestään epävarmat lattatissit hakeutuu.

    • lintutornilla

      tupos oon ettiny naisia aka hiljasta

      • paapelintorni

        Ootko sieltä tornista kattonu?


    • lintutornilta

      seltäkin

    • Tuusulastasoi

      Se on kumma juttu tuo pettäminen parisuhteessa. Älä mieti asioita, jos olet varma asiasta, niin ota ero. Ite erosin aikoinaan miehestä, joka oli väkivaltainen ja jo seurusteluvaiheessa juoksenteli ja liiteli muiden tyttösten kanssa. Ihan jopa Mustan meren rannalla naida naksutteli vieraan kanssa. Luotto todellakin meni ja kun sain kuulla naisen paikan olevan HELLAN JA KAULIMEN VÄLISSÄ, niin alkoi raksuttaa.

      Minulle naureskeltiin, että hulluko olet ja kuvittelet, ei se sinun miehesi missään vieraissa käy. No kappas vaan niin olipa huulipunaa pikkujoulujen jälkeen työpaikkajuhlista palattuaan. Eräs fiksu ystäväni yliopistolta sanoi minulle suoraan:" Meinaatko että sun miehes yksin seillä Euroopassa ajelee ja kiertelee ympäriinsä ja sinä olet kotona?".

      Itseasiassa kun työpaikalla meni hällä tuonne yhdeksään saakka illalla, niin kyllä sen oikeesti tiesi ja kun ystäväni kanssa käytiin vähän siellä työpaikan ikkunan takana tarkastelemassa sitä työntekoa,....olihan siellä se naispuolinen työkaveri ja silleen katseltiin ystäväni kanssa puuhia. Mieshän ei tietenkään myöntänyt, koska hän tiesi ettei mitään totuutta/väärintekoa tule myöntää toiselle.

      No nih ja sitten niin moni joidenkin vuosien jälkeen ihmetteli ihan oikeesti, että kappas vaan niin ex miehesi on tehnyt tyttären ja ihan melkein samoihin aikoihin on alullepantu kuin te erositte. Tytöllä ruskeat silmät ninkuin oli tuolla ex mieheni työkaverillakin, jotta silleen.

      • muhosnaista

        Pahoinpitely ei kuulu parisuhteeseen. Heti pois jos kerran iskee. Kaulin tarkoittaa nyrkkiä. Jotensakkii tutun tuntuinen tarina. Oliko Kylmälänkylästä?

        Sellasta vaan niin ex miehesi oli alistanut sinut pahastikin.


      • pääkaupunkisTarja

        Useaan kertaan olin käynyt lääkärillä paikkauttamassa itseäni niin kuin poliisiasemalla ihan lääkärin käskystä ja lääkärin kirjoittaman todistuksen vein poliisiasemalle. Lääkärin määräyksestä otin eron tuosta miehestä.

        Naista kun ei alisteta ja haukuta kaiken aikaa pöljäksi eikä muutenkaan leikitä kotona alistavaa pomoa.

        Tästä on jo niin todella kauan vuosikymmeniä aikaa, mutta kirjoittelen ihan vaan siksi, jotta naisilla raksuttaisi itsellään heti, kun alistettavaksi joutuvat tai petetyksi.

        On olemassa törkeitä miehiä, joilla ei kotikasvatuksessa ole ollut hajuakaan naisen kunnioittamisesta ja kaikkihan ne alistussuhteet ja hakkaamiset sieltä omasta lapsuudenkodista lähtevät. Sieltä se malli saadaan, miten naista on kohdeltava. Se vaan niin henkarilla hakkaaminen on jo melko kauheeta. Ja varsinkin kun nainen saa potkut selkään ja nyrkiniskun päähän, niin ei pääse lattialta ylös ilman asianomaista apua, joka soitetaan tietystä hätänumerosta.

        Fiksut naiset lähtevät huomatessaan parisuhteessa alistavaa ja pahoinpitelevää niinkun mollaavaa käytöstä. Samoin epäilet avo tai aviomiestäsi, niin selvitä asia itsellesi kavereittesi, ystäviesi avulla yhdessä. Kyllä sen selville saa, jos on pettäjä.

        Yleensä alistaja, sadistinen mies saa hakea itselleen naista koko loppuikänsä, kun puoliso lähtee ja antaa hatkat. Eronnut mies on huonossa huutimessa muidenkin miesten rinnalla ja hänen imagonsa on mennyttä naisten silmissä varsinkin, kun taustalla on väkivaltaa ja alistamista. Sen imagon nostamiseen ei edes korkea palkka auta. Asia on kuitenkin kaikkien ihmisten ja tuttujen niin kuin sukulaisten tiedossa.


      • hhhhjhhhjh
        pääkaupunkisTarja kirjoitti:

        Useaan kertaan olin käynyt lääkärillä paikkauttamassa itseäni niin kuin poliisiasemalla ihan lääkärin käskystä ja lääkärin kirjoittaman todistuksen vein poliisiasemalle. Lääkärin määräyksestä otin eron tuosta miehestä.

        Naista kun ei alisteta ja haukuta kaiken aikaa pöljäksi eikä muutenkaan leikitä kotona alistavaa pomoa.

        Tästä on jo niin todella kauan vuosikymmeniä aikaa, mutta kirjoittelen ihan vaan siksi, jotta naisilla raksuttaisi itsellään heti, kun alistettavaksi joutuvat tai petetyksi.

        On olemassa törkeitä miehiä, joilla ei kotikasvatuksessa ole ollut hajuakaan naisen kunnioittamisesta ja kaikkihan ne alistussuhteet ja hakkaamiset sieltä omasta lapsuudenkodista lähtevät. Sieltä se malli saadaan, miten naista on kohdeltava. Se vaan niin henkarilla hakkaaminen on jo melko kauheeta. Ja varsinkin kun nainen saa potkut selkään ja nyrkiniskun päähän, niin ei pääse lattialta ylös ilman asianomaista apua, joka soitetaan tietystä hätänumerosta.

        Fiksut naiset lähtevät huomatessaan parisuhteessa alistavaa ja pahoinpitelevää niinkun mollaavaa käytöstä. Samoin epäilet avo tai aviomiestäsi, niin selvitä asia itsellesi kavereittesi, ystäviesi avulla yhdessä. Kyllä sen selville saa, jos on pettäjä.

        Yleensä alistaja, sadistinen mies saa hakea itselleen naista koko loppuikänsä, kun puoliso lähtee ja antaa hatkat. Eronnut mies on huonossa huutimessa muidenkin miesten rinnalla ja hänen imagonsa on mennyttä naisten silmissä varsinkin, kun taustalla on väkivaltaa ja alistamista. Sen imagon nostamiseen ei edes korkea palkka auta. Asia on kuitenkin kaikkien ihmisten ja tuttujen niin kuin sukulaisten tiedossa.

        Jotenkin tuttua,....oliko mies Kylmälänkylästä?.....


      • mielenkiinnostaKysyn

        miten se ex-miehesi teki eli odotti ja synnytti sen tyttären?


      • EikuVaatehuoneelta
        hhhhjhhhjh kirjoitti:

        Jotenkin tuttua,....oliko mies Kylmälänkylästä?.....

        se oli se mies simo ruumishuoneelta


      • pölijä
        pääkaupunkisTarja kirjoitti:

        Useaan kertaan olin käynyt lääkärillä paikkauttamassa itseäni niin kuin poliisiasemalla ihan lääkärin käskystä ja lääkärin kirjoittaman todistuksen vein poliisiasemalle. Lääkärin määräyksestä otin eron tuosta miehestä.

        Naista kun ei alisteta ja haukuta kaiken aikaa pöljäksi eikä muutenkaan leikitä kotona alistavaa pomoa.

        Tästä on jo niin todella kauan vuosikymmeniä aikaa, mutta kirjoittelen ihan vaan siksi, jotta naisilla raksuttaisi itsellään heti, kun alistettavaksi joutuvat tai petetyksi.

        On olemassa törkeitä miehiä, joilla ei kotikasvatuksessa ole ollut hajuakaan naisen kunnioittamisesta ja kaikkihan ne alistussuhteet ja hakkaamiset sieltä omasta lapsuudenkodista lähtevät. Sieltä se malli saadaan, miten naista on kohdeltava. Se vaan niin henkarilla hakkaaminen on jo melko kauheeta. Ja varsinkin kun nainen saa potkut selkään ja nyrkiniskun päähän, niin ei pääse lattialta ylös ilman asianomaista apua, joka soitetaan tietystä hätänumerosta.

        Fiksut naiset lähtevät huomatessaan parisuhteessa alistavaa ja pahoinpitelevää niinkun mollaavaa käytöstä. Samoin epäilet avo tai aviomiestäsi, niin selvitä asia itsellesi kavereittesi, ystäviesi avulla yhdessä. Kyllä sen selville saa, jos on pettäjä.

        Yleensä alistaja, sadistinen mies saa hakea itselleen naista koko loppuikänsä, kun puoliso lähtee ja antaa hatkat. Eronnut mies on huonossa huutimessa muidenkin miesten rinnalla ja hänen imagonsa on mennyttä naisten silmissä varsinkin, kun taustalla on väkivaltaa ja alistamista. Sen imagon nostamiseen ei edes korkea palkka auta. Asia on kuitenkin kaikkien ihmisten ja tuttujen niin kuin sukulaisten tiedossa.

        pettihän se man...sepeken sua koko ajan ku Oulussa oli töissä ja sinä maalla opiskelit


    • alajuoksulta

      Kehitä rakastelun taitoja, niin puolisosi ei tarvitse pettää.yksinkertaista, eikö totta.

      • VapaataRakkautta

        no jos lantionpohjalihakset ja ne muut lihakset ovat mennyttä tavaraa usean synnytyksen vuoksi niin ei siinä jumpat ja rakastelutaitojen kehittäminen auta vaan leikkausta vaatii ja se ei ole ilmaista
        synnyttää pitää muttei saisi levitä - aikamoinen vaatimus naiselle - luonnonvastainen
        ikiajat miehet ovat hakeutuneet nuorempien naisten seuraan oman vaimon synnytettyä
        lisäksi pitkä liitto vie seksihalut liian tutun kumppanin kanssa
        pettämisen jännitys lisää seksinautintoa ja vieraan kumppanin kanssa rakastellessa ei tule mieleen laskut, tiskit, pyykit, auton renkaiden vaihto, uuden patjan osto, lasten harrastusmaksut jne...


      • Hsbndbzb

        Kuka käski lisääntyä niin paljon? Paska suhde varmaan kun pitää jotain sisältöä saada lisääntymällä.


    • karvarintagee

      Paneskelemme ukkosi kanssa Oritkarin P-alueella. Se tulee sinne aina arki-iltaisin ja nostaa takakontin ylös merkiksi.

      • tunkitKonttiin

        Oritkarin toiminta on valitettavasti loppunut :(


    • Lintutorni

      Tumma äitsykkä tuli kyytiin tänään??

      • TurhaanLeuhotat

        tommosen tollon kaljun kyytiin ee tuu toista kertaa, ootas vaan!


    • koutsi901

      Erosi lääkärin määräyksestä, kirjallinen vai e- resepti? Olisikohan ukkeli ollutkin Tyrnävällä, siellä oli huorahtavia akkoja?

      • KukaOnOikeaIsä

        ukot ovat kautta aikain olleet huorahtavia tai tosiasiassa oikein kunnon huoria ovat levittäneet siementään pitkin mantereita ratsastusretkillään


      • lintutorni

        ???


    • huikkaheikki

      Ukot huorahtavia? Hommaan tarvitaan akkaki, ellei olla Orikarissa. Mulla ei oo koskaan ollu hevosta, mutta paljon oon saanut silti ratsastaa.

    • PrivateEye0

      Sujauta GPS-paikannin vaimosi autoon/ laukkuun ja seuraa kännykällä tai tietokoneella missä kutupaikka on.

    • karvainen_perse_tikkasi

      Olen nähnyt kun autossa naitiin eräässä suojaisessa paikassa.

      • Silmäpäässä

        Ainakin heinäpäässä nussitaan siinä koira-aitauksen vieressä keskellä päivää. Tupoksen naiset on kovia jakamaan pillua vieraille miehille.


    • höööppöö

      höpöhöp

    • Kaikkeasitä

      Kenellä tummalla lihavalla naisella on sininen opel? Tuposlaisellako? Se kuulemma puuhaili mieheni kanssa, jossakin pusikossa. Haluaisin tarkistaa naiselta pari faktaa. Tapahtui syksyllä 2017.

    • oovaanrauhassa

      ei ne lihavat kenellekkään kelpaa

    • Kaikkeasita

      Mun miehelle kelpasi. Siksi varmaan nainen lähetti itsestään kuvia nuorempana ja hoikempana tai sitten kuvat olivat aivan toisesta ihmisestä. Näin omin silmin oleellisimmat. Mies tunnusti. Autopano tässäkin kyseessä.

      • Perähikiänpoika

        Onkohan kotona kaikki hyvin jos pitää vierasta naista autossa panna?


      • ÅåkeNääOulusta

        Eihä se vieras oo kuha esittäytyy ensi. Sitte suoraa kakkosee.


      • eiSaaKotonansaTarpeex
        Perähikiänpoika kirjoitti:

        Onkohan kotona kaikki hyvin jos pitää vierasta naista autossa panna?

        uhri on pettäjä


    • VÄLIväli

      VÄLIVAINIOLTA

      • Pukki.pukki

        Kuka täältä? Kiinnostaisi koska itsekin Välivainiolta. Jos vaikka pääsisi pukille...


    • Lintutorni

      ??

    • Äläpetäikinä

      2000 luvun alussa Heinäpään kuntosalilla oli töissä varattuja naisia jotka pettivät miehiään bodarimiesten kanssa. Miehet tulivat autoillaan kuntosalin ovelta hakemaan näitä naisia. Nuo naiset yllyttivät erästä kunnollista naistakin sextaile maan bodarimiesten kanssa mutta hän ei harrastanut irtosuhteita. Kuntosalin omistaja sai tietää asiasta ja järjesti henkilökunnalle ravintolaillan "testiksi". Nuo varatut naiset iskivät ravintolasta miehet mukaansa ja naisille tuli lopputili.

    • nipponi

      ukkos pettää hoikan blondin kanssa autossa Eedenin takana parkissa
      10 v. jo kestänyt panosuhde

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe