MTV3 Uutisten tietojen mukaan 8-vuotiaan tyttärensä murhasta syytetty mies on pahoinpidelty vankilassa.
Pahoinpitely tapahtui Vantaan vankilassa viime sunnuntaina.
Vammat eivät ole erityisen vakavia. Teko oli niin kutsuttu klassinen kongipahoinpitely, jossa tekijästä ei ole tietoa. Vartijat löysivät paikalta ainoastaan verijälkiä ja hakatun uhrin.
MTV3 Uutisten tietojen mukaan myöskään tyttärensä murhasta epäilty mies ei ole nimennyt pahoinpitelijäänsä.
Vantaan poliisi selvittää tapahtumia.
Mies odottaa nyt siirtoa mielentilatutkimukseen Vantaan vankilan turvaosastolla.
Syyttäjä vaatii yli 30-vuotiaalle viihdetaiteilijaisälle ja tämän naisystävälle elinkautista vankeutta 8-vuotiaan tytön murhasta Helsingissä toukokuussa.
Tytön surmatapa oli poikkeuksellisen raaka.
www.mtv3.fi
8-vuotiaan murhatun tytön isä hakattiin vankilassa
80
8089
Vastaukset
Vai sillee, noh, jatkahan sielusi tutkistelua.
H.- Virkanaiselta
hunksz, olen tehnyt pitkän virkauran valtiolla, myös tiedän rikollisten mielenlaadun ja toimintatavat, asia ei yllättänyt.
Virkanaiselta kirjoitti:
hunksz, olen tehnyt pitkän virkauran valtiolla, myös tiedän rikollisten mielenlaadun ja toimintatavat, asia ei yllättänyt.
"Virkanaiselta"
Mihin hän viittaa?
Ei oikein auennut tuo aloituksen köyhyys.
H.- Virkanaiselta
hunksz kirjoitti:
"Virkanaiselta"
Mihin hän viittaa?
Ei oikein auennut tuo aloituksen köyhyys.
H.Aloituksen köyhyys oli mtv3:n sivuilta. Viittaan "linnankundien" toimintatapoihin, ja siihen ,että tämä pahoinpitely oli odotettavissa, ymmärrätkö ny?
Virkanaiselta kirjoitti:
Aloituksen köyhyys oli mtv3:n sivuilta. Viittaan "linnankundien" toimintatapoihin, ja siihen ,että tämä pahoinpitely oli odotettavissa, ymmärrätkö ny?
"Virkanaiselta"
Minä näen aloituksen köyhyyden aloittajan omien ajatusten puutteena.
Minulle kelpaa mikä tahansa pasha, kunhan se on itse perusteltu.
Tämän aloituksen uutinen on minulle tyhjänpäiväistä tarinaa.
Iki-vanhaa.
Muistaakseni Hammurabi aloitti ja Salomo jatkoi.
Saattoi olla päinvastoinkin, kuten tänä päivänäkin.
Oikeudessa monet horjuvat, tuomaritkin.
Ja noiden vanhojen laeista nauttivat monet vieläkin.
H.- asderfytui90+
Virkanaiselta kirjoitti:
Aloituksen köyhyys oli mtv3:n sivuilta. Viittaan "linnankundien" toimintatapoihin, ja siihen ,että tämä pahoinpitely oli odotettavissa, ymmärrätkö ny?
on se piru jos vartijat eivät pysty takaamaan vankien koskemattomuutta edes suljetussa laitoksessa !"!
- Pieni hento tunne
tuli, että siitäs sai.
- Kuka edes hiomioi?
Tässä 8-vuotiaan tytön kuoleman tapauksessa on pääasiaksi noussut tappajat ja suomalaisten kollektiivinen viha ja inho noita tappajia kohtaan. Teurastetaan mies ja nainen, annetaan heille kaikki mahdollinen huomio. Mässäillään iltapäivä- ja juorulehtien kirjoittamilla irstailla yksityiskohdilla, noustaan yhtenä rintamana vihaamaan tuota sairasta, julmaa kaksikkoa.
Onko se vihaaminen niin ihanaa vai miksi pitää mieluummin antaa huomio niille pahan tekijöille kuin tuon viattoman pienen tytön muistolle? Kuka edes hiomioi? kirjoitti:
Tässä 8-vuotiaan tytön kuoleman tapauksessa on pääasiaksi noussut tappajat ja suomalaisten kollektiivinen viha ja inho noita tappajia kohtaan. Teurastetaan mies ja nainen, annetaan heille kaikki mahdollinen huomio. Mässäillään iltapäivä- ja juorulehtien kirjoittamilla irstailla yksityiskohdilla, noustaan yhtenä rintamana vihaamaan tuota sairasta, julmaa kaksikkoa.
Onko se vihaaminen niin ihanaa vai miksi pitää mieluummin antaa huomio niille pahan tekijöille kuin tuon viattoman pienen tytön muistolle?"Kuka edes hiomioi?"
Valitettavasti olet jo pahasti myöhässä.
Mielipiteesi on jo vanhaa jorinaa.
H.- Kuka edes huomioi?
Kuka edes hiomioi? kirjoitti:
Onko se vihaaminen niin ihanaa vai miksi pitää mieluummin antaa huomio niille pahan tekijöille kuin tuon viattoman pienen tytön muistolle?Meidän pitäisi Suomen kansana sopia päivä ja aika kun jokainen sytyttää kynttilän tuon tytön muistolle. Pitää hetken turpansa kiinni, on vihaamatta, ja miettii vain tuota kesken jäänyttä elämää. Olemme sen velkaa kaiken sen metelin jälkeen mitä olemme pitäneet noiden tappajien kunniaksi.
- Ymmärrän
hunksz kirjoitti:
"Kuka edes hiomioi?"
Valitettavasti olet jo pahasti myöhässä.
Mielipiteesi on jo vanhaa jorinaa.
H.Profiilisi mukaan olet tänään suoltanut paskaasi täällä jo viisi tuntia putkeen, eli kaiketi heräämisestäsi lähtien? Sinulla ei taida läheisiä olla, jotka jaksaisivat hourintaasi kuunnella. Se kyllä selittääkin paljon.
Ymmärrän kirjoitti:
Profiilisi mukaan olet tänään suoltanut paskaasi täällä jo viisi tuntia putkeen, eli kaiketi heräämisestäsi lähtien? Sinulla ei taida läheisiä olla, jotka jaksaisivat hourintaasi kuunnella. Se kyllä selittääkin paljon.
"Ymmärrän"
Nooh.. Nörttinä minä avaan tietokoneeni silloin kun herään ja menen laskemaan, useimmiten jo aamu neljältä.
Mutta nörttinä minä teen sillä muutakin kuin kirjoittelen palstoille.
Palstakin on aina avoinna, yhdessä ikkunassa.
Muitakin ikkunoita sit on.
Oikeassa olet, koneeni on aina auki, ja kaikenlaista siihen tulee.
Kuinkahan moni avaa koneensa vain palstaamme varten?
H.
- ...
Aha.
Ei oikestaan yllättävä uutinen. Yllättävää asiassa, että olivat sijoittaneet vangin yleiselle osastolle. Tais olla niinkuin tahallinen teko viranomaisilta. Pitääpi muistaa, mun käsittääkseni tyyppi on vasta epäiltynä, ei istumassa tuomiota.
Vankiloissa omat koodinsa. En tunne niitä tarkemmin, kun ei tarvinnut käydä lusimassa. Mutta muistui mileen yks tuttu, aikojen takaata. Ihan mukava kaveri, sillä vaan epämieleinen tapa raiskata naisia.Ei raiskaa enää, oli tullut kuohituksi linassa. Ihan hyvä, joku kyläläinen ois tehnyt sen.
=DW="..."
"Muistaakseni Hammurabi aloitti ja Salomo jatkoi.
Saattoi olla päinvastoinkin, kuten tänä päivänäkin.
Oikeudessa monet horjuvat, tuomaritkin."
Näinhän se menee, alat olla kohta oppinut, lue minua kuitenkin vielä.
H.
- eräs-nimi-ei-peräs
"Virkanaiselta" kommentti sinulle
Emme ole aivottomia, vaikka niin luulet.
hunkszilla on sana hallussa ja tietoa myös muillekin jakaa.- parrot
Hunksi on yksinkertainen papukaija. Ottaako hunksi keksin.
- palsta pilalla...
parrot kirjoitti:
Hunksi on yksinkertainen papukaija. Ottaako hunksi keksin.
Voisi H olla määkimättä kun ei ole muuta sanottavaa. Papukaijan toistotkin ovat mannaa korville tuon jälkeen, on levy jäänyt päälle ja pahasti.
Eikö hän todellakaan saa kaipaamaansa huomiota muualta?
Tunsin samanlaisen, olipa häät tai hautajaiset, keskipisteenä piti olla, muuten ei hyvä seurannut, ei sentään mennyt arkkuun vainajan puolesta.
Mietinkö jo jossain aloituksessa, kumpi hakataan ensimmäisenä ?
Nyt mietin, kauanko menee siihen että mies tekee itsemurhan, kun totuus alkaa kajastamaan.- ihan oikein
Silmä silmästä...hammas hampaasta, sanoo Pyhä kirja.
ihan oikein kirjoitti:
Silmä silmästä...hammas hampaasta, sanoo Pyhä kirja.
Se vain johtuu siitä, että entisvanhaankin tiesivät ihmiset miten pitää suhtautua oman lapsensa kiduttajaan.
Ns. pyhä kirja on tarpeettomankin raaka ihmisille jotka eivät ole muita vastaan rikkoneet.
Mutta kuinka hölmö pitää olla miehen joka uskoo että naisystävä on kolmatta vuotta raskaana ja odottaa nelosia, tai että lapsen kiduttaminenon jotenkin hyväksyttävää ?
- Alkusoittoa
Joo, tuo pahoinpitely oli vasta alkua, lapsen surmaajat ovat vankiloissa pohjasakkaa sitä alinta kastia, tässä tapauksessa en tunne sääliä, vaan kiitän vankeja, kuten moni muu lehtien palstoilla.
- hammurapi
Samoin! Olin ihan iloinen tapahtumasta. Vahinko, ettei hakattu vähän ronskimmin! Silmä silmästä, joten tukehduttaminen olisi paikoillaan. Saisi vähän tietoa miltä lapsesta tuntui!
- Nursing problem
hammurapi kirjoitti:
Samoin! Olin ihan iloinen tapahtumasta. Vahinko, ettei hakattu vähän ronskimmin! Silmä silmästä, joten tukehduttaminen olisi paikoillaan. Saisi vähän tietoa miltä lapsesta tuntui!
En puolustele tekijää mutta väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään. Ehkä pahoinpitelijä sai vihaansa purettua mutta oppiko pahoinpidelty siitä mitään, enpä usko. Jos katumusta on niin tuskin tämän pahoinpitelyn jälkeen yhtään sen syvempi kuin ennen pahoinpitelyäkään.
- demeter
Nursing problem kirjoitti:
En puolustele tekijää mutta väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään. Ehkä pahoinpitelijä sai vihaansa purettua mutta oppiko pahoinpidelty siitä mitään, enpä usko. Jos katumusta on niin tuskin tämän pahoinpitelyn jälkeen yhtään sen syvempi kuin ennen pahoinpitelyäkään.
Ei olekaan Nursing problem (väkivalta ratkaisu mihinkään).
Hämmästyttää, että hyvän- ja rauhantahtoiset kunnon kansalaiset uhoavat kostoa ja päitä vadille, mutta eivät näe, miten väkivaltainen on heidän oma reaktionsa.
Facebookissa on kuulemma käynnistynyt isompikin joukkoliike, jolla lietsotaan lynkkausmielialaa "murhasta epäiltyä" kohtaan. Poliisi siitä varoittelee, en minä... demeter kirjoitti:
Hämmästyttää, että hyvän- ja rauhantahtoiset kunnon kansalaiset uhoavat kostoa ja päitä vadille, mutta eivät näe, miten väkivaltainen on heidän oma reaktionsa.
Facebookissa on kuulemma käynnistynyt isompikin joukkoliike, jolla lietsotaan lynkkausmielialaa "murhasta epäiltyä" kohtaan. Poliisi siitä varoittelee, en minä..."demeter"
Nythän on paljastunut uusi kohde mille itkeä tai mistä raivota.
Vammaiset valittavat että heidän urheiluharrastustaan ei oteta todesta eikä sitä arvosteta tarpeeksi. Mutta älkää minulle laittako rahaa kuitenkaan.
Yhdenlaista vammais-urheiluahan on lastentappajien hakkaaminenkin.
Ikinä ei tiedä etukäteen kumpi vammautuu eniten.
Toisessa uutisessa oli ilonaiheitakin, Keliakia-vammaiset saavat 2,50 € lisää ilmaista rahaa :)
H.- ...
demeter kirjoitti:
Facebookissa on kuulemma käynnistynyt isompikin joukkoliike, jolla lietsotaan lynkkausmielialaa "murhasta epäiltyä" kohtaan. Poliisi siitä varoittelee, en minä...Tota.
Yksityiskohtiin puuttumatta. Mä tympiinnyn yhteen tympeeseen asiaan. Mä pelkäsin, että joillain, ulkopuolisilla tulee jumalattomat sukuriidat ja kostonkierteet. Asia ei kuulu kyllä mulle mitenkään, mutta se nyt oli turhan paljon lööpeissä. Otin yhteyttä kahteen sukuun ja julkisensanan neuvostoon. Muutamaan muuhunkin instanssiin.
Noh, asia saatiin pois lööpeistä. Ei tietoa, miten niillä sukulaisilla välit, mutta eivät ainakaan tappele julkisesti. Asia ei tule unohtumaan koskaan, mutta tapahtuneelle ei voi jälkikäteen kerrassaan mitään. Täytyy ajatella eläviä, ei kuolleita.
=DW=
- pöpejä on monenlaisi
Nyt heti kaikki kukkahattutädit barrikaadeille pahoinpidellyn raukkaparan puolesta ja ei muuta kun rakkauskirjeitä rustaamaan, siellä se lapsentappaja jo ihailijapostia ootteleepi.
- OIKEIN!
Hyvä pojat! Hienoa että joku tekee oikein ja toimii normaalisti tässä ylihyssyttelijöiden valtaamassa maassa.
- ...
Väärin.
Ihminen on syytön, kunnes syylliseksi todistetaan. Tässä po. tapauksessa viranomaiset käytti omankädenoikeutta, koska laittoivat vakavasta rikoksesta epäillyn, ennen oikeudenkäyntiä yleiselle osastolle. Syyte ja rikos niin äärettömän vakavia, että kyllä vankilaviranomaisten pitää tajuta vastuunsa vangeista.
Tää nyt ei ole mitään kukkahattutäti juttua. Oikeusvaltio nyt vaan perustuu johonkin muuhun, kuin omankädenoikeuteen. Tiedetään, tiedetään, eihän se oikeus oikein aina tapahdu, eikä elämä ole oikeudenmukaista. Mutta vangilla, olkoonkin tutkintovanki, on oikeutensa myös. Kyllä sillä on oikeus odotella oikeudenkäyntiä turvassa.
Onhan näitä tapauksia, jotka aivan karmeita ja vaikka mitä, ällistyttävän paljon. Ja kaikkia ei ratkota oikeussaleissa. Mulla ois tiedossa vaikka kuinka paljon tapauksia. Maalla kun poliisia ei saa, eikä niitten puoleen helpolla edes käännytä, pöndellä tapahtuu kaikenlaista. Mikä ei tule otsikoihin, eikä niistä "tiedä kukaan". Mutta ei se ole oikein, ei.
Tässä tapauksessa astuu media esiin, maan suurin mahti, heti luterilaisen kirkon jälkeen. Kakspiippuinen asia. Tuollaisista asioista pitää tiedottaa, mutta kehnoimmassa tapauksessa media lynkkaa jonkun, ennen oikeudenkäsittelyä. Viranomaiset, elikkäs käytännössä poliisi on erittäin vaitonaisia asioista, etenkin tapauksista, jotka koskee lapsia- Media ei. Kaikki mitä saadaan kaivettua esiin, tulee lööppiin.
Tää on sellanen moraalis-eettinen asia. En nyt ala tuomitsemaan kolleegoita, töitäänhän ne vaan tekee. Mutta mediapuolella revitellään kyllä vähän liikaa roskajournalismin tasolla. Jos tosta oikeudenkäyntiä odeottelevasta tyypistä ei ois ollut mediassa yhtään mitään. Yks rikos ois jäänyt tapahtumatta. Siis pahoinpitely vankilassa, vartioiduissa olosuhteissa.
Että mulle se ja sama, paljonko kudia hakataan. Mutta jotenkin tämä perusasenne tympii. Laki on eri asia kuin mielipide. Ihmiset, jotka lukasseet linjurissa iltapäivälehden, on huutamassa verikostoa jostain tapauksesta, mistä niillä ei ole mitään tietoa. Ja seuraavaksi huutavat vihaansa maahanmuuttajia kohtaan. Mielenterveysongelmaisia tuntuu suomessa piisaavan.
=DW= - Haloooooooo
... kirjoitti:
Väärin.
Ihminen on syytön, kunnes syylliseksi todistetaan. Tässä po. tapauksessa viranomaiset käytti omankädenoikeutta, koska laittoivat vakavasta rikoksesta epäillyn, ennen oikeudenkäyntiä yleiselle osastolle. Syyte ja rikos niin äärettömän vakavia, että kyllä vankilaviranomaisten pitää tajuta vastuunsa vangeista.
Tää nyt ei ole mitään kukkahattutäti juttua. Oikeusvaltio nyt vaan perustuu johonkin muuhun, kuin omankädenoikeuteen. Tiedetään, tiedetään, eihän se oikeus oikein aina tapahdu, eikä elämä ole oikeudenmukaista. Mutta vangilla, olkoonkin tutkintovanki, on oikeutensa myös. Kyllä sillä on oikeus odotella oikeudenkäyntiä turvassa.
Onhan näitä tapauksia, jotka aivan karmeita ja vaikka mitä, ällistyttävän paljon. Ja kaikkia ei ratkota oikeussaleissa. Mulla ois tiedossa vaikka kuinka paljon tapauksia. Maalla kun poliisia ei saa, eikä niitten puoleen helpolla edes käännytä, pöndellä tapahtuu kaikenlaista. Mikä ei tule otsikoihin, eikä niistä "tiedä kukaan". Mutta ei se ole oikein, ei.
Tässä tapauksessa astuu media esiin, maan suurin mahti, heti luterilaisen kirkon jälkeen. Kakspiippuinen asia. Tuollaisista asioista pitää tiedottaa, mutta kehnoimmassa tapauksessa media lynkkaa jonkun, ennen oikeudenkäsittelyä. Viranomaiset, elikkäs käytännössä poliisi on erittäin vaitonaisia asioista, etenkin tapauksista, jotka koskee lapsia- Media ei. Kaikki mitä saadaan kaivettua esiin, tulee lööppiin.
Tää on sellanen moraalis-eettinen asia. En nyt ala tuomitsemaan kolleegoita, töitäänhän ne vaan tekee. Mutta mediapuolella revitellään kyllä vähän liikaa roskajournalismin tasolla. Jos tosta oikeudenkäyntiä odeottelevasta tyypistä ei ois ollut mediassa yhtään mitään. Yks rikos ois jäänyt tapahtumatta. Siis pahoinpitely vankilassa, vartioiduissa olosuhteissa.
Että mulle se ja sama, paljonko kudia hakataan. Mutta jotenkin tämä perusasenne tympii. Laki on eri asia kuin mielipide. Ihmiset, jotka lukasseet linjurissa iltapäivälehden, on huutamassa verikostoa jostain tapauksesta, mistä niillä ei ole mitään tietoa. Ja seuraavaksi huutavat vihaansa maahanmuuttajia kohtaan. Mielenterveysongelmaisia tuntuu suomessa piisaavan.
=DW=Lueskeles vähän täältä sivustolta siitä muijastakin, ja onko se äijä nollatasolla ÄO:ltaan? Se muija on väittänyt odottavansa nelosia ja raskaus on kestänyt vuosia ja muija on esiintynyt ranskalaisena lääkärinä jolla on vastaanotto muka Nizzassa ym. ym. paskaaaaaa!!!!:((((
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&p=502455 - Haloooooooo
Haloooooooo kirjoitti:
Lueskeles vähän täältä sivustolta siitä muijastakin, ja onko se äijä nollatasolla ÄO:ltaan? Se muija on väittänyt odottavansa nelosia ja raskaus on kestänyt vuosia ja muija on esiintynyt ranskalaisena lääkärinä jolla on vastaanotto muka Nizzassa ym. ym. paskaaaaaa!!!!:((((
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&p=502455Jatkoa....
http://www.google.fi/imgres?hl=fi&client=firefox-a&hs=4ti&sa=X&rls=org.mozilla:fi:official&biw=960&bih=624&tbm=isch&prmd=imvnsofd&tbnid=xLCKG2_ekO-wmM:&imgrefurl=http://www.vanhemmat.net/jmedia/Laamanen.htm&imgurl=http://www.vanhemmat.net/jmedia/Sirpa_Laamanen_6.jpg&w=2600&h=1846&ei=dMFHUJWsFqiL4gTexICwAw&zoom=1&iact=hc&vpx=268&vpy=312&dur=2331&hovh=189&hovw=267&tx=136&ty=80&sig=110537187884245800339&page=1&tbnh=119&tbnw=167&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:6,s:0,i:96
http://www.google.fi/imgres?hl=fi&client=firefox-a&hs=4ti&sa=X&rls=org.mozilla:fi:official&biw=960&bih=624&tbm=isch&prmd=imvnsofd&tbnid=-6dTQRAgzNh1HM:&imgrefurl=http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?p=32669&sid=f319330600a995f4257d13327fb89696&imgurl=http://s10.postimage.org/bcvnu7795/sirpa1.jpg&w=600&h=386&ei=dMFHUJWsFqiL4gTexICwAw&zoom=1&iact=hc&vpx=441&vpy=6&dur=613&hovh=180&hovw=280&tx=134&ty=115&sig=110537187884245800339&page=1&tbnh=107&tbnw=167&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:7,s:0,i:100 - ...
Haloooooooo kirjoitti:
Lueskeles vähän täältä sivustolta siitä muijastakin, ja onko se äijä nollatasolla ÄO:ltaan? Se muija on väittänyt odottavansa nelosia ja raskaus on kestänyt vuosia ja muija on esiintynyt ranskalaisena lääkärinä jolla on vastaanotto muka Nizzassa ym. ym. paskaaaaaa!!!!:((((
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&p=502455Väärässä vankilasa, ois pitänyt viedä vankimielisairaalaan. Olen edelleen mieltä, viranomaiset toimineet väärin "vahingossa".
=DW= ... kirjoitti:
Väärässä vankilasa, ois pitänyt viedä vankimielisairaalaan. Olen edelleen mieltä, viranomaiset toimineet väärin "vahingossa".
=DW="---"
Kuulostaa ja näyttää hyvältä.
Pysyttele edelleenkin itsekeskusteluissa
H.- Haloooooooo
... kirjoitti:
Väärässä vankilasa, ois pitänyt viedä vankimielisairaalaan. Olen edelleen mieltä, viranomaiset toimineet väärin "vahingossa".
=DW=@ ... =DW=
On niin pähkähullu juttu kaiken kaikkiaan. Olen jo pitkän aikaa ollut sitä mieltä että julkinen sektori on täynnä vähä-älyisten suojatyöpaikkoja.....:( - Mielentilatutkimus
... kirjoitti:
=DW=Hän joutuu vankimielisairaalaan, mikäli mielentutkimus osoittaa hänen olleen ymmärrystä vailla.
- N - E
Kansalaisten sadistisen nautinnon,lynkkaysmielialan sekä murhan ja verenhimon tyydyttämiseksi olisi suotavaa että tälläiset, monen mielestä oikeudemukaiset veriteot olisi vähintäänkin kuvattava videolle sekä pistettävä Youtubeen.
Pyövelillä saisi tietysti olla keskiajalta tuttu musta huppu silmäaukkoineen, koska täytyyhän tätä sankaria ja hyväntekijää suojella mahdollisilta kostonhimoisilta barbaareilta,
olkootkin että hän itse on tuomittu murhista, raiskauksista ja ties mistä.
Mutta jos haluttaisiin tämä kansanhuvi maksimoida niin mallia voisi hakea vaikka Ranskan vallankumouksen ajoilta, ja rahvas hurrais.
http://www.youtube.com/watch?v=fzLfANUecVc&feature=fvwrel
Voi kyllä veikata että monen mielestä giljotiini olisi kyllä aivan liian nopea ja kivuton teloitusväline, mutta historia opettaa että tällä alueella ei mielikuvituksella ole mitään rajoja.
Ylläolevaa ei voi kutsua edes mustaksi huumoriksi, mutta pieni "pelko" on että näin vaan ajattelee aika moni. - Kuolemantuomion kann
Aivan niin ajattelee, käännyin kannattamaan kuolemantuomiota Eerikan kidutusmurhan vuoksi. Kuka tekisi lakialoitteen, joku kansanedustaja?
- Hirveää
Kuka Eerikan laulajaisä on nimeltään...liekö kuinkakin kuuluisa? Miksei talläisiä asioita julkaista, turhaa suojelua.
- Eerikan isästä
Eerikan isä on Tuomas Tarkki.
- Toukohan se
Eerikan isästä kirjoitti:
Eerikan isä on Tuomas Tarkki.
Sori, väärä veli eli
Isä Touko Tarkki on Vantaan vankilassa.
Äitipuoli, 2, Sirpa Laamanen on Hämeenlinnan naisvankilassa. - Valelääkärimuija
Toukohan se kirjoitti:
Sori, väärä veli eli
Isä Touko Tarkki on Vantaan vankilassa.
Äitipuoli, 2, Sirpa Laamanen on Hämeenlinnan naisvankilassa.Mikä se juttu oli kun se naisystävä oli valehdellut sille Toukolle olevansa lääkäri, ja vale selvisi vasta poliisikuulusteluissa tälle Toukollekin?
Mitenkähän tämä huijarilääkäri on onnistunut huijaamaan miesystäväänsä? Missähän on mahtanut olla "lääkärinä"? Senkö takia sossuviranomaiset ovat palauttaneet tytön isälleen eivätkä antanet tytön biologiselle äidille, kun avovaimo oli oikein "lääkäri":(((
- käsitämätön raakuus
lapentappaja isän nimi julkisuuteen, on väärin suojella raakaa tappajaa oman lapsen kiduttajaa,
viha on suunaton kansankeskuudessa tappajia kohtaan, äitipuoli yhtä syyllinen jos ei syyllisempi tapoon,
molemmat pitää panna koko loppuijäkseen kuritushuoneeseen,
kuoleman tuomio oli enemmän oikeudenmukainen noin raakaan tappoon.- melkoisia typeryyksi
Oletko niin tyhmä ettet löydä s24 julkkisjuoru -palstaa? YRITÄ,en neuvo enempää.
Isännimi on ollut iät ajat siellä.
.Kertokaapa omin sanoin täälläkin ketjussa mekastajat...
..vihalla mässäily, nyrkkien kouristukset, nimilistojen julkaisut, aivan kuin Aatukin aikanaan, mitä te niistä saatte?- CCC
Olet kylmä, tunteeton ja katkeroitunut nainen korppis
- iltavirkkunen
CCC kirjoitti:
arvaa minkälaisen kuvan olen saanut sinusta luettuani näitä sinun toisia kirjoittaia nimitteleviä viestejäsi?
- ymmärrä lopettaa
Sitä samaa tyydytystä, mitä sinä itsekin haet noilla kommenteillasi.
- Sanoisit suoraan
CCC kirjoitti:
Joo ja kaksinaamainen, sanoisit suoraan jos rohkea olet, että sinua ei hetkauta vähääkään.
- Julmempi kuin muut
iltavirkkunen kirjoitti:
arvaa minkälaisen kuvan olen saanut sinusta luettuani näitä sinun toisia kirjoittaia nimitteleviä viestejäsi?
Kerro, minä sain omahyväisen itsekkään kuvan, jota tapahtunut ei kosketa eikä kiinnosta.
- Julkista tietoa
Nimilistat ovat julkisia. Etkö kuule että suomen kansa on raivoissaan,
- iltavirkkunen
Julmempi kuin muut kirjoitti:
Kerro, minä sain omahyväisen itsekkään kuvan, jota tapahtunut ei kosketa eikä kiinnosta.
vaikuttaa siltä että ympyräsi ovat tosi pienet, olet pahasti katkeroitunut ja kateellinen, onneksi en tunne sinua
- Se on keskustelua
Ai mitä saan, se on keskustelua tunteiden jakamista muiden kanssa. On terve merkki, jos tapahtunut koskettaa, näin psykologi eräässä haastattelussa. Minua ilahdutti suuresti tuo pahoinpitely, vangeissa on munaa.
- lopettakaa jo
Eikö tämä riitä jo ... olette paskan jauhajia. Voi voi kun ollaan embaattisia vaikka normielämässä ei ole kiinnostusta edes suvun nuoriin ei vanhuksiin.
- Keskustellaan siis
Mikä sinä olet, tämähän on keskustelupalsta. Täällä ihmetellään, jos lapsen kidutusmurha ei tunnu missään. Täällä on myös sananvapaus jokaisella.
- av
Vanhoilla vain murhat mielessä, myös veri???
- luulisin näin
Kuningas alkoholi on varmaan pitkällä ajalla vaikuttanut, että näin pääsi käymään, todella ikävää jälkeä seuraa.
- Näin tapahtui
Näin mm. tapahtui:
Äärimmäiseksi väkivalta yltyi keväällä, kun sosiaaliviranomaiset palauttivat tytön laitoksesta isälleen.
Joka ilta - syytteen mukaan ainakin 25 kertaa - tyttö sidottiin julmasti ja paketoitiin yöksi. Kuolinyönä pahoinpidelty tyttö taisteli elämästään oikeuslääkärin arvion mukaan neljästä kuuteen tuntia, mutta tukehtui lopulta.
- Ainakin minä ajattelin, että ilmaa saa avoimen päälaen kautta, äitipuoli puolustautui.
Isä taas sanoi uskoneensa, kun äitipuoli väitti työskennelleensä lastenkodissa, jossa menetelmä olisi ollut tavallinen käytäntö.
Kun tyttö kuoli vuodesohvalle, isä soitti hätäkeskukseen vasta 10 minuutin kuluttua.
Ennen ambulanssin tuloa pariskunta piilotti sitomistarpeet. Paikalle kutsutut kokeneet rikostutkijat havaitsivat, ettei kaikki ollut kohdallaan, ja ottivat heidät kiinni. Molemmat puhalsivat alkometriin nollan.
Poliisi järjesti esitutkinnassa rekonstruktion, jossa äitipuoli ja isä vuorotellen näyttivät nuken kanssa, mitä he lapselle tekivät.
Rekonstruktiovideolla nainen esittelee julmaa tekoaan rennosti ja välillä naurahdellen kuin kyse olisi mistä tahansa arkisesta askareesta.
Isä taas puhuu tasaisella ja tasapaksulla äänellä. Isä vakuutteli poliisille, ettei missään nimessä halunnut vahingoittaa tyttöä.
murha.info- BentsoNistejäkö?
Ei se että puhaltaa alkometriin nollan, tarkoita etteivät olleet ottaneet esim. bentsoja. Rauhoittavat lääkkeet eivät kaiketi näy alkometrissä.
- Kuolemantuomio ok
BentsoNistejäkö? kirjoitti:
Ei se että puhaltaa alkometriin nollan, tarkoita etteivät olleet ottaneet esim. bentsoja. Rauhoittavat lääkkeet eivät kaiketi näy alkometrissä.
Eivät näy alkometrissä, mutta pikahuumetestissä näkyvät. Juttu selvitetään pohjamutia myöten ja syyllisten saavat rangaistuksen. Itse kannatan kuolemantuomiota.
- Pirre*
Minua on monesti ajatteluttanut nämä uusioperheet, ja yleensä sinkkuperheelliset jotka etsivät esim. netistäkin puolisoita tai vain seurlaisiaankin, mistä he voi tarkistaa millainen tausta tällaisella uudella äiti- tai isä ehdokkaalla on...siellähän voi olla vaikka milaisia kriminaaleja, niinkuin tämäkin tapaus osoittaa..
- demeter
Niin voi, Pirre* netistä löytää seuraa, joka osoittautuu aivan muuksi, mitä luuli.
En tunne näitä deittipalstoja, mutta mielikuvitellen voisi ajatella, että siellä ihminen markkinoi itseään ja tietysti antaa itsestään mahdollisimman suotuisan kuvan -
niinkuin työhaastattelussakin opetetaan tekemään.
Pahinta - mutta pelkään että hyvinkin tavallista - on se, että ihminen uskoo itsekin luomaansa netti-identiteettiin ja on täysin neuvoton, kun sen ohuus hänelle tosi elämässä paljastuu.
Aikuisuus on hukassa ja toivoisi, että näinkin traaginen tapaus havahduttaisi ihmisiä etsimään syitä, syylliset me jo tiedämme, eikä heidän lynkkaamisensa uhria enää auta.
Eräs asia, mihin täällä ei ole kiinnitetty huomioita (toisella keskuselupalstalla kyllä) on se, että pahoin traumatisoitunut lapsi saattaa olla raivokas ja väkivaltainen itsekin. Aikuinen "saa" pysäyttää hänet, eli pitää kiinni jotta lapsi ei vahingoittaisi itseään tai muita. Se mitä tuosta tapauksesta on uutisoitu, antaa kyllä ymmärtää, etteivät rikoksen tehneet tyytyneet tähän, mutta oliko kyseessä sitten sadistinen kidutusnäytelmä, jollaiseksi sen monet mieltävät, on kai vielä näyttöä vailla.
Sanotaan nyt vielä, etten puolustele rikoksen tehneitä. Heitä tullaan tämän kohun saattelemana rankaisemaan raskaimman jälkeen, eikä siinä mitään.
Epäilemättä lastensuojelulaki ja lastensuojelun tilanne ylipäätään joutuu
suurennuslasin alle, eikä siinäkään mitään. Mutta voivatko laki ja viranomaiset koskaan suojella lasta, elleivät omat vanhemmat sitä tee ? Ainakaan tässä tapauksessa eivät voineet. - evuskiliina
Voi voi....ihan sama, mistä sitä puolisoaan hakee, niin susi voi tulla vastaan.
Näin on nyt ja näin on ollut aina. - lautasliina
evuskiliina kirjoitti:
Näin on nyt ja näin on ollut aina.Kuin myös napakymppikin.
- Pirre*
evuskiliina kirjoitti:
Näin on nyt ja näin on ollut aina.Tarkoitin lähinnä sitä ettei nykyään seurustella/tunneta kovin kauaa, kun ollaan jo valmiita pistämään jalat saman ruokapöydän alle, on liian kiire..miun mielestä.
Miusta "lapsellisilla" immeisillä pitäisi olla malttia katella ja kuulostella ennen mahollista yhteen muuttamista.
- 40+
hyvä homma.
- silmä silmästä ..
mistäs saisi Sirpa Laamanen 47 vuotta valokuvan olisi käyttöä eerikan muistoa kunnioittaen
- .
Eiköpähän hänellä olisi jo tarpeeksi ongelmia ihmisten eteen joutuessaan mikäli hänellä on vähääkään omaa tuntoa jäljellä. Luulempa että pitää olla kivikova luonne jos ei tuollainen teko jossakin sisimmässään häntä kolkuttelisi.
Ei hän voi koko loppuikäänsä huppu silmillä kulkea.
- odottava
mistäs saisi Sirpa Laamanen 47 vuotta valokuvan olisi käyttöä eerikan muistoa kunnioittaen
- ei oo totta!
On aikoihin eletty ettei ihminen ole turvassa edes vankilassa! Onko sellainen ihmisen hakkaaminen suotavaa ja sivistynyttä? Mies saattaa katua tekoaan syvästi ja koko sydämestään ja sitten jotkin kamalat huligaanit tulevat hänet hakkaamaan. Maailma on todella paha paikka!
- Pelko koko ajan
Sinulle ei oo totta! Lapsenmurhaaja ei ansaitse armoa. Voin kertoa, että vankilahierarkiassa Touko Tarkki on pohjasakkaa, kuten pedofiilit ja lapsensurmaajat ovat. Hän saa pelätä koko ajan. Vai vielä sääliä!
- .............
molemmat lapsen tappajat, molemmille kuoleman tuomio,
teko oli niin hirveä KÄSITTÄMÄTÖN, siihen ei kukaan tavallinen ihminen pysty,
nämä kasi on ihmis-HIRVIÖITÄ, molemmille kuoleman tuomio, eikä yhtään sääliä eikä armoa.- Kuolemantuomio
Samoin ajattelen, kuolemantuomiorangaistus uudelleen käytäntöön.
Yhä jankuttaville:
Tässä kopio kommentistani toisessa aloituksessa:
"40 vuotta sitten olin niin nuori, että kuvittelin tuntevani sitä vihaa, mistä niin paljon puhutaan tänäpäivänäkin. Opin sitten aikanaan ymmärtämään että vihan tunne syntyy siitä että ei itse osaa ymmärtää kaikkea."
H.- ihan ite
Etpä paljon ymmärrä mitään vieläkään. Minä itse, siinä kaikki mitä ymmärrät.
ihan ite kirjoitti:
Etpä paljon ymmärrä mitään vieläkään. Minä itse, siinä kaikki mitä ymmärrät.
"ihan ite"
Noh, juoskaahan lapsukaiset, mutta varovasti, että ette loukkaa itseänne.
H.
- Anonyymi
Lisää tätä seurausta tekijöille! Please! Kunnes heille helvetin portit aukenevat. Toivon heille sellaista kohtelua, jota normaalilla mielikuvituksella ei pysty keksimään ja vielä vähän brutaalimpaa.
- Anonyymi
Samoin, oliko tää Tarkki tapaus.
- Anonyymi
Ainakin toisen kerran. Mahtavaa! Upeeta! Kun tämä paskiainen pääsi vankilaan kuulin, että se oli hakattu. Tunsin suurta iloa. Myöhemmin riemu repesi kattoon, kun kuulin varmalta taholta kuinka pahasti se hakattiin.
Tämä paska on kenen tahansa toimesta vapaasti hakattavissa - Anonyymi
Noh,,hallitus on nyt kieltämässä vihaamisen. Saa nähdä kuinka toimii,,ja kuinka sitä valvotaan,,tuleeko jokaiselle kotiin valvontakamerat..
Ettei vaan vihaisia puhuttaisi rikollisista maahanmuuttajista. - Anonyymi
Toukohan ollut linnassa kohteena ensimmäisestä pvästä lähtien ja on ns. Vapaata riistaa.
Varmuusosastolla lusii Touko. Vaikeaa on Toukolla hyvä niin, ei selviä hengissä siviilissä mutta se yritetäänkin eliminoida jo linnassa. Kunnon perässä vedettävä vätys Touko on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1776660- 322382
- 1872129
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101403Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.1171389- 731097
Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä241057Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,291029Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty44961Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke11924