kylmäasema tankkaus vituilleen, tietäskö kukaa....

_Angel_

tiesin että yhellä kylmäasemalla on halpaa bensaa ja päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja kokeilla kuinkas se toimii. eipä kai olisi pitänyt.
naputtelin koodin ja 50€ tankkausta ja sitten otin pumpun käteen ja tajusin että bensatankin luukku oli vielä kiinni, laitoin pumpun takasin ja avasin bensaluukun ja sitten tyhmänä vielä yritin tankata...ei tullut mieleen että eipä se ehkä toimi ku olin jo laskenu pumpun takas pidikkeeseen.
kysymys, velottaako ne nyt sit sen 50€?
älyttömän tyhmä olo.

8

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H&K.

      Ota yhteys ko. öljy-yhtiöön ja selvitä asia.

    • Siis mitä

      Siis annoit saldorajaksi 50€? Silloin ei mene mitään.

    • hesu.

      ei veloiteta mitää, ei muuta kun uutta matoa koukkuun ja yrittämään uudestaan

      • Jajal

        Mites kantsii toimia jos tekee saman tempun käteisellä? Onko joku saanu rahat takas?


      • Tankki täyteen
        Jajal kirjoitti:

        Mites kantsii toimia jos tekee saman tempun käteisellä? Onko joku saanu rahat takas?

        Lopetin tuon seteleillä tankaamisen jo 20 v sitten, joten ei ole tarvinut kysellä, eikä miettiä paljon tankkiin mahtuu.


      • vgyukjbifyv
        Jajal kirjoitti:

        Mites kantsii toimia jos tekee saman tempun käteisellä? Onko joku saanu rahat takas?

        Kerran olen saanut rahat takaisin. Aseman hoitajan puh.nro. on siinä makissa jollain kohtaa. Soitto siihen ja ilmoitus mikä mittari ja kellonaika niin muutamassa päivässä tulee rahat tilille pankkiin.


      • eipä ole näkyny
        Jajal kirjoitti:

        Mites kantsii toimia jos tekee saman tempun käteisellä? Onko joku saanu rahat takas?

        Kortilta ei veloiteta mitään jos ei tankaa, saldovaraus on vain saldon tarkastamista varten.

        Just oli juttua jossain että jos on syöttänyt koneeseen rahaa enemmän mitä tankkiin mahtuu, niin loput rahat kyllä saa takaisin jos pyytää.

        Vieläkö jossain on automaatti mistä saa bensaa setelirahalla?


    • Korttimaksutapahtumassa valitaan katevaraus, jolla aiotaan tankkaus suorittaa. Kun tankkaus päättyy automaattii tekee oikaisun ja veloittaa tankkaukseen kätetyn summan tilitä eli yli jäänyt osa palautuu tilille takaisin.

      Esmimerkki:

      Varaus 80€
      Tankkauksen loppu summa 40€
      Veloitus 40€
      Tilille siis palautuu käyttämättä jäänyt osuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe