Tulkinta apua kipeästi kaivataan..

Enosaaite.

Aurinko kauris
Nousu Skorpioni
Kuu Härkä
Merkurius Jousimies
Venus Kauris
Mars Härkä

Ois ihan mahtavaa jos joku osaisi vähän tulkita "minua" ja kommentoisi.

Kommenttia myös muilta noususkorpioneilta jne.. =)

Kiitos etukäteen!!!!!!!!!!!!

Millä mallilla muilla kauriilla on elämä näin syksyn alussa?

10

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alottajanviessti

      Astro.fi:n tulkintaan olen kyllä tutustunut, mutta se on jotenkin aika ympäripyöreä, siksi siis tahtoisin muidenkin mielipiteitä, jakakaa tietojanne :)

      Näin syyskuun alkuun mahtui heti parisuhdekriisi, saa nähdä miten jaksaa pimeät ajat ja kääntyykö onni rakkauselämässä :s

    • NaisNeitsytApina

      musta tähän olis hyvä lisätä sukupuoli. se vaikuttaa tulkintaan..
      tunnetuimmmin kuun merkissä-)

      • Aalottajjan viessti

        21 vuotias nainen :)


    • taurus,taurus

      Kuu härässä:

      Olet turvallisuuden hakuinen. Kuu Härässä
      saa sinut tuntemaan olosi turvalliseksi tilanteissa, joihin olet päässyt jo aikaisemmin tutustumaan. Mutta radikaalit ja "puun takaa" tulevat tilanteet saa sinut tolaltasi, ja näkemään punaista. Tämä korostuu myös rakkaus- ja tunne-elämässäsi. Haet materiaalista turvallisuutta (turvattu talous jne. elämän päätökset) Inhoat äkillisiä muutoksia, kun sinun pitäisi tehdä jotain äkillisiä päätöksiä, ilman "omaa harkinta aikaa", ja varsinkin kun sinua siihen hoputetaan tai kyseenalaistetaan. Haet alitajuisesti kumppaniltasi turvallisuutta ja pysyvyyttä.

      Mars Härässä:

      Kaikkeen tekemiseesi liittyy oma tunnetilasi. Et haluaisi ryhtyä mihinkään ilman omaa intoa/tunnetta. Myös tälläkin Härän vaikutuksella motiivisi perustuu turvallisuuteen. Tekemisesi perustuu oman turvallisuuden rakentamiseen (talous, elämä, raha). Olet erittäin käytännöllinen ihminen. Joidenkin asioiden käytännölle pano voi olla hankalaa, hidasta (jos se ei sinua hyödytä), mutta kun innostut ja olet mukana asiassa pitkän harkinnan ja tunteen mukaan, niin sinua ei pysäytä mikään!! et Missään nimessä halua kokea äkillisiä kokemuksia, mihin et ole henkisesti valmis, koska sekin saa sinut polttamaan päreesi, varsinkin jälleen, jos sinua painostetaan asiaan. Olet järkevä ja järjestelmällinen ihminen. Eli saat tähän asetelmaan Härän piirteet. Usein nämä ihmiset saavat aikaan paljon, ja eivät tee hätiköityjä pääköksiä. Ovar aikaan saavia, loogisia ja tilannetajuisia.


      Usein sanotaan myös että Kuu härässä ja Marsissa lisää seksuaalisuutta.
      varsinkin Kuussa. itse koen itseni seksuaaliseksi, mutta suurin osa jää oman pää kopan sisäiseksi, haaveet ym. Eli toteuttaminen on hankalaa, ehkä joku pidättäytyvyys, mikä voi johtua muista planeetoista.

      Mutta siis, nuo oli samat minulla. mistä olen tilannut tulkintaa eri sivuilta ja myös itsetutkaillut itseäni. Nainen olen myös minä.

    • taurus,taurus

      Noususkopuista ei ole tietoa, paitsi kokemusta tutuista.
      Itse olen huomannut, noususkopun korostavan aurinkomerkkiä. Ovat vahvoja mielipiteissään ja päätöksissään. Eli se on tuonut vahvuutta päätöksiin ja miten tuo itseänsä julki muille. Melkein kaikki osaavat olla tosi piikikkäitä tietyissä tilanteissa, mutta kaiken kaikkiaan tuo vahvuutta aurinkomerkkiin. Vahvoja ihmisiä! Varsinkin sinun tilanteessa, koska Kauris on myös johtajaluonne, eli voit olla melkoinen pomottelija ja jääräpää. Johtaja-luonne. Muista että älä anna sen ottaa valtaa. Nousu skorpioni lisää myös seksuaalisuutta ja intensiivisyyttä. Varo mustavalkois-ajattelua ja mustasukkaisuutta. Älä suotta ole liian ehdoton. Melkoisen seksuaaliset planeetat sinulla on. Myös tunnetasolla. Onneksi sinulla on Venus Kauriissa, joka takaa sinulle hyvän arvomaailman.

    • Meikäläinen aloittaj

      Vau, kiitos!! Osuit oikeaan monessa asiassa, tunnistan itseni kyllä! Haen turvallisuutta paljonkin,monestaki eriasiasta, olen sen tiedostanut. Oikean kumppanin kanssa olen erittäin seksuaalinen ja kuullutkin siittä monesti. Yhden illan jutuista en välitä ollenkaan, ei sillä ettei niitä olisi tyrkyllä vaan ei kiinnosta(Arvomaailma ja turvallisuus tässäkin?) melkoinen jäärä ja äkkipikainenkin saatan olla.. Hoitoalalla työskentelen,että sekin saattaa kertoa paljon arvomaailmasta ja siihen soveltuvasta luonteestani

      Kiitos vielä kerran! :)

      • sama minäs

        Pakko vielä lisätä: "Kaikkeen tekemiseesi liittyy oma tunnetilasi. Et haluaisi ryhtyä mihinkään ilman omaa intoa/tunnetta." et voisi enempää olla oikeassa, todellakin toimin paljon fiiliksen mukaan :D


    • minätaasvaan

      Oliskos kellään vielä kommentoitavaa :)

    • mmmmm???

      HEI! :)

      osaisiko joku sanoa vähän tähän yhdistelmään mitään ??:o

      aurinko kauris
      nousu skorppioni
      kuu kalat
      merkurius jousimies
      venus vesimies
      mars rapu

    • oppositeCANTAU

      No ainaskin Venus vesimiehessä voisi viestiä että sinua on aika vaikea miellyttää. Mikään ei meinaa riittää.

      Merkurius Jousimiehessä: Tuppaat julistaa tietouttasi muille, ja aina olet opettamassa muita. Optimistinen asioita kohtaan...?

      Mars Ravussa: Tarvitset jonkilaisen tunnetilan voidaksesi toimia. Esim. Töissä sinulle on tärkeää että sinut hyväksytään ja sinun tekemiset on hyväksyttyjä. Kun olet muiden kanssa hyvää pataa ja sinua tuetaan olet tyytyväinen, ja valmis antaan 100% panoksen. Mikäli tämä tunnetila puuttuu, sinä et liikahda kirveelläkään.

      Kuu kaloissa lisää herkkyyttä ja tietynlaista syvyyttä. En paremmin osaa selittää.

      Noususkopu onkin selitetty aiemmin tässä ketjussa. Tosin lisänä, että noususkoput on aika mustavalkoisia, on pakko tietää kaikkiin juttuihon ryhtyessä, että mikä niissä on kysymys tai perimmäinen tarkoitus, mikäli et saa vastausta tai selvyyttä, sinua kiinnosta koko homma. Eli toimit täysillä tai sitten et ollenkaan. Tämä asetelma lisää myös rohkeutta ja voimaa viedä asiat loppuun saakka, eli turhat epäröimiset jäävät pois, toisin kuin muilla merkeillä. Mutta ensin on tiedettävä koko homman tarkoitus. Ja ainakin itse olen huomannut noususkopuilla, että ovat jotenkin tavallista terävä-älyisempiä ja toimeliaampia. Aikaansaavia! Mikä tekee taas sinusta, että voit tuntea vastenmielisyyttä ns. hitaita ihmisiä kohtaan, härkätyyppejä, koska vastamerkki on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe