Meedio Marja Pennasen puhelinnumero?

minä vain

Onko kellään antaa hänen puhelinnumeroaan? Olen nuori ja menettänyt järkyttävällä tavalla isäni, johon haluan saada yhteyttä. Isäni kohtalo jäi mysteeriksi. Uskoisin Marjasta olevan apua

11

6968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sana

Ensinnäkään täällä ei jaeta numeroita. Toiseksi tuskin sinä Pennasen kautta yhteyttä kuolleeseen isääsi saisit. Olen käynyt hänen yleisötilaisuuksissaan ja show oli hyvä, mutta eipä näyttänyt aidosti saavan yhteyttä kuolleisiin.

• vinkki 2

kysy mirelleä apuun

• Aktiivisuutta sinull

Soita päivystys aikaan ja kysy Marjan istunnoista.
      www.henkinenkehitys.fi
      Helsingin sininen sali 0447700695 ti ja to 17 - 19
      Voit myös mennä keskustelemaan karjalankadulle.
      On muitakin meedioita siltä saat tietoa.

• Läpinäkyvää lasia

Tuo on Marjan omaa mainontaa, näkeehän tuon selvästi.
      TEkisit reilua mainontaa eikä toisen nimissä

• Aktiivisuutta sinull

Marja on korkea tasoinen meedio. Hänen ei tarvitse mainostaa itseään, ei ainakaan täällä. Hänellä on laaja kokemus työstään ja esiintyy Balderilla 2x vuodessa kuten Sveakin aikoinaan.
      Marja on hyvä, aito ja vilpitön meedio. Olen itse henk.koht. hänet tuntenut yli 10v. Joten se siitä. Älä ole niin ahdasmielinen. Hän ei ole sinulle mikään kilpailija. Saattaa olla että sinä ja minä tavataan jonakin päivänä Karjalankadulla sillä olen aktiivi jäsen. Ärsytit minua niin että paljastan Marjan asuvan Lahdessa. Tämä vinkkinä niille jotka etsivät häntä meediona.
      Amen !!!

• eli siis tunnet meedion?????????
        tulisi hyötyä vinkeille, multa saattaa kyvyt heiketä pois, niin paska meedio kun olen.

kröhöm, terveisin meedio joka ei osaa kahta päivää pitemmälle muuta kuin sään ja tiedon siitä että tuleeko onnettomuuksia vai ei.

• t4t4t4t4t4t4

Mikä saa ihmiset hakeutumaan kaikenlaisten meedioiden pariin? Ettekö ymmärrä että meediot saavat tietonsa pahoilta henkivalloilta. Ei kuolleisiin ihmisiin voi ottaa aidosti yhteyttä...

• tarika

luetaan pennasen istunnoissa isä meidän rukous perustuu kristillisyyteen.olen saanut yhteyksiä,ja ovat auttaneet elämässä.leikkauksessa nukutuksessa pistäydyin itsekkin toisella puolella

• tiedon löytänyt

Kyllä vaan voi!
      Olen keskustellut toiselle puolelle siirtyneiden rakkaitteni kanssa meedioitten välityksellä. Tilanteet ovat todella aitoja, sillä meediot ovat tuoneet viestejä asioista, joita he eivät varmasti ole voineet tietää elämästäni, tai pois menneiden läheisteni elämästä.
      Olen saanut myös neuvoja, kuinka toimia joissakin asioissa. Edelleen vakuutan, etteivät meediot ole mitenkään mitenkään voineet tietää, mitä elämässäni on tapahtunut, vaan viestit ovat aivan varmasti tulleet pois menneiltä läheisiltäni.

Olen onnellinen tiedosta, ettei elämä koskaan pääty ja saamme nähdä vielä toisemme eräänä päivvänä.

En ole uskovainen, enkä usko asioihin siten, kuten uskovaiset uskovat. Minulla on tieto, ei pelkkä usko.

• holy s'it. olet aika hyvä jos pystyt tuohon. itse en pysty mihinkään, niin paska kerta olen, olisiko harjoitus vinkkejä 15 vuotiaalle urvolle joka haluaa säilyttää hyödyttömän kykynsä koska koen sen helpottavan elämääni?

• näkeehyvin

Unilin Eevi-Maria on hyvä meedio
      0700 57 55 63 on näköjään tälläkin hetkellä töissä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1319
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1105
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      801
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    Aihe