Kuka saatana todella pärrää pikkukoneella Mikkelin yllä yöllä', saamari jos ois joku ritsoja parempi värkki niin sihtailisin kyllä kohti. Jos yöllä pitää lentää menis helevetti ees taajaman ulkopuolelle pärrää. Taidan kohta lähteälentoaseman suuntaa kahteleen jos vaikka ritsoillakin ois joku maali.
Yölliset lennot Mikkelin yllä
31
519
Vastaukset
- Salpauslento
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10895686
Onneksi et asu isommassa kaupungissa. - potkuri
Anna ihmeessä lennellä, jossainhan niiden on yölentoo harjoiteltava. Pienet on huolet sullakii!
- .,.,.,.,.
Mikkeli on ainut paikka joka antoi luvan... helsinkiläinen lentokoulu harrastaa opetusta mikkelissä
- J-P
Se on joulupukki, joka yrittää vieläkin etsiä kilttejä lapsia Mikkelistä
- Skybert
Olisivat edes Hornetteja :p
- Köörinki
Minähän se lentelen kun en saa yöllä nukuttua niin saampahan ajan kulumaan ja kattelen öistä Mikkeliä. Ja pidä kuule ne ritsat taskussas tai kusen niskaas!
- Yölentoon
Se olisikin mahtavaa kun yöllä taivaalla jytisis.Pääsisipä joskus kyytiin :)
- .. .. .. ..
Kyllä tuo yöllinen pärrääminen on pitänyt hereillä vauvoista vaariin ja koiriin ...
eipä tarvinnut mennä tänään töihin, soitin ja sanoin, että lapsi ja koira valvotti en jaksa.. lentokoneen ääni pelotti..entävät liian matalalla ja liian lähellä asutusalueita...- Köörinki
Olen lentokusennan Berliininmestari joten summut suppuun siellä alhaalla... ja ritsat piiloon!
Ensiyönä teen Messerschmittilläni sellaisia immelmanneja ettei kukaan nuku enää ikinä!
Ihmeen ahdasmielistä porukkaa kun ei anneta toisen edes lentää. - Rantakylä Rock
Kyllä teillä helposti saikkua saa jos tuosta jotain irti revitään :) Mahtaa olla Simppa tohtorina :)
- , ,,, ,,
Kaikkeen tottuu, mutta näin yllättäen tuo ääni on outo keskellä yötä....
- Herman Kööringille
Voi Herman miksi tulit kostamaan meille? Lennät aavekoneellasi öisellä taivaalla ja kylvät kauhua... oi miksi? Anne meidän edes ensiyönä nukkua.
- Lentokentän naapuri
Se ääni mikä tuosta cessnasta lähtee on niin pieni ja harmiton ettei pitäisi ketään haitata.
- R.kylä
Mopot, moottoripyörät ja rekat aiheuttaa kovemman äänen. Antaa lennellä vaan rauhassa.
- NickMe
Täh. Lentääkö siellä muka jotain. Asun niin lähellä että luulisin jo kuulleeni vaikka herkkäuninen olenkin.
- aarrgghh,
joo, kyllä.. hereillä pitää päivät ja yöt tuo saakelin pörrääminen.. että voisikohan olla edes jotain välipäiviä ja öitä tai vaikka viikkoja jotta saataisiin olla rauhassa!??
ja kyllä, voin olla vaikka sitten se ahdasmielinen juntti, mutta siltikään en sitä ymmärrä että KOKO ajan ja JOKA päivä pitää pärrätä.. KELE!! - TÄYTEINE
Kuis käy kun ampuu sorsana tuota konetta?:D
- valivalivalivali
Valittajat:
Oletteko kuulleet korvatulpista? Niitä saa rautakaupoista ja apteekeista sekä hyvin varustetuista vähittäistavaraliikkeistä.
Ps. Meillä on ainakin kotona sen verran hyvä eristeet, että aika vaimeana tuo ääni sisään kantautui, vaikka Rantakylässä suhteellisen lähellä lentokenttää asutaankin.
Pienestä ihmiset jaksaa kitistä. Kestäähän sitä kokonaisen viikon ajan. Ajatella. Ja toi oli paras. Piti hakea saikkua. HAHA! - Alataso
valivalivalivali kirjoitti:
Valittajat:
Oletteko kuulleet korvatulpista? Niitä saa rautakaupoista ja apteekeista sekä hyvin varustetuista vähittäistavaraliikkeistä.
Ps. Meillä on ainakin kotona sen verran hyvä eristeet, että aika vaimeana tuo ääni sisään kantautui, vaikka Rantakylässä suhteellisen lähellä lentokenttää asutaankin.
Pienestä ihmiset jaksaa kitistä. Kestäähän sitä kokonaisen viikon ajan. Ajatella. Ja toi oli paras. Piti hakea saikkua. HAHA!Taitaa valittaja olla joku lentokentän vierellä teltassa asuva joka käy kirjoittelemassa yhteiskunnan tarjoamalla koneella. Ja KADEHTIIIII
- Valittajille
Alataso kirjoitti:
Taitaa valittaja olla joku lentokentän vierellä teltassa asuva joka käy kirjoittelemassa yhteiskunnan tarjoamalla koneella. Ja KADEHTIIIII
Kulkeehan tuossa lentokentän vieressä junaratakin ja varmasti junan ääni kuuluu ja selvästi ja usein. Miksi ette siitä valita?
Junaradalla on junaliikennettä ja lentokentällä lentoliikennettä.. ja maantiellä autoliikennettä.
Valitatteko vain valittamisen ilosta? - ,,,, ,, ,, ,, , , ,
valivalivalivali kirjoitti:
Valittajat:
Pienestä ihmiset jaksaa kitistä. Kestäähän sitä kokonaisen viikon ajan. Ajatella. Ja toi oli paras. Piti hakea saikkua. HAHA!Jos ei lapsi nuku pörräämiesn vuoksi, niin kuka jaksaa mennä töihin, ja hoitopaikkaan. On nääs tottunut nukkumaan hiljaisuudessa haavanlehtien havinassa.
- m n b n m
Valittajille kirjoitti:
Kulkeehan tuossa lentokentän vieressä junaratakin ja varmasti junan ääni kuuluu ja selvästi ja usein. Miksi ette siitä valita?
Junaradalla on junaliikennettä ja lentokentällä lentoliikennettä.. ja maantiellä autoliikennettä.
Valitatteko vain valittamisen ilosta?Jos jonakin yönä juna pyyhkäisisi Maaherrankatua päästä päähän, niin luulen, että joka iikka heräisi katsomaan, että mitä tapahtuu..
- Johan oli loma
Meillä oli mökki vuokrattuna n 14 km Mikkelin keskustasta ja se vaikuttikin ihan hyvältä paikalta ja rauhalliselta sekä hilkaiselta. Mutta siihenpä se sitten loppuikin kun arki koitti eli lentomelu piti yöt hereillä ja loma oli pilalla. Voiko mökkivuokrasta hakea joltain taholta korvausta? Ei tarvitse Mikkelin enää odottaa ainakaan meitä mökkeilemään ja turistina tuomaan rahaa paikkakunnalle.
- naurettava tyyppi
HAHAHA!
Et voi olla tosissasi? Vai, että ihan korvausta. Salli mun nauraa!!!
- noeihaittaa
Mä oon asunu Lehmuskylässä 15 vuotta, eikä koskaan ole lentomelu häirinnyt.
Ikkunasta näkee, kun koneet laskeutuu ja silti en ole koskaan herännyt siihen. - matkustaja....1
No onneksi lentäjät mitkä harjottelee isompia koneita varten lentelee täällä noin viikon ja harjottelee muutenkin paljon,(muualla) ettei tule lento-onnettomuuksia. Olisi mukava etelänreissulla laskeutuessa kuulla, et sori varmasti päästään maahan, mutten tiedä varmaa paikkaa ja laskeutumistapaa. Pieni on häiriö varmojen lentojen vuoksi ei ainakaan iteeni haittaa, kun aluella asun.
- Köyhät kyykkyyn
On aika säälittävää, että jotkut köyhät ovat ostaneet asuntoja tai mitä itse veikkaan niin asuvat vuokralla lentokentän lähellä.
Itse olen ostanut aina kaikki käteisellä ja asun Mikkelin parhaimmalla paikalla kivitalossa enkä kitise joutavista.
HANKKIKAA ELÄMÄ KÖYHÄT!!! - köyhä kyykyssä
Köyhät kyykkyyn kirjoitti:
On aika säälittävää, että jotkut köyhät ovat ostaneet asuntoja tai mitä itse veikkaan niin asuvat vuokralla lentokentän lähellä.
Itse olen ostanut aina kaikki käteisellä ja asun Mikkelin parhaimmalla paikalla kivitalossa enkä kitise joutavista.
HANKKIKAA ELÄMÄ KÖYHÄT!!!Missä on Mikkelin paras paikka?
- Juvatar
köyhä kyykyssä kirjoitti:
Missä on Mikkelin paras paikka?
Ressukka, et sitä tiedä! Eipä kerrota, kadehdit kuitenkin. Kiva laskeutua vesitasolla oman laiturin viereen keskustassa.
- Elämä ympärillä
No on teillä heikot unenlahjat ja hermot kireällä.
Itse nukun yöt ja päivälläkin on ollut sen verran tekemistä, että en ole edes koko meteliä millään tasolla rekisteröinyt, muutman lennon olen nähnyt menevän.
Hyminä silloin, kun oli lentosotaharjoisukset ja suuret koneet lensivät matalalla katon yli, koira siitä hermostui, mutta silloinkin nukuin yöni ihan hyvin.
Pientä pärinää on aina kaukunkien yllä, joten kannattaa ajatella, että et ole yksin, vaan ympärilläsi on elämää, osallistu siihen, niin ei mikään häiritse niin pahasti. - Ou nöy
Ihme kimostusta, kun maaseudulla vähän joku lentää. Tulkaapa asumaan Helsinki-Vantaan lähestymislinjan alle hetkeksi, niin opitte olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855