Hyrynsalmen keskustassa liikkuva valkoinenpora on vihainen koirantaluttajat olkaa varuillaan poro voi hyökätä kimppuunne. näin kävi itselleni tämä poro on itse piru ottaen huomioon kiima-aika koht paraillaan poron käytös on arvaamatonta. tämän
vuoksi varautukaa kohdatessa kyseinen valakko hirvas on arvaamaton.syytä poistaa keskuudestamme
Valkeaporo on
6
239
Vastaukset
- Aseet ladattu
Kynnys kyläporojen eliminointiin pienenee jatkuvasti.
- käristykseksi
Laittaa kunnon ankkurin jälkeen ni rauhottuu!
- Nam.....
Voi Voi se varmaan syö teidät,voi pientä kun pelkää poroa.......
- Ei naurata
Minusta poro ei kuulu olla irrallaan kadulla, vallankin jos on vihainen. Lapset pelästyy ja saa elinikäisen kammon.Kenen poro on, hän hakekoon sen pois vaikka navettaan.
- Kenen syy ?????
Eivät näy lapset poroja pelkäävän, kun juoksevat niiden perässä. Ei ihme että ovat vihaisia...hmmm :)
- porotpois
totta on , näin itse ku kyseinen elukka hakkas puskaa kuin hullu, ainakin varttitunnin.
ikkunan tuuletusluukusta, huusin siile.eipä se mitään...kyseessä on vain poro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991