jatkuvaa väsymystä

oireileva_

Hei

Voiko Singulair -lääke aiheuttaa väsymystä?

4

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna

Singulairin melko harvinaisena (1/1000) haittavaikutuksena on voimattomuus/väsymys. Mikäli olet aloittanut Singulairin äskettäin, väsymys menee todennäköisesti ohi lääkettä käytettäessä pidempään.

Väsymystä aiheuttaa myös astman huono hoitotasapaino.

• oireileva_

Kiitos

Elikkäs hoitava astmalääke on tehoton. Tähän mennessä olen käyttänyt Alvescoa 2xpäivässä. Pitäisi varmaan muuttaa astmalääkitys, johonkin jossa on pitkäaikainen avaava lääkitys sekä hoitava lääke samassa. Hapenottokyvyssä siis häikkää ja se aiheuttaa väsymyksen.

• Henna
        oireileva_ kirjoitti:

Kiitos

Elikkäs hoitava astmalääke on tehoton. Tähän mennessä olen käyttänyt Alvescoa 2xpäivässä. Pitäisi varmaan muuttaa astmalääkitys, johonkin jossa on pitkäaikainen avaava lääkitys sekä hoitava lääke samassa. Hapenottokyvyssä siis häikkää ja se aiheuttaa väsymyksen.

Minulla oli ensin Flixotidesta kaikista vahvin ja Singulair, ei ollut apua.
        Sitten Flixotide vaihdettiin Symbicortiin,jossa on pitkävaikutteinen avaava, ei ollut riittävää apua.
        Nyt minulla on käytössä Seretidestä vahvin ja Singulair ja on todellakin apua.Mulla nousi ensimmäisen vuorokauden aikana Pef-arvot 380:stä 450:een.

Muistathan seurata Pef-arvojasi, koska se antaa tarkkaa tietoa keuhkojesi senhetkisestä tilanteesta. Tästä linkistä löydät astmapäiväkirjan https://www.terveyskartoitus.fi/calendar_astma/index.php . On muuten kätevä omahoidon tukena. Antaa luotettavaa tietoa lääkityksen lisäämisestä ym. Itse testasin tuon todenperäisyyden ennen keuhkolääkärin vastaanottoa ja läääkäri antoi tismalleen saman arvion lääkityksen muuttamisesta.

• Lägämaiser15

malariaa ei voidä parantaa vc,tuotteiilla.

Vaan vaatii tehokkaa lääkehoidon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      117
      10282
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2201
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1914
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      983
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe