Lennän sunnuntaina Rurusta Gdanskiin. Vaihdan ns. ryntäysrahaa Suomessa Forexilla, mutta missä kannattaa vaihtaa rahaa Gdanskissa???
Rahan vaihto!!!!
7
1185
Vastaukset
- Gdansk on my mind?
......siis Turusta.....
- Tuulipukumies
Kantor nimisissä rahanvaihtopisteissä, joissa lukee "no comission". Älä ainakaan lentokentällä vaihda. Yksi vaihtoehto on, että nostat seinästä rahaa, mutta pankki vetää välistä.
- Vanha konsti
Kanttorin konttoreita on kaikissa Puolan kaupuneissa varsin paljon ja niiden kursseissa on vähäisiä eroja. Jos on luonteeltaan äärimmäisen saita niin voihan sitä kierrellä vaihtopisteestä toiseen jos vaikka jonkin sentin säästäisi. Hyviä ja luotettavia toimistoja ne kyllä ovat.
- kauko4
Toi nyt on pälli vanha konsti, lentokentän kantorista kun normiperhe vaihtaa koko lomakassansa niin häviää kyllä ne sentit potensseineen ja lujaa, itse vaihdoin walesan kentällä 200€ paikalliseen valuuttaan ja sain 620PLN, seuraavana päivänä kantorissa gdanskin vanhassa kaupungissa kaveri sai samalla rahalla 830PLN. laskin että 50€ meni siinä kaupassa miinukselle. Vaihdappa vaikka tonni siellä niin huomaat eron selvemmin.
- Vanha konsti
kauko4 kirjoitti:
Toi nyt on pälli vanha konsti, lentokentän kantorista kun normiperhe vaihtaa koko lomakassansa niin häviää kyllä ne sentit potensseineen ja lujaa, itse vaihdoin walesan kentällä 200€ paikalliseen valuuttaan ja sain 620PLN, seuraavana päivänä kantorissa gdanskin vanhassa kaupungissa kaveri sai samalla rahalla 830PLN. laskin että 50€ meni siinä kaupassa miinukselle. Vaihdappa vaikka tonni siellä niin huomaat eron selvemmin.
Siis kuka sinua käski lentokentällä vaihtamaan, turha sitä on täällä jälkikäteen valittaa. Minä puhuin kaupunkikonttoreista ja niissä erot ovat varsin vähäisiä.
- kauko4
Vanha konsti kirjoitti:
Siis kuka sinua käski lentokentällä vaihtamaan, turha sitä on täällä jälkikäteen valittaa. Minä puhuin kaupunkikonttoreista ja niissä erot ovat varsin vähäisiä.
Ah,ok. Tekstistä se kun ei selvinnyt mitä tarkoitit, Kantor se kentälläkin on, mutta noinhan se menee että kaupungissa on pienemmät erot. syksyllä kurssi vaihteli gdanskissa n.3.990-4.200, eli aika pienet erot ja tonnin kun vaihtaa niin joku kymppi säästyy kalleimman ja halvimman mukaan. Jouluostoksille sinne täs kohta lähdetään ja eurot otan mukaan ja vaihdan paikanpäällä.
- Gdansk on my mind!..
Kiitos asiallisista vastauksista, sunnuntaina menoks....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297