auttakaa :)

rottaa <3

eli ajattelin ostaa rotilleni uuden isomman häkin mutta rotan häkin kalterit loppuvat samalla tavalla kuin marsun häkissä eli ei mene pohjalle asti joten purevatkohan rottani itsensä siitä läpi ? :)

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitatko siis, että häkissä on muovipohja? Minulla rotat ovat olleet aina väliaikaisesti kaninhäkissä, jossa on muovipohja, eivätkä rotat ole edes yrittäneet järsiä itseään sieltä ulos. Tälläkin hetkellä yksi rotistani on kaninhäkissä, kun en ole vielä saanut laumaa hyväksymään tulokasta kunnolla.

• cndd

No jos häkissä on muovipohja niin onhan se hyvinkin mahdollista että ne nakertaa sitä pojaa.. Nimim. omat rottani järsineet käyttökelvottomiksi 5 häkin muovipohjaa.

Jos et ole vielä päättänyt minkä häkin ostat, niin suosittelen jotain metallipohjasta tai vaikka Critter Nation Doublea. Se on tosi hyvä häkki ja kaikenlisäksi pakovarma, suosittelen!

• suski-87

Naaraat isommalla todennäköisyydellä, mutta urosten kanssakin se on mahdollista. Muovipohja on kyllä mahdollista suojata kiinnittämällä sen ylä- ja alareunoihin (jos alareunassakin on kohouma) sisäpuolelle metallista asennusnauhaa esimerkiksi pop-niiteillä, ellei halua täysmetallihäkkiin panostaa.

Meillä kaikki muovipohjaiset häkit on vahvistettu metallilla, jonka lisäksi naarailla on käytössään täysmetallihäkit.

http://rotakasta.blogspot.fi/2012/06/pohjalaatikkotuunailua-vol1.html
      http://rotakasta.blogspot.fi/2012/06/pohjalaatikkotuunailua-vol2.html
      http://rotakasta.blogspot.fi/2012/07/poikien-uusi-kamppa.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3195
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1254
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      988
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      886
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      856
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      819
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      46
      745
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe