Moikka!
Haluaisin auttaa perheitä lasten- ja kodinhoidossa Lahdessa ja lähikaupungeissa. Keikkatyöt kauempanakin käyvät sopimuksen mukaan.
Olen 28v. täyttävä hyvin lapsirakas, savuton nainen, vastuuntuntoinen, iloinen ja oma-aloitteinen.
Tykkään olla lasten kanssa aktiivinen, leikkiä ja touhuilla, ulkoilla, askarrella, pelata pelejä, lukea, pitää "kotimuskaria", jos mahdollisuus, ym.
Minulla on monipuolista kokemusta eri ikäisten lasten hoidosta erilaisissa tilanteissa jo useammilta vuosilta Suomesta ja muista eri maista.
Voin tulla hoitamaan lapsianne kotiinne tai voitte tuoda heidät myös luokseni hoitoon.
Minulla on koulutusta ja työkokemusta myös kodinhoitoalalta ja ruuanlaitto onnistuu. Voin auttaa myös lemmikkien hoidossa.
Voitte kysyä hoitoapua lyhyemmälläkin varoitusajalla.
Odotan innolla yhteydenottoanne ja jutellaan lisää!
E-mail: [email protected]
Aurinkoisin syyspäiväterveisin, Karo :)
Kokenut lasten-/kodinhoitaja valmiina auttamaan! :)
Odotan jo innolla!
3
146
Vastaukset
- eheheeee
Hei,
oletko joku lapseton musiikin maisteri vai? Vai oikein siivoamaankin ilomielin...Tässä iässä voisit hankkia niitä omia lapsia ja lopettaa se tekopirteyden esittely - hoitajaa etsitään
Hei,
meillä on hakusessa tilapäinen tai mahdollisesti vakituinen hoitaja Lahdessa. Hoitokertoja n3krt viikko( vaihtelee) ja 6.30-17.30 välillä tapahtuvaa, joskus vain 3h joskus 8h. Teetkö mitä itse tällä hetkellä ja mikä on liksa pyyntösi?- -Lastenhoitaja
Vastasin teille sähköpostilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850