Eli koitin ykspäivä pelata pitkästä aikaa Battlefield Bad Company kakosta tietokoneella, niin kirjautuessani peli kysyi aktivointi koodia(Serial Key), vaikka pelin olen kauan sitten aktivoinut ja pelaillutkin onlinessa. Laitoin aktivointikoodin niin kuten arvata saattaa, peli ilmoitti että koodi on jo käytetty. Miten saan siis pelin taas toimimaan ja mistä johtuu että se kysyy tuota koodia vaikka sen olen joskus peliä asentaessa jo laittanut. Auttakaa avutonta...
Battlefield ongelma, apua!
2
171
Vastaukset
- j0wfw90fhwefn
Ilmeisesti sä olet aktivoinut sen pelisi toiselle tunnukselle/tilille ja siksi aktivointi ei toimi.
Kokeiles muistaa millä tunnuksella/tilillä olet tuon pelisi aktivoinut ja mene sillä tilillä nettiin pelaamaan.
Jos käyttämäsi tili on täysin oikein eli se tili, jolle pelin olet aktivoinut niin sitten menet sinne tiliisi netissä kirjautuen ja laitat tukeen/ylläpitoon pyynnön asian korjaamisesta tai pyydät apua ongelmaasi.
Eiköhän se siitä, mä luulen että sä et vaan muista sitä accoa eli accountia/tiliä jolle olet tuon pelisi aktivoinut eikä se siis toimi tuolla väärällä tilillä tai anna aktivoida koska se on toisella tililla aktivoitu. - proo221
Ostin pelin jälleenmyyjältä, enkä ole liittänyt sitä origin tiliin. Tätäkin koitin tosin, mutta ei onnistunut. Mikä ihme tässä mättää. Löytäis edes mistä pystyy ottamaan yhteyttä easportsin tukeen, ei löydy kuin näitä usein kysyttyjä kysymyksiä, eikä niistäkään mitään apua ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!882018- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481405- 1461348
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481292Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441234Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261084Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket25983- 39975