Täällä elelen kissani kanssa metsän keskellä ja hyvin meillä pyyhkii. Periaatteessa olemme hyvinkin pitkälle samoissa ruuissa, koska makumieltymyksemme ovat pitkälti yhteneväiset. Molemmat tykkäämme broilerin rintaleikkeestä ja porsaan- tai kinkkusuikaleesta. Jauhelihakin maistuu, mutta kissani syö mieluummin kokolihaa.
No kissani saa sen lisäksi sydäntä ja maksaa. Maksaa olen toki itsekin syönyt ja sekin on meistä molemmista hyvää. Hyla-kermaviili on myös meille kummallekin sopivaa ravintoa ja sitä me nautimme viikottain.
En ole ainakaan vielä oppinut hyödyntämään omana ravintonani noita kissani minulle kantamia saaliita, myyrää ja hiirtä ja joskus pieni lintukin on tuon kaverini kynsiin jäänyt. Kyllä se on minulle kovasti ainakin noita myyriä kantanut ja selvästi ihmettelee kun minä en niitä syö...:)
Lemmikkini ja minun eväät
penan lemmikki
2
101
Vastaukset
Kiintoisaa.Ainaskin iha hyvältä vaikuttaa toi ruokavalio kisulla.Vitamiinit puuttuu
- mirri+musti
Kyllähän tuo mirri vitamiinit saa siitä luomuruoasta, jonka hankkii itse.
Minusta ihan passelita ruokavaliolta näyttää.
Kyllähän ne katit kautta aikojen on pärjänneet, ei niitä naksumarkkinoita ja märkäruokapusseja ole ollut vasta kuin nykyaikana.
Vaikka olettekin aika yhteisissä ruoissa en ihan suosittelisi myyräpaistia uuniin laittamaan. Vaikka taitaa mirri ihmetellä, kun taloon vaivalla evästä hankkii, eikä kelpaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922