Täällä elelen kissani kanssa metsän keskellä ja hyvin meillä pyyhkii. Periaatteessa olemme hyvinkin pitkälle samoissa ruuissa, koska makumieltymyksemme ovat pitkälti yhteneväiset. Molemmat tykkäämme broilerin rintaleikkeestä ja porsaan- tai kinkkusuikaleesta. Jauhelihakin maistuu, mutta kissani syö mieluummin kokolihaa.
No kissani saa sen lisäksi sydäntä ja maksaa. Maksaa olen toki itsekin syönyt ja sekin on meistä molemmista hyvää. Hyla-kermaviili on myös meille kummallekin sopivaa ravintoa ja sitä me nautimme viikottain.
En ole ainakaan vielä oppinut hyödyntämään omana ravintonani noita kissani minulle kantamia saaliita, myyrää ja hiirtä ja joskus pieni lintukin on tuon kaverini kynsiin jäänyt. Kyllä se on minulle kovasti ainakin noita myyriä kantanut ja selvästi ihmettelee kun minä en niitä syö...:)
Lemmikkini ja minun eväät
penan lemmikki
2
115
Vastaukset
Kiintoisaa.Ainaskin iha hyvältä vaikuttaa toi ruokavalio kisulla.Vitamiinit puuttuu
- mirri+musti
Kyllähän tuo mirri vitamiinit saa siitä luomuruoasta, jonka hankkii itse.
Minusta ihan passelita ruokavaliolta näyttää.
Kyllähän ne katit kautta aikojen on pärjänneet, ei niitä naksumarkkinoita ja märkäruokapusseja ole ollut vasta kuin nykyaikana.
Vaikka olettekin aika yhteisissä ruoissa en ihan suosittelisi myyräpaistia uuniin laittamaan. Vaikka taitaa mirri ihmetellä, kun taloon vaivalla evästä hankkii, eikä kelpaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159