mitä ostaa lahjaksi hääparille, ideoita, vinkkejä?
pariskuntaa en hyvin tunne, joten ei tartteis olla kovin erikoista..ei mitään astia juttuja..
kertokaa mitä kannattais ostaa n.10-30 egellä?
mitä ostaa
3
847
Vastaukset
- Nege
Osta jokin kaunis kristalliesine; eläin tai muu.. niin mäkin tein, musta hieno oli kaksi kristallinallea vierekkäin joista toisella punainen toisella sininen sydän. Maksavat noin 20 eurosta ylöspäin..
- peppi
.. minä en ainakaan, eikä tuntemistani ihmisistä kovinkaan moni haluaisi kristallinalleja pölyttymään hyllyn päälle. Osta mieluummin vain lahjakortti valitsemallasi summalla... voivat sitten itse ostaa vaikka sen kristallinallen, jos haluavat...
- perhonen
Perinteisiä lahjojahan ovat esim. pyyhkeet ja lakanat. Mutta sitten esimerkiksi yksinkertaisen kaunis valokuvakehys (ja siihen suurennoslahjakortti), mikäli pariskunnalla on sauna niin pellavaiset laudeliinat (Tai vaikka saunamyssyt! Ovat oikeasti tosi hyvät), nätit kahvikupit joihin sisälle esim. suklaakonvehteja. Vähän parista riippuen vaikka retkihuopa ja teleskooppimakkaratikut:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671