APUA!!! nainen ei halua...

rohmis

olen parisuhteessa oleva 20.v mies. nainen ei ole vuoteen halunnut seksiä muuta kuin n. parin kuukauden välein.. ollaa oltu yhdessä vasta 1,1/2 v. ja yritän tehdä kaikkeni esim: ostan kukkia, vien syömään, kehun päivittäin kuinka kaunis hän on, osoitan että olen onnellinen hänen kanssaan, kuuntelen kaikki asiat/huolet... jne.jne. silloin jos sattuu saamaan niin tyydytän hänet täysin. teen suulla, käsillä, ja muutenkin vrmistan että hän saa usean orgasmin. enkä ole itsekäs.... mutta naista ei vaan kiinnosta työntää vain pois ja sanoo: EI NYT!!! auttakaa mitä teen?????????????????????????????????

8

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3v. ilman on OK?

      "Nooow...", said the Daddy cat.
      "Not now", said the Mummy cat.

      Kerran kuussa naiselle ei tee mieli.

      Ymmärrän kyllä, että kaksikymppistä tuo risoo.

      Odotas kun pääset tähän ikään. Kaksi muksua tullut, 6- ja 3-vuotiaita nyt. Viimeksi vaimon kanssa "silleen" ennen tämän nyt 3-vuotiaan syntymää...

      Ai ei tee mieli? Tekisi, mutta ei ole aikaa. Eikä paikkaa työn ja lastenhoidon noidankehässä.

      Totuttelen siihen, että nyt nelikymppisenä alan elää seitsenkymppisen elämää.

    • jyrkmyerhreh

      Kysy häneltä suoraan, mitä olet tehnyt väärin tai mitä voisit tehdä toisin ja miksei häntä haluta?

      Oletko ns. lämmitellyt naistasi ennen kuin olet päättänyt ehdottaa seksiä? Suutele, halaa ja pidä hyvänä ensin.

    • 9+4

      Puhuminen on suuresti yliarvostettua.
      Olet vaan sattunut törmäämään naiseen jota ei seksi kiinnosta ja piste.
      Voi olla, että joskus rupeaa kiinnostamaan, mutta voi olla että ei rupeakkaan.
      Varsinkin jos jatkatte yhdessä ja jollakin opilla onnistutte lisääntymään, niin naisesi pistää sen jälkeen luukun kokonaan kiinni.
      Joten jos seksiä tulevaisuudessa tahdot, niin parasta jättää nykyinen omaan arvoonsa ja lähteä etsimään uutta.

    • Et voi tehdä yhtään mitään. Joko nainen muuttuu tai sitten ei, etukäteen sitä ei tiedä. Joitakin ihmisiä seksi ei vaan koskaan kiinnosta kovin paljon, toiset on vaan ihan tolkuttoman lukossa eivätkä pysty rentoutumaan ja seksuaalisesti avautumaan.

      Toisin sanoen riippuu ihan omista seksuaalisista himoista ja tarpeistasi, että kauanko jaksat odotella muutoksia tapahtuvaksi. Tiedoksi, että sellaisiakin naisia on, joiden kanssa seksiä on vuosienkin jälkeen ja parisuhteen kestäessä laatu paranee enemmän kuin määrä vähenee.

    • nainen21...

      välttämättä nainen ei itsekään tiedä haluttomuutensa syytä... vaikuttaa voi e-pilleritkin

    • Tyhmä mies

      Jos oot lapseton lähde lätkimään.
      Kun on3 tenavaa , täytyy ajatella heidän etuaan, ei voi lähteä lätkimään

      Aivan väärin, että suhteen alussa saa , mutta kun tenavia tullut niin ei sitten saakaan.

      • Christian Pöntinen

        No hyvänen aika, Tyhmä mies!

        Mitenkäs ne lapset sinua estää lähtemästä? Kyllä kaksi vastuullista ja järkevää vanhempaa pystyvät kasvattamaan lapsista tasapainoisia eronneinakin, kunhan muistetaan että lapset ovat lapsia ja syyttömiä aikuisten ongelmiin.

        Toisaalta voithan sinä hankkia seksiä parisuhteen ulkopuolelta jos eukkoasi ei asia kiinnosta. eihän se silloin ole häneltä millään lailla pois. Mielestäni parisuhteessa on oikeutettua käydä vieraissa jos toinen osapuoli ei halua seksiä harrastaa ilman perusteltua syytä.

        Älä nyt hyvä mies alistu tossukaksi vaan ole MIES!


      • Ölsdkjijsdi
        Christian Pöntinen kirjoitti:

        No hyvänen aika, Tyhmä mies!

        Mitenkäs ne lapset sinua estää lähtemästä? Kyllä kaksi vastuullista ja järkevää vanhempaa pystyvät kasvattamaan lapsista tasapainoisia eronneinakin, kunhan muistetaan että lapset ovat lapsia ja syyttömiä aikuisten ongelmiin.

        Toisaalta voithan sinä hankkia seksiä parisuhteen ulkopuolelta jos eukkoasi ei asia kiinnosta. eihän se silloin ole häneltä millään lailla pois. Mielestäni parisuhteessa on oikeutettua käydä vieraissa jos toinen osapuoli ei halua seksiä harrastaa ilman perusteltua syytä.

        Älä nyt hyvä mies alistu tossukaksi vaan ole MIES!

        Ööö aloittajalle tiedoksi....enpä usko että naisesi on saanut vielä ensimmäistäkään orkkua. Ei sillä että vika missään määrin olisi sinussa vaan nainen tuossa iässä ei orgasmeja juuri yhdynnässä saa....siksi se on haluton koska ei saa oikeasti seksistä sellaista nautintoa. Puhun nyt kokemuksella. Itse olin tuon ikäisenä aina "halukas" näyttelin kuinka hyvää teki yms. Mutta oikeastaan se ei tuntunut miltään kiihotuin toki ja olin märkä mut....vain masturboimalla sain orkut....vasta myöhemmällä iällä (30 ) opin nauttimaan seksistä ja olemaan vietävänä...itsellä myös haluttomuuttta nuorena naisena mutta eipä ole enään..... Siksi ei turhaan puhuta että 20v miehellä halut kohtaa 40v naisen kanssa.. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe