TERVE! MARJASTAJAT MARJAHARAVIA VIELÄKIN SAATAVANA MUTTA VAIN KOLME KAPPALETTA TÄLLEKESÄÄ. TILAUKSET KIIREESTI NOPEAT VIEVÄT ENSIN,REISKA.K PUH.040-5963052 POSIO
Haravia
3
180
Vastaukset
- patentti&rekisteri
Kyllä on varmaan haravat vähissä, saat*nan huijari. Älä puhu pask*a. Onhan sulla noita noita vaikka kuinka paljon, eikö niin?
- Reijo K
Hei!Yleensä en ota kantaa tuommosiin kommenteihin mutta nimititkö minua huijariksi????NYT OLISI KORKEIN AIKA PERUA NIMITTELYSI MINUSTA.Muuten saattaa tulla ongelmia.Viestini tarkoitettu nimim.patentti&rekisteri.
- ei tatteja
Minä en tykkää tuosta marjojen keräämisestä eikä siitä oikein nykynuorista kukaan pidä. Sen sijaan on ilahduttavaa, että sienestäminen on nuorten mieliharrastus. Minäkin lähden tästä sienestämään. Kyllä luonnossa liikkuminen saa aikaan tosi hyvän fiiliksen...
http://www.karjalainen.fi/fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/12766-sekavat-sienten-etsijat-puhuttavat-vehkalahdella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713