Hei!Olen 15vuotias tyttö Kankaanpäästä.Käytän täällä nimeä Koira-Aloittelija.Koira-Aloittelija tulee siittä nimestä kun minulla ei ole vielä koskaan ollut koiraa.Mutta hankimassa ollaan.Jos olisitte kilttejä niin voisitteko siis vastata kysymksiini??
Esittelyni
18
265
Vastaukset
- kerroo, kerro
Kerro kysymykset, niin koetetaan auttaa.......
- kiltti täti
Lupaan vastata kiltisti.
- Koira-Aloittelija
Siis voisitteko vastata kysymyksiini jos kysyn jotain?
- Varmasti
Osa meistä varmasti vastaa kysymyksiisi ihan asiallisesti. Osa taas tuskin, mutta älä välitä niistä typeryksistä. Laita vain kysymystä tulemaan.
Kannattaa muistaa, että tyhmää kysymystä ei ole olemassa, jos on hankkimassa vastuulleen elävän eläimen. Kyllä varmasti joku auttaa, tai neuvoo asiassa eteenpäin. :)
- Mirandie
Hei, ehkä aijomme ottaa koiran, niin mikä koirarotu olisi hyvä perhe koira. Ettei se kauheasti haukkuisi, koska lapset pelkäävät vähän sitä. Ja se ei saisi olla mikään isokokoinen vaan keskikokoinen mielummin. :)
- Jotenkin arvasin
että ensimmäinen vastaus kysymykseen olisi tuollainen. No älä tosta edellisestä välitä. Mutta sopivia voisi olla cavalierit, perhoskoirat, laivakoira shipperke. No vähemmän tai vähän enemmän haukkuviahan nuo kaikki koirat on, mutta pitää vain muistaa että ei haukku haavaa tee ellei paha koira purra saa. Ei sitten kiusata koiria, ettei tule äkäpussia.
- Jaha-jaha
Jotenkin arvasin kirjoitti:
että ensimmäinen vastaus kysymykseen olisi tuollainen. No älä tosta edellisestä välitä. Mutta sopivia voisi olla cavalierit, perhoskoirat, laivakoira shipperke. No vähemmän tai vähän enemmän haukkuviahan nuo kaikki koirat on, mutta pitää vain muistaa että ei haukku haavaa tee ellei paha koira purra saa. Ei sitten kiusata koiria, ettei tule äkäpussia.
Tuosta näyttäisi olevan yksi viesti lähtenyt välistä pois bittiavaruuteen... Jotenkin arvasin tämänkin. Niin tuttua tällä palstalla.
- Tinapee
Jaha-jaha kirjoitti:
Tuosta näyttäisi olevan yksi viesti lähtenyt välistä pois bittiavaruuteen... Jotenkin arvasin tämänkin. Niin tuttua tällä palstalla.
Onks tuttuu
- Bellan omistaja
Hei MOI. mäki oon 15 tyttö ja asun Kankaanpäässä, kankaistonkadulla.Ja meillä on ihana koira sen nimi on Bella.
- voi mummukka
olet sää huvittava.eiks se irti otto meinaa onnistuu ?
- Koira-Aloittelija
Hei!Mitä koirakirjaa suositelette??
- kooiulu-aika
Miksi et ole koulussa ?
Itse en ole lukenut muutakuin 80-luvun silloisia, voisi sanoa ylimalkaisia kirjoja pari.
Kaikki oppi tuli mutsilta ja faijalta. Tuota Vilanderin kirjaa monet suosittelee, että se
sitten on vastaukseni. :)
- Tässä yksi
parhaista aloittelijalle:
http://www.bookplus.fi/kirjat/kaimio,_tuire/pennun_kasvatus-4349546
ja sitten jos/kun jotain tai kaikki meneekin pieleen tämä on hyvä lukea:
http://www.bookplus.fi/kirjat/vilander,_pertti/koirankorjauskirja-18243401 - Luki luki hei
Tässä poistetun solvaaja-kitisijän kaipaama aloitus!
- Koira-Aloittelija
Mulla alko koulu vasta klo:10.00.
- Anonyymi
Tässä vähän sukke sopivia:
sheltie
bortsu
keeshond
pumi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368