Esittelyni

Koira-Aloittelija

Hei!Olen 15vuotias tyttö Kankaanpäästä.Käytän täällä nimeä Koira-Aloittelija.Koira-Aloittelija tulee siittä nimestä kun minulla ei ole vielä koskaan ollut koiraa.Mutta hankimassa ollaan.Jos olisitte kilttejä niin voisitteko siis vastata kysymksiini??

18

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerroo, kerro

      Kerro kysymykset, niin koetetaan auttaa.......

    • kiltti täti

      Lupaan vastata kiltisti.

    • Koira-Aloittelija

      Siis voisitteko vastata kysymyksiini jos kysyn jotain?

      • Varmasti

        Osa meistä varmasti vastaa kysymyksiisi ihan asiallisesti. Osa taas tuskin, mutta älä välitä niistä typeryksistä. Laita vain kysymystä tulemaan.


    • Kannattaa muistaa, että tyhmää kysymystä ei ole olemassa, jos on hankkimassa vastuulleen elävän eläimen. Kyllä varmasti joku auttaa, tai neuvoo asiassa eteenpäin. :)

    • Mirandie

      Hei, ehkä aijomme ottaa koiran, niin mikä koirarotu olisi hyvä perhe koira. Ettei se kauheasti haukkuisi, koska lapset pelkäävät vähän sitä. Ja se ei saisi olla mikään isokokoinen vaan keskikokoinen mielummin. :)

      • Jotenkin arvasin

        että ensimmäinen vastaus kysymykseen olisi tuollainen. No älä tosta edellisestä välitä. Mutta sopivia voisi olla cavalierit, perhoskoirat, laivakoira shipperke. No vähemmän tai vähän enemmän haukkuviahan nuo kaikki koirat on, mutta pitää vain muistaa että ei haukku haavaa tee ellei paha koira purra saa. Ei sitten kiusata koiria, ettei tule äkäpussia.


      • Jaha-jaha
        Jotenkin arvasin kirjoitti:

        että ensimmäinen vastaus kysymykseen olisi tuollainen. No älä tosta edellisestä välitä. Mutta sopivia voisi olla cavalierit, perhoskoirat, laivakoira shipperke. No vähemmän tai vähän enemmän haukkuviahan nuo kaikki koirat on, mutta pitää vain muistaa että ei haukku haavaa tee ellei paha koira purra saa. Ei sitten kiusata koiria, ettei tule äkäpussia.

        Tuosta näyttäisi olevan yksi viesti lähtenyt välistä pois bittiavaruuteen... Jotenkin arvasin tämänkin. Niin tuttua tällä palstalla.


      • Tinapee
        Jaha-jaha kirjoitti:

        Tuosta näyttäisi olevan yksi viesti lähtenyt välistä pois bittiavaruuteen... Jotenkin arvasin tämänkin. Niin tuttua tällä palstalla.

        Onks tuttuu


    • Bellan omistaja

      Hei MOI. mäki oon 15 tyttö ja asun Kankaanpäässä, kankaistonkadulla.Ja meillä on ihana koira sen nimi on Bella.

      • voi mummukka

        olet sää huvittava.eiks se irti otto meinaa onnistuu ?


    • Koira-Aloittelija

      Hei!Mitä koirakirjaa suositelette??

      • kooiulu-aika

        Miksi et ole koulussa ?


      • Itse en ole lukenut muutakuin 80-luvun silloisia, voisi sanoa ylimalkaisia kirjoja pari.
        Kaikki oppi tuli mutsilta ja faijalta. Tuota Vilanderin kirjaa monet suosittelee, että se
        sitten on vastaukseni. :)


    • Tässä yksi
    • Luki luki hei

      Tässä poistetun solvaaja-kitisijän kaipaama aloitus!

    • Koira-Aloittelija

      Mulla alko koulu vasta klo:10.00.

    • Anonyymi

      Tässä vähän sukke sopivia:
      sheltie
      bortsu
      keeshond
      pumi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe