Skootteriin popit?

zgebvrfavfcaww

Tahtoisin skootteriin popit. olen nähnyt joillakin jonkun esim. 8" basson etuosassa. Kuinka tuo soitin toimii sellaisen kanssa ja tarvitsenko jonkun vahvistimen vaikka satulan alle? ja miten voin suojella soitintani ja subbaria sitten vesisateelta ja rosvoilta?

14

2728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh..

      Unohda koko juttu..

      • deaewdd

        Hyvin vastattu, kiitos paljon avusta!


    • toivoton mp3

      Miksi? Itselläni ei ole rahaa mopoautoonkaan mihin noita laitteita voin kiinnittää :( ja olisi kiva kuunnella parkissa musiikkia muutenkin kun mp3 soittimesta.

    • 0909

      Mutta kun eihän parkissa tarvitse kuunnella musiikkia, voit kuunnella musiikkia kotonasi ja kutsua ystäväsikin sinne kuuntelemaan.

    • miejasie

      Kuuntelen kyllä kotonakin, mutta olisi kiva popitella muuallakin...

    • dwbb

      Kuuntele kotona, ei bassoa mopoon IKINÄ

    • bbbbrgwrgt2

      Miks ei?? Miksi vain autoon? Ihme hölmö olet, laitetaanhan noita stereoita ja jopa puhelimia isoihin moottoripyöriin ja veneisiinkin! Onko skootteri joku ihme poikkeus!!!!

    • 123213

      Teistä ei nyt kukaan ole vastannut mun kysymykseeni? Oliko jotenkin liian vaikea ymmärtää vai?

      • Kivenkaarna1

        Ihme sällejä täälä kyllä vastailemassa.. Elikkä siis jos haluat ne popit skootteriin niin pitää ostaa soitin(samanlainen
        Kun autoissa) ja kaiuttimet. Suosittelisin kaiuttimiksi koaksaalikaiuttimia niin pääset helpoimmalla. Ja mitään subwoofereita ei tollaseen viritykseen kannata ruveta tunkemaan. Jos haluat että kuuluu kovaa niin ostat laadukkaat kaiuttimet ja jos haluat että ne vielä toimii oikeasti kunnolla niin ostat vahvistimen niille kaiuttimille. Mutta ei oo kyllä pakollinen tollasessa skootteri poppi virityksessä. Rahaa menee ehkä sellaset 150e-1000e riippuen laadusta. Suosittelen menemään johonkin autohofi kauppaan ja sanomaan että haluat popit skootteriin. Soittimen voisit kyllä ostaa vaikka biltemastakin. Sillä ei niin väliä tollasessa jutussa. Mitään siihen skopan etuosaan ei kannata kyllä ruveta tunkee mutta penkin alla oleva lokero on vallan mainio alusta musa laitteille.


    • humppasepi

      Helpommalla pääset kun laitat penkin alle vaan vahvistimen. Subbari tuskin kuuluu mihinkään niin parempi keskittyä muihin taajuuksiin. Vahvistimeksi kannattaa valita joku T-luokkalainen kokoääni alueen vahvistin koska skootterin akussa ei ole virtaa järjettömiä määriä. Esim joku tripath piirillä oleva. Sitä en osaa sanoa miten tuollainen vahvistin ottaa häiriötä moottorikäydessä

      http://www.nettikama.fi/lepai-ta-2020.html

      Pelkällä subbarilla ei tee kuitenkaan mitään. Jonnekin mopon runkoon voisi viritelllä pari venekaiutinta mitkä kestää säätä paremmin.

      http://www.biltema.fi/fi/Veneily/12-V/Sahkotarvikkeet/Venekaiutin-31240/

    • fsewdfwaaaaa

      kiitokset järkevistä vastauksista!

      • Skznzkz

        Silmiäni usko en. Vastauksistani kiitetään. Oma lisäys vielä että ei ollenkaan subfooweria skootteriin. Pelkkiä kajareita. Terv. Järkevä vastaaja


    • 22345456532

      Juu ymmärsin, kyllä noi normaalitkin riittävät :)

    • yyuui

      Täytis eka saada vaan toi skootteri kuntoon :( mootori on leikannut kiinni, mut tekis silti kovasti jo mieli laittaa musavehkeet :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe