Mennäänkö naimisiin?

Asiallinen kysymys

Otsikosta huolimatta kysymys on asiallinen: Kuinka moni täällä olisi valmis menemään naimisiin tuntemattoman kanssa? Monihan täällä valittaa, kun ei saa naista (tai miestä) mistään. Olisitteko te valmiita ostamaan sian säkissä ja astumaan alttarille tai maistraattiin vieraan ihmisen kanssa?

15

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hbmhgjm

      En todellakaan. Olen mieluummin yksin kun jumissa ihmisen seurassa, jonka kanssa ei mahdollisesti olisi mitään yhteistä.

    • En ole menossa enää naimisiin enkä edes saman katon alle kenenkään kanssa.

      • ..

        miksi sitten etsit seuraa.


    • lottamari<3

      Saa sitä seuraa hakea ei sitä silti tarvitse naimisiin mennä. Mitä hyötyä naimisiin menosta muka on. Yhdessä voi olla ja tehdä samat asiat ilman naimaseremonioita. Ei se naimisiin meno mitään muuta. En menisi, enkä mene naimisiin...silti vannomatta paras...jos joku ihana tulee ja vie mennessään :)

    • Mennään vaan heti. Olen sen verran epätoivoinen et kaikki kortit pitää käyttää.

      • jee!

        Kelpaako rekisteröity parisuhde? Sitä odotellessa, että kaksi miestä saa mennä keskenään naimisiin... =)


    • Kyllä

      Olen nainen, joka meni kerran naimisiin melkein tuntemattoman ihmisen kanssa. Olin ollut pitkään yksin, eikä kukaan mies ollut aiemmin kosinut. Ainoastaan yhden kanssa olin seurustellut, mutta hänkin jätti minut, kun oltiin nuoria. Ei hän osannut sanoa, kun kysyin, mikä minussa on vikana. Ei kuulemma mikään. Olen kiltti, kaunis ja korkeastikoulutettu. Silti en ole koskaan ollut suosittu, en naisten enkä miesten keskuudessa. Päinvastoin, olen aina ollut kiusattu ja syrjitty.

      No sitten epätoivoisena suostuin tosiaan naimisiin yhden ulkomaalaisen kanssa, joka oli ensimmäinen mies moneen vuoteen, joka halusi minulta muutakin kuin seksiä. Pari vuotta oltiin naimisissa, kunnes aloin tuntemaan oloni hyvin yksinäiseksi tässä "parisuhteessa". Mies ei huomioinut minua mitenkään. Olisin halunut viettää aikaa hänen ja hänen kavereidensa kanssa, mutta se ei käynyt. Ennen kaikkea halusin avioliitolta ystävyyttä. Kun ystävyyttä ei ollut, ei ollut mitään järkeä olla yhdessä. Siksi otin eron. Nyt minulla on sentään mahdollisuus löytää jonain päivänä mies, joka rakastaa minua tällaisena kuin olen. Ehkäpä jostain toisesta yksinäisestä..?

      Virheestä oppineena, en olisi valmis menemään tuntemattoman kanssa naimisiin. Haluaisin ensin tutustua kaikessa rauhassa. Olisin kyllä todella otettu, jos joku kosisi minua, ja se seikka varmasti edistäisi suhteen etenemistä.

      • Asiallinen vastaus

        Mielenkiintoinen tarina. Minkä ikäinen olet? Miksi koet kosimisen niin tärkeäksi?


      • No se oli ulkomaalainen se. Ota mut niin olen ystäväsi ja miehesi.
        Ei mulla ole katos kavereita niin olisit mun ainoa kaveri joten mulla olisi aikaa sulle vaikka koko elämäni.


    • Asiallinen vastaus

      En tietenkään olisi valmis menemään naimisiin tuntemattoman kanssa.

    • En tuntemattoman kanssa kyllä sinne asti menisi... pitäis kyllä tuntea ja olla aikalailla varma asiasta ennen kuin moista asiaa olen edes valmis harkitsemaan.

    • stalker säkissä

      En. No aattele ny vähän itekki, saattaisit päätyä yhteen jonkun nettirikoksia
      tekevän kanssa, se buggais sun kännykät ja tietokoneet sun muut ja koittais
      kytätä kaikkia sun tekemisiäs kellon ympäri, semmoinen stalkkeri.
      Tämmöisiäkin täällä nettimaailmassa piisaa. Mieluummin sitten vaikka yksin,
      koittaen elellä jotenkin muuten. Eikös niissä muslimimaissakin, ainakin joissain
      niistä, ollut mahdollista olla "naimisissa" tunnin, pari, sellainen pika-avioliitto.

      • lottamari<3

        On niitä naisia, jotka lähettävät ulkomaille joillekin pelleille huijareille rahaa, kun uskovat, että nämä tulevat ja vievät heidät vihille..voi pakana, että nainen voi olla tyhmä otus.


    • lottamari<3

      Emmerdalen Cain päätti mennä Charityn kanssa naimisiin, järkkäsi maistraatin ja sukulaiset paikalle pyhävaatteissaan, mutta ei kertonut Charitylle aikeistaan mitään vaan pyysi tämän kaveria tuomaan Charity maistraattiin ajatuksena, että C näkisi tilanteen niin romanttisena, että olisi valmis naimaan Cainin. Arvatkaa onnistuiko :)

    • Tuulia

      Kyllä täytyy olla pallo hukassa jos suomalainen menee tuntemattoman ihmisen kanssa naimisiin. Itse elänyt ja eronnutkin pitkästä parisuhteesta, lapsikin saatiin, mutta en halunnut naimisiin silloinkaan.
      Nyt mietin miksi? Olisiko suhde kestänyt? Tuskin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      87
      2417
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1640
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1564
    4. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      70
      1491
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      30
      1411
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      350
      1383
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1184
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1096
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1089
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      227
      1073
    Aihe