hymy pyllyssä kassalla

asiakaspalveluako21

Vanhakylän pikkumarketin myyjät ei paljon hymyile.On kuin rautakangen niellyttä porukkaa kun poikkeaa ostoksilla.Tervehditään naama puoliksi liukuhihnalla ettei tarvitse katsoa asiakasta kasvoihin ja tuhahdetaan jotain.Tulee sellainen olo että nyt on asiakas erehtynyt kuningattaren lepotauolla laittamaan ostoksia hihnalle.

15

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Taitaa olla hieman peiliin katsomista, itse nimittäin ainakin saan hyvää palvelua... Olen myös nähnyt monien muidenkin saavan. Onneksi sinun ei ole siellä välttämätön pakko käydä, eihän?

    • hymyilevä asiakas

      Ahaa, sieltä tulikin juuri odotetunlainen itku. Kysehän on siitä, että nimenomaan palveluntarjoajan pitäisi jokaikisessä tilanteessa osata olla asiakaspalveluhenkinen.sellaisia henkilöitä palkataan nimittäin töihin.
      Jos olet asiakkaille ongelmiasi siirtävä örkki, olisiko aika etsiä toinen työmaa?

      Tuskin asiakkaassa on vika, jos haluaa vain ostaa sapuskansa, ja myyjä näyttää naamaa kuin asiakas olisi tehnyt jonkin rikoksen myyjää kohtaan?

      Jos kuningatar tahtoo asiakkaita, voisiko edes tervehtiä asiakasta, ei liene paljoa pyydetty? Voi olla että tosiaan asiakkaat menee sinne isompaan markettiin kaikki kohta...

      • aasi akaspalvelija

        Eiks sua huolittu sin töihi? No ei varmaa ku naamas o norsuvitul näämmä kokoaja.
        Luin just et pms oireisii auttaa b6 vitamiini, kokeiles.


      • jotain rotia tollot
        aasi akaspalvelija kirjoitti:

        Eiks sua huolittu sin töihi? No ei varmaa ku naamas o norsuvitul näämmä kokoaja.
        Luin just et pms oireisii auttaa b6 vitamiini, kokeiles.

        Hahaha, ja katkera itku jatkuu näemmä :D
        Nimenomaan tuollaisia änkyröitä siellä päivittäin on asiakaspalvelemassa.
        Eikö tuolla naamalla saa seuraa viikonloppuna, vai mikä ahdistaa? Muistahan, ettei se ole asiakkaan vika jos sinä näytät petolinnun peräpuolelta.

        Ja tiedoksi, en ikinä tahtoisi tuollaiseen paikkaan töihin, jossa henkilökunta vaikuttaa hermoromahduksen partaalla olevalta ja inhoaa asiakkaita jotka tuovat tilin pussiin.


      • rotia hahahhahhah
        jotain rotia tollot kirjoitti:

        Hahaha, ja katkera itku jatkuu näemmä :D
        Nimenomaan tuollaisia änkyröitä siellä päivittäin on asiakaspalvelemassa.
        Eikö tuolla naamalla saa seuraa viikonloppuna, vai mikä ahdistaa? Muistahan, ettei se ole asiakkaan vika jos sinä näytät petolinnun peräpuolelta.

        Ja tiedoksi, en ikinä tahtoisi tuollaiseen paikkaan töihin, jossa henkilökunta vaikuttaa hermoromahduksen partaalla olevalta ja inhoaa asiakkaita jotka tuovat tilin pussiin.

        Älä inise Iines.


      • lihava kassa
        rotia hahahhahhah kirjoitti:

        Älä inise Iines.

        Älä vollota, punkero kassa.


      • pyssys haisee
        lihava kassa kirjoitti:

        Älä vollota, punkero kassa.

        turpa kiinni haiseva eukko.


    • kas asia

      Lakatkaa valittamasta. Ei tuommoisia marisijoita kukaan kestä. ihmisiä ne on myyjätkin.

    • kiloja pukkaa vaan

      On se nyt ihme ellei porukka tajua olevansa asiakaspalveluammatissa? Ei sinne mennä turpa mutrulla että voivoi kun kuukautiset jyllää housuissa ja ellokselta tilatut paidat olivatkin liian pieniä.
      Pitää osata hymyillä ja palvella asiakasta, muuten on väärällä alalla.

      Menkää murjottamaan jonnekin varastohommmiin siellä ei kukaan näe miten masentuneita tankkeja olette.

      • tervetuloa vaan

        Kivahan se olisi, jos kaikissa ammateissa olisi iloisia ihmisiä IHAN JOKA PÄIVÄ.
        Vaan kun näin ei ikävä kyllä ole, se, että on asiakaspalvelija ei tarkoita, että on myös taitava näyttelijä ja pystyy kaikissa tilanteissa sulkemaan tunteet pois työstä. Pystytkö sinä? Itse olen asiakaspalvelussa ja vaikka kuinka haluaisin, en aina jaksa murheen keskellä olla sama iloinen itseni, se että me emme ihan joka minuutti ulvo naurusta pissat housussa ei tarkoita, että et olisi tervetullut asiakas.


      • humalanhakuista
        tervetuloa vaan kirjoitti:

        Kivahan se olisi, jos kaikissa ammateissa olisi iloisia ihmisiä IHAN JOKA PÄIVÄ.
        Vaan kun näin ei ikävä kyllä ole, se, että on asiakaspalvelija ei tarkoita, että on myös taitava näyttelijä ja pystyy kaikissa tilanteissa sulkemaan tunteet pois työstä. Pystytkö sinä? Itse olen asiakaspalvelussa ja vaikka kuinka haluaisin, en aina jaksa murheen keskellä olla sama iloinen itseni, se että me emme ihan joka minuutti ulvo naurusta pissat housussa ei tarkoita, että et olisi tervetullut asiakas.

        Vanhassakylässä muita asu kuin juoppoja, pitääkö niille vielä naureskella päin naamaa kun hakevat kaljaa?


    • muitakin on.

      Onneksi on muitakin kauppoja..

    • ssääähhh!!!

      Kuka helvetti nyt hymyilisi ulvilalaiselle?

    • makkoska..

      meneppä pihlavan r-kioskille , erään tietyn vaalea/lyhyt hiuksisen , silmälasipäisen ja kaikesta päätellen kusivittuisen myyjän aikaan ostoksille!!! epäilempä että tämän käynnin jälkeen vanhakylän pikkumarketin asiakas palvelu on tai ainakin tuntuu että olisi, sieltä parhaasta päästä!!

    • älä valita!

      Älä valita. Mukavia myyjiä ovat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe