Hei,
mitä tuo lämmin ateria pitää sisällään kansainvälisillä lennoilla ?
Hinnasta päätellen ei kovinkaan kattavaa ruokailua, mutta kuuden tunnin lennolla maistuisi kyllä jotain muutakin kuin sämpylä :)
Norwegian/lämmin ateria
15
4221
Vastaukset
- Norviizian
Etkö mätisäkki kestä kuutta tuntia ilman ruokaa?
Vetele kentällä sitä laardia, niin voit selvitä hengissä!- hölmö.
Älä ole pelle.
- vähän yritystä
hölmö. kirjoitti:
Älä ole pelle.
Viisi miinusta. Kai te pystytte parempaan.
- Ota eväät mukaan
Ei siellä ole mitään lämmintä ruokaa tarjolla,lämpimiä leipiä oli.
Niiden myyntivalikoiman lennolla löytää niiden nettisivuilta.
Taisi olla myös jotain salaatteja ja erilaisia kylmiä leipiä.
Ota eväät mukaan jos et noilla antimilla pärjää,eihän ne edes lennä mitään pitkiä lentoja suomesta,eikös ne kanasaaret ole kaikista pisimmät lennot.- 34324
Miksi pitää vastata normaaliin kysymykseen noin myrkyllisesti. Norwegianin lennolla (Kanarialle, lisämaksullinen 19e) tarjoillaan lämmin ateria, sisältää alkuruoan, lämpimän aterian ja jälkiruoan!!
Ruoka on ihan perusateria, vaihdellen päivittäin. Maukasta lentoruoaksi, eli vastaavaa kuin muillakin lentoyhtiöillä.
Tottakai 6 tunnin lennolla jo nälkä tulee. Sitä paitsi, matka kentälle ja odottelemiset, mahdollinen lennon myöhästyminen, vanhukset, lapsiperheet etenkin tarvitsevat syötävää niinkin pitkän lennon aikana. Sitten vielä kuljetukset kohteeseen ym. lisäävät aikaa.
Eikö nämä ole niitä ihmisen perusarpeita - lennollakin?? Tosin niille ei, jotka täyttävät vatsansa alkolla, edes tunne nälkää!
- Lämmintä Mielessä
Lämmin ateria on ihan mitä lentoyhtiö päättää sen olevan. Jos se ei ole mitenkään lämmin, niin tee reklamaatio. Mutta jos se on lämmitetty sämpylä, syö se.
Ja kerro toki, mitä Norwegian vastasi, kun kysyit heiltä. Paitsi tietysti jos viestisi oli vain Jaskan pauhantaa. - Krisse**
Kiitos upeista ja asiallisista vastauksistanne :)))
Lento on varattu suoraan yhtiöltä eli ei ole minkään matkatoimiston valmismatka. Ja Norwegianin sivuilta löytyy seuraava sivu http://www.norwegian.com/fi/asiakaspalvelu/tietoa-matkasta/lennolla/menu/kansainvaliset-lennot-/.
Tuossa lämpimän aterian hinta on 7 euroa, joten siitä syystä kysymys, että mitähän tuohon hintaan saa.
Ja turha tulla sanomaan, että onko mulla nälkä vai ei 6 tunnin lennolla. Tiedän sen kyllä aikuisena ihmisenä ihan itse.
Meistä (minä ja mieheni) on mukava aloittaa loma jo koneessa ruualla ja viinillä. Sämpylä ei sitä ihan korvaa :)- kohtamenossakoneesee
mielenkiinnolla odottelen vastausta, mitä tosiaan tuo 7€ ruoka sisältää, ei varmaan siellä ole erikoisruokavaliolla oleville mitään tarjolla(gluteeniton)
kukahan kertoisi minkälaiset eväät sallitaan koneeseen mukaan? ite ajatteln ottaa kuudentunnin lennolle eväspalaset, juomat sitten koneesta tai kentältä.
Kehitys idea lentöyhtiölle, mikroaaltouunin käyttömahdollisuus, niin sais vaikka maksalaatikon lämmitettyä ;-) - 175kg
kohtamenossakoneesee kirjoitti:
mielenkiinnolla odottelen vastausta, mitä tosiaan tuo 7€ ruoka sisältää, ei varmaan siellä ole erikoisruokavaliolla oleville mitään tarjolla(gluteeniton)
kukahan kertoisi minkälaiset eväät sallitaan koneeseen mukaan? ite ajatteln ottaa kuudentunnin lennolle eväspalaset, juomat sitten koneesta tai kentältä.
Kehitys idea lentöyhtiölle, mikroaaltouunin käyttömahdollisuus, niin sais vaikka maksalaatikon lämmitettyä ;-)Että ihan maksalaatikkoa, ei saaatana mikä pelle!
- Kysyväinen
kohtamenossakoneesee kirjoitti:
Kehitys idea lentöyhtiölle, mikroaaltouunin käyttömahdollisuus, niin sais vaikka maksalaatikon lämmitettyä ;-)Jaa että odottelet vielä Norwegianin vastausta? Vaiko että joku vastaa täällä mitä sattuu?
Pitäisi olla aika selvää, että kun lentokoneessa "lämmin ruoka" maksaa 7 euroa ja voileipä saman verran, niin "lämmin ruoka" on suunnilleen lämmitetty lihapasteija. Lentoyhtiö ei välttämättä halua tarkentaa, koska tuohon hintaan se todennäköisesti myy sitä, mitä catering kulloinkin halvimmalla tarjoaa "lämpimäksi ruuaksi".
Englanninkielisessä versiossa "lämmin ruoka" onkin osuvasti "hot item". :-)
- Lähtöselvitys
Onko mahdollista tehdä lähtöselvitys netissä Norwegian lennolle?
- nornornornornornorno
Ei
- kohtamenossakoneesee
nornornornornornorno kirjoitti:
Ei
nyt näköjään Norvegianin sivuiltä löytyy lämpimän aterian kuvaukset ja hinnat.
pitänee ottaa ne eväspalaset mukaan, kun ei keliaakikolle ole mitään tarjolla.
- Järki käteen
Ruokavaimmaiset voivat itse ottaa ne hyper-allergia ruokansa mukaan.
Rasittaa tollaiset minä-minä ihmiset jotka tekevät omista asioista ison jutun.
Miettikää kuinka moni ihminen maailmassa elää iman puhdasta vettä ja ilman kunnon ravintoa. - Your Choice
Onko missään kahviossa tarjolla valmiina mitään erikoisruokia, ei ole koska niiden menekki ei ole varmaa.
Jos niitä tehtäisiin ja lastattaisiin lennolle "varmuudeksi" mukaan,niin niiden hinnat olisivat korkeat.
Kukaan ei tee hyväntekeväisyyttä tänä päivänä,ei niin missään.
Eri asia on mikäli lipun hintaan on sisällytetty tarjoilu lennolla voi sellaisen erikoisaterian tilata.
Mutta jos halpayhtiöllä muuten vain otettaisiin mukaan jos joku nyt saattaisi tarvita sellaista ei missään nimessä tule onnistumaan.
Toisekseen Norwegianin hinnat ovat niin alhaiset ettei sillä hinnalla voi edes olettaa saavansa muuta kuin kuljetuksen.
Sitä saa mistä maksaa.
Samoihin kohteisiin pääsee myös yhtiöillä joilla tarjolla business luokka,mutta aivan toiseen hintaan.
Ota huomioon myös mahdolliset koneen vaihdot.
You get what you pay for.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749