TP-Link 3G/3,75G TL-MR3020

Kokemuksia ko. reitittimestä!!!!

Hankin jokin aika sitten kyseisen vempaimen ja nettitikkuna on E180.
Nopeusmittauksissa havaitsin että TP-Link E180 yhdistelmässä Upload nopeus putoaa noin puoleen siitä mitä se on kun E180 kytkee suoraan tietokoneeseen.
Download nopeus sekä pingit on samalla tasolla eli ongelma koskis ainoastaa tuota Uppia.

Onko normaalia vai pitääkö asetuksissa tehdä jotain muutoksia jotka vaikuttavat tuohon mainittuun nopeuteen?
Asetukset ovat perusasetuksilla mitä nyt maan nimen ja aikavyöhykkeen olen korjannut oikeiksi.

Ohjeissa saattaa olla tuohon asiaan jotain tietoa olemassa mutta enkku ei oikein taivu joten olisin kiitollinen mikäli jollakin lukijalla olisi tietoa tai omakohtaista kokemusta asiasta.
Kiitos.

5

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuta...

Salauksen poisto kasvattaa huvenen nopeutta ja vasteaikaa wlanissa.

• Sekasin

Mulla sama reititin, ja aivan mahtava! Sun kannattais ladata uusin firmware, niin sit alkoi mulla ainaskin toimiin.

Ja nopeus? Mikä verkkosovitin koneessasi on? se auttaisi vähän, ja siitä tietää nopeuden, entä onko muita laitteita reitittimeen kytkettynä?

• Ostin uuden mokkulan E392, sillä molemmat nopeudet nousi minulle riittävälle tasolle. Vieläkin tuossa Upissa on jonkin veran eroa siinä kummalla tavalla yhteys.

Purkissa on Firmware 3.12.11
      Verkkosovittimet ovat Realtek 8185 ja Nividia nForce 10/100/1000
      Reitittimeen on kytketty Huawei E392 eikä siinä ole paikkaakaan muille.

• Asiosta kiinnostunut

Millätavoin tuo laite pitäisi kytkeä niin, että saa tietsikan nettiin, laitteessa on Usb nettitikkua varten. Mutta millä kaapelilla reititin kytketään koneeseen jotta saa sen
      nettiin, langattomalla Wlan vastaanottimella ei ainaskaan tullut kuin paikallinen yhteys.

• asioista ...

Vasin kivaa kun ns. tuntemattomille ei vastata ! Sattui kuitenkin niin, että tajusin itsenäisesti katsoa missä vika, ja kyllä se löytyi. Nopeuttakin sain purkkiin pikku säädöillä ja nyt liikkuu liki max. nopeudella ja pelkällä mokkulalla jää alle puoleen tuo nopeus joten kiitti vaan kun ei kukaan vaivautunut, ja sain käyttää omia älynystyröitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4056
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1127
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      103
      845
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe