PALSTA ON PUHDISTUNUT!

Lahja Kort

Tosi hienoa, että capt.cöpenick itse palsjasti sairautensa ja sen, että on esiintynyt sairaana palstalla hyvin monilla eri nikeillä ja siis pilasi palstan täysin.
Mutta nyt kun hän on paljastunut, niin hänellä lienee omatunto soimannut ja hän on tullut synnintuntoon ja lopettanut näköjään tämän hienon palstan pilaamisen.
Hienoa capt.cöpenick, että viimeninkin lopetit tuon palstalla reuhaamisen ja toisten nimittelyn, sinusta voi vielä kasvaa kunnon mies.
Tietysti olisi myös hyvä, jos tulisit seurakuntaamme ja tunnustaisit syntisi meidän papillemme, joka antaisi sinulle sitten synninpäästön ja seurakunta rukoili joukolla puolestasi.
TREVETULOA

Lahja Kort
Dumhuvudvägen 10
Bimböle
Hangö

11

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhdjknb

Taiat olla oikees, kuten aina. Minustaki on tuntunu, ett toi kapitaano köpenikki kirjottelee ekas kaikenlaisii provoi ja sit vie ite vastailee niihin, kun muu ei oikeesti viitti hänell vastata, ku sen kirjotukset on nii älyttömii.
      Mut hyvä ku se ny käräytetty eikä näköjäs kehtaa enää lirjotella niit älyttömyyksias.

• capt,cöpenick

Myönnetään kaikki syytökset, mutta nyt olen aivan muuttunut mies.
      En enää provoile tällä palstalla ja pyydän samalla kaikilta palstan lukijoilta anteeksi kaikkia niitä älyttömiä kirjoituksiani.

Kadun syvästi tekojani.

• Olet miesten mies!

Hieno teko tunnustaa rikkeensä ja parantaa tapansa!
        Kunnioitan sinua suuresti nyt capt.cöpenick.

• Naapurini vesa viitanen jatkaaa pimahtamisoireitaan.

"Myönnetään kaikki syytökset, mutta nyt olen aivan muuttunut mies. En enää provoile tällä palstalla ja pyydän samalla anteeksi kaikilta palstan lukijpoilta.kaikkia niitä älyttömiä kirjoituksiani. Kadun syvästi tekojani".

Olet viitanen Suomi 24 toiseksi pimahtanein provotehtailija. Asut Inkeroisissa Heikkiläntie 30 on osoitteesi.
        Olet Päivi Räsäsen kannattaja, narsistien palstalla nimi. M.B.. Monillako rattailla mahdat yrittää ajaa. M.B. nikillä sanot olevasi ateisti?

Olet takertunut itse kutomaasi valheiden verkkoon. Patologinen valehtelija, joka on vinkunut itsensä vielä Suomi 24 keskustelupalstojen moderaattoriksi, on häpeäpilkku näille pienen kulmakunnan pikiteille.

Elät evakkopökäle keskiaikaa. Uskot että kaikki on kuin 1600 luvulla. Kyttäät naapureitasi; uskot että se joka paremmin tuntee Raamatun tekstejä, on oikeutettu odottamaan anteeksipyyntöä, niiltä joita vastaan olet rikkonut.

Olet v v v kuvottavin tyyppi näillä kulmilla.

Toivo Lång
        Inkeroinen

• KIVAT NAAPURIT
        capt.cöpenick kirjoitti:

Naapurini vesa viitanen jatkaaa pimahtamisoireitaan.

"Myönnetään kaikki syytökset, mutta nyt olen aivan muuttunut mies. En enää provoile tällä palstalla ja pyydän samalla anteeksi kaikilta palstan lukijpoilta.kaikkia niitä älyttömiä kirjoituksiani. Kadun syvästi tekojani".

Olet viitanen Suomi 24 toiseksi pimahtanein provotehtailija. Asut Inkeroisissa Heikkiläntie 30 on osoitteesi.
        Olet Päivi Räsäsen kannattaja, narsistien palstalla nimi. M.B.. Monillako rattailla mahdat yrittää ajaa. M.B. nikillä sanot olevasi ateisti?

Olet takertunut itse kutomaasi valheiden verkkoon. Patologinen valehtelija, joka on vinkunut itsensä vielä Suomi 24 keskustelupalstojen moderaattoriksi, on häpeäpilkku näille pienen kulmakunnan pikiteille.

Elät evakkopökäle keskiaikaa. Uskot että kaikki on kuin 1600 luvulla. Kyttäät naapureitasi; uskot että se joka paremmin tuntee Raamatun tekstejä, on oikeutettu odottamaan anteeksipyyntöä, niiltä joita vastaan olet rikkonut.

Toivo Lång
        Inkeroinen

OLET SINÄ TOIVO LÅNG TOSI KUVOTTAVA IHMINEN, TAI OLETKO EDES IHMINEN, KUN AINA HAUKUT NAAPUREITASI.
        SINULLA ON PÄÄSSÄSI PAHASTI VIKAA.
        NAAPUREITA PITÄÄ AINA AUTTAA JA RAKASTAA.

• Joku naapureistasi!
        capt.cöpenick kirjoitti:

Naapurini vesa viitanen jatkaaa pimahtamisoireitaan.

Toivo Lång
        Inkeroinen

"Olet v v v kuvottavin tyyppi näillä kulmilla.

Toivo Lång
        Inkeroinen "

Toivo! Tuomitsit juuri itsesi noilla omilla sanoillasi!
        Mitä ajattelet toisista, niin sellainen olet sinä itse Toivo Lång!

• Niin Toivotonta
        Joku naapureistasi! kirjoitti:

"Olet v v v kuvottavin tyyppi näillä kulmilla.

Toivo Lång
        Inkeroinen "

Toivo! Tuomitsit juuri itsesi noilla omilla sanoillasi!
        Mitä ajattelet toisista, niin sellainen olet sinä itse Toivo Lång!

Toivohan on aivan toivoton tapaus.
        Kaikki Toivon tuntevat ovat varmaan samaa mieltä.
        Tehtäiskö galluppi siitä, että Toivo on toivoton?

• VeritasVosLiberabit

TOTUUS VAPAUTTAA !!!

• Tauno Huuhaahörhö

Toivotaan, että se vapauttaa myös skeposet.

• MB,

Hallelujaa ja amen!
      Palsta on puhdas!
      Hallelujaa ja amen!

Kiitos minun!

• Rauhanpiipulle

Suuri puhdistaja on siis puhunut! Ugh, ugh ja ugh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      644
      2450
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1197
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1148
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1053
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      945
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      885
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      96
      823
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      30
      722
    Aihe