Emma etsii pentujaan

emma-saku

Emma-saku neidin uusi omistaja etsii viime kesänä syntyneitä pentujaan joita oli 9kpl! Pennut on luovutettu pääkaupunkiseudulta. Emma on väriltään melkein musta, joten olettaisi pennun ottaneen nähneen myös emän. Emma ei ole rekattu!

16

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bansku2012

      Heippa,
      Osaatko tarkemmin sanoa milloin pennut syntyivät ja olivatko normaalikarvaisia?

    • ehkä pentu

      Miten sinuun saa yhteyden vai käydäänkö keskustelua palstalla vaan?

      • emma-saku

        Apua kun pääsi unohtumaan tämä kun ei "heti" tullut vastauksia... Eli minuun saa yhteyden [email protected]


    • saku on saku

      Laitappa tonne sekiksien palstalle vois tärpätä paremmin

    • dille45

      saku on saku, vaikkei papereita oiskaan.

      • saku on saku

        Milläs todistat sen?


    • todistase!

      MITÄ onko jollain koira ilman papereita KAUHEETA ,onko se koira ollenkaan..
      HIRVEETÄ... ;D
      Paperistahan se koira tehdään!

      • rotukoirakoirarotu

        Kukaan muu kuin sinä ei tässä ole niin sanonut, mutta kerroppa nyt miten todistat koirasi saksanpaimenkoiraksi, ilman papereita.Minulle ei ainakaan minkään trokarin sana riitä.Kaikken pahinta on että ne paperittomat ovat yleensä välipentueita joten sääliksi käy niitä narttuja.Mutta sinähän et sellasesta mitään välitä, kunhan saat wannabeesakemannin halvalla.


      • tietoa.
        rotukoirakoirarotu kirjoitti:

        Kukaan muu kuin sinä ei tässä ole niin sanonut, mutta kerroppa nyt miten todistat koirasi saksanpaimenkoiraksi, ilman papereita.Minulle ei ainakaan minkään trokarin sana riitä.Kaikken pahinta on että ne paperittomat ovat yleensä välipentueita joten sääliksi käy niitä narttuja.Mutta sinähän et sellasesta mitään välitä, kunhan saat wannabeesakemannin halvalla.

        Kenelle se pitää todistaa? Ei minun ole tarvinnut paperillisenkaan koiran rotupuhtautta kenellekään todistaa. Eikä siitä muuta takeita olisikaan loppupeleissä kuin trokarin sana, jonka Kennelliitto on uskonut ja papereihin merkinnyt.

        Jos ne paperittomat ovat yleensä välipentueita, niin sama rotuperimähän niillä silloin on kuin paperillisillakin pentueilla.


    • joopelis1

      Joo-o, ilman papereita ei ole puhdasrotuinen, vaan sekarotuinen... Mutta tietysti on koira siinä missä muutkin.

      • tietoa.

        Ei paperittomuus koiran perimää muuta. Jos koira on kahden samanrotuisen koiran jälkeläinen, on se sitä myös paperittomana.


      • Niin näin voi olla meidänkin Rölli. En tiedä kuka ilman sanomaani voisi sanoa että se ei ole, toisaalta en tietty sitäkään kun ei ole papereita.
        Kasvattaja hävisi kuvioista samalla sekunnilla kun oli saanut koirasta rahat.

        Se oli niin kauhea pentu että ollakseen 9. saku meillä herätti ihmetystä kuka tämä on. Olen samaa mieltä että tässä oli myös jotain paskaa mukana vaikka omistaja laittoi useita kuvia niin isästä kuin äidistä (se oli syntyisin Vaasan Mustasaaresta).

        Mutta nyt ollessaan 3 vuotta 4 kk vanha rupeaa kaikki menemään kohdalleen. Tuittupääkohtauksia se saa aina joskus mutta harvakseltaan.

        Rakastan sitä paljon ja puhun sille kaiken aikaa. Se pitää siitä että sille puhutaan.

        Muuten luonteeltaan se on kiltti, suht tottelevainen, on kiinnostunut pihan kissoista mutta ei pure niitä, vahtii hiukan liikaa ja mutta ei mitään tosi kurjaa.

        Ulkomuoto on ryhdikäs, mielestäni vähän liian hoikka, syö kun on nälkä eli ei siis ruoka-aikoja. Komeaksi koiraksi haukutaan (ihmiset) oli sitten mikä oli mutta rakastan sitä. Välillä tuntuu että sulan kun se on parhaimmillaan, se osaa myös miellyttää.


    • just joo

      no siitäkin on vain kasvattajan sana, että isä ja emä puhtaita. Ne joko on tai sitten ei. Riski on omas.

    • Hei. Mahdollisesti minun edellinen koirani ja pentuni. Vieläkö haluat tietää jotain?

      • mitenkäynyt

        Annotko sen kiertoon?
        Vai miksi on entinen koirasi??? -_-


      • Disappeared
        mitenkäynyt kirjoitti:

        Annotko sen kiertoon?
        Vai miksi on entinen koirasi??? -_-

        Elämäntilanteet muuttuu ja joskus joutuu elämässä tekemään raskaita päätöksiä. Enkä ole koiraa antanut kiertoon vaan hyvään, loppuelämän kotiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe