Outo menoerä tililtä?

huolestunut.

06.09.
06.09.

jukebux.com Nicosia
0004920650073181415 OSTOPVM 120904
EUR 49.00 KULUT 0,00
VAIHTOKURSSI 1 EUR = 1,0000 EUR
MF NRO 24245002249090515046624
VARMENTAJA 400

PKORTTIMAKSU

-49,00



Tuollaista näytti minulle tänään kun avasin pankin sivun. mitään en ole tilannut, enkä varsinkaan mitään ostanut tänään enkä viime aikoina edes 49.00€.lla. Onko kellään tietoa mikä on tuo jukebux.com nicosia oikein on? heinäkuussa oli vienyt euron, mutta tänään...l.

181

32427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä se on

      Jukebux (http://www.jukebux.com/) on palvelu jonka avulla voi säilyttää tiedostojaan serverillä ja päästä niihin käsiksi mistä hyvänsä.

      Tämän olisi kyllä itsekin saanut selville; ei liene mahdottoman vaikeaa laittaa tuota osoitetta selaimeen?

      Jos olet 100 % varma että et koskaan ole liittynyt heidän asiakkaakseen (14 päivän koejakso maksaa euron ja sen jälkeen normaaliasiakkuus tuon 49 euro kuussa, niin pikapikaa yhteys pankkiin koska silloin tietojasi on käytetty väärin.

      Aika usein noiden kanssa kyllä käy niin että "vääryyttä kärsinyt" sitten yhtäkkiä muistaakin itse palvelun tilanneensa.

      • yuup

        kannattasko asioida pankissa.netin kautta voi toisen tililtä hakeroida rahat toiselle tilille eikä niitä saa jos toinen kieltäytyy palauttamasta näin se menee.


      • Onhan tämä provo?

        Nyt oikeesti hei, nyt kuulkaas hei, nyt kyllä hei, nyt nyt hei, oikeesti huhhuh hei, hei hei, hei haloo hei, hei mitä oikeesti hei, huh hah hei, halloti halloo hei. Aivan käsittämätöntä kuinka tälläistä kyseistä juttua on hei.


      • Puhdasta rahaa.
        yuup kirjoitti:

        kannattasko asioida pankissa.netin kautta voi toisen tililtä hakeroida rahat toiselle tilille eikä niitä saa jos toinen kieltäytyy palauttamasta näin se menee.

        Milloinhan nuo suomalaiset idiootit oppisivat käyttämään käteistä niin ulkomailla kuin kotimaassakin kaikkialla muualla, paitsi luotettavissa isoissa suomalaisissa kauppaketjuissa - jotka nekään eivät ole luotettavia, jos maksulaitteisiin pääsee käsiksi kuka vaan ulkolainen, esimerkiksi liikkeen siivooja asentamalla niihin kopiointilaitteita.
        Sitä kun maksellaan takki avoimena ostoksia vaikkapa vaan Kyproksella ja kuitti tulee aikanaan. Ai että nauran makeasti aina kun saan lukea näistä hölmöistä.


      • tuutiitutöötituu
        yuup kirjoitti:

        kannattasko asioida pankissa.netin kautta voi toisen tililtä hakeroida rahat toiselle tilille eikä niitä saa jos toinen kieltäytyy palauttamasta näin se menee.

        Russian Mafia.....


      • matkailu avartaa
        Puhdasta rahaa. kirjoitti:

        Milloinhan nuo suomalaiset idiootit oppisivat käyttämään käteistä niin ulkomailla kuin kotimaassakin kaikkialla muualla, paitsi luotettavissa isoissa suomalaisissa kauppaketjuissa - jotka nekään eivät ole luotettavia, jos maksulaitteisiin pääsee käsiksi kuka vaan ulkolainen, esimerkiksi liikkeen siivooja asentamalla niihin kopiointilaitteita.
        Sitä kun maksellaan takki avoimena ostoksia vaikkapa vaan Kyproksella ja kuitti tulee aikanaan. Ai että nauran makeasti aina kun saan lukea näistä hölmöistä.

        Joo, tai miksei vaikka siirryttäis takaisin oravannahkoihin? Kyllä kuule ihan täällä kotimaassakin voi otto-automaatissa olla ylimääräinen kamera ja kopiointilaite, jos käyt nostaa rahat pankista ni pidäpä hyvää huolta, ettei kukaan vaan nää millaisen summan. Voi vaikka kolkata sut jollain pimeellä sivukujalla.

        Ja mitenkäs noi isot suomalaiset liikeketjut, eikö niillä ole ollenkaan siivoojia?


      • BellaaLuna
        Puhdasta rahaa. kirjoitti:

        Milloinhan nuo suomalaiset idiootit oppisivat käyttämään käteistä niin ulkomailla kuin kotimaassakin kaikkialla muualla, paitsi luotettavissa isoissa suomalaisissa kauppaketjuissa - jotka nekään eivät ole luotettavia, jos maksulaitteisiin pääsee käsiksi kuka vaan ulkolainen, esimerkiksi liikkeen siivooja asentamalla niihin kopiointilaitteita.
        Sitä kun maksellaan takki avoimena ostoksia vaikkapa vaan Kyproksella ja kuitti tulee aikanaan. Ai että nauran makeasti aina kun saan lukea näistä hölmöistä.

        ikinä en ole Kyproksella käynyt, mutta minunkin tiliäni on rokotettu ensin 10 e ja vajaan viikon kuluttua 49 e.


      • eekoo2
        tuutiitutöötituu kirjoitti:

        Russian Mafia.....

        Myydään koko Suomi vaan venäläisille...


      • Raivostunut

        Minun laskullani JUKEPAY.COM laskutti marraskuussa 1 euron ja joulukuussa 59,00 euroa. En ole tehnyt mitään sopimusta! Soitin pankkiin ja suljin kortin. Sulku toimii myös viikonloppuisin. Harkitsen myös tilin lopetamista.


    • Mitä v****a?

      Mulla on menny jo ainakin kaks kertaa tuo 49 euroa. Mikä huijaus tämä oikein on?

    • asdhuolestunut,

      No mun selain ei aukaissut kuin vain 3 vaihtoehtoa ja ne sitten ei täsmänny (kone estää kaikki vähänkin epäilyttävät sivustot) Itse en ole tilannut netistä mitään, ja koska ensimmäisen kerran meni tänään, sitä ihmettelen, koska en luovuta tilinro.ta tai muuta netissä ollenkaan.

      • asdhuolestunut.

        ja se euro oli menny joskus kesäkuussa, sekin ihmetyttää näin lisäks... koska en löytänyt selaushistoriastakaan mitään kyseiseen sivustoon viitaavaa...


      • asdhuolestunut-
        asdhuolestunut. kirjoitti:

        ja se euro oli menny joskus kesäkuussa, sekin ihmetyttää näin lisäks... koska en löytänyt selaushistoriastakaan mitään kyseiseen sivustoon viitaavaa...

        ja miten sen tai sieltä pääsis pois? jos siis vaikka sillon kesällä oisin erehtynyt liittymäänkin. mutta nyt on jo syyskyy.. (anteeksi tekstien epäselvyys)


      • Hto
        asdhuolestunut- kirjoitti:

        ja miten sen tai sieltä pääsis pois? jos siis vaikka sillon kesällä oisin erehtynyt liittymäänkin. mutta nyt on jo syyskyy.. (anteeksi tekstien epäselvyys)

        Suljette pankkikortitn ja tilaatte uuden muutoin näistä ei eroon pääse!!!


      • huijattu11
        asdhuolestunut- kirjoitti:

        ja miten sen tai sieltä pääsis pois? jos siis vaikka sillon kesällä oisin erehtynyt liittymäänkin. mutta nyt on jo syyskyy.. (anteeksi tekstien epäselvyys)

        Soita pankkiisi ja sulje kortti


    • tyhmä kysyy

      Aloittajan kopioimissa tiedoissa on rivi "PKORTTIMAKSU". Eikös tuo tarkoita sitä, että kortinhaltija tai joku muu on antanut maksukortin tiedot laskuttajalle.

      Jos kortinhaltija ei ole luovuttanut kortinssa tietoja, niin sitten ne on varastettu tai hakkeroitu jostain. Eikös näin ole? (Jos koko juttu on totta.)

    • ymmällään

      Sama juttu. Kaksi kertaa tililtä veloitettu maksu. Mitään en ole tilannut enkä pankkitietoja luovuttanut. Maksut oli otettu luottotililtä. Nyt olen lopettanut tilin ja tehnyt pankille reklamaatiopyynnön. Matkustanut olen Kyprokselle pari vuotta sitten, en tiedä onko silloin pankkitietoni kaapattu???? Verkkomaailma on arvaamaton. Rahoja ei tod.näk koskaan saa takas!

      • Minulla meni kerran ahvenanmaalaisen hotellin pkorttimaksu tililtä vasta n. 2 kk tapahtuman jälkeen. Siinä ei tosin ollut mitään virhettä, mutta ihmetytti tuo pitkä aika. Koskaan ei ole ollut muissa maksuissa tuollaista viivettä.


    • asdasdhuolestunut93

      En ole luovuttanut tietojani mihinkään, joka kuullostaa vähänkään oudolta, enkä löydä selaushistoriastakaan mitään että olisin tilannut. (vahinko on voinut tietenkin käyädä koska koneeni on 7.n henkilön käytössä yleensä, että joku sitten olisi tilannutkin...?) Nyt mietin että miten sen voisi lopettaa ku en tiedä edes tunnuksia koko paikkaan, eikä löydy s.postistakaan....... -.--

    • ymmällään

      Meillä konetta käyttää myös useampi henkilö. Lapset tosin harvakseltaan. Tod.näk. että he olisivat tilanneet mitään on pieni. Tarkistin myös oman selaushistorian ja sähköpostin aiemmin. Ei mitään jälkiä kyseisestä firmasta. Enkä nyt lähde lähettämään mitään sähköpostiosoitteitani ym. heille. Ajattelin nyt odotella jonkun päivän, josko luottokunnasta otettaisiin yhteyttä. JOspa he olisivat saaneet jotain selville. Tili on nyt kuitenkin lopetettu. Poliisi sanoi olevansa asian kanssa voimaton. Ulkomaalaisilla yrityksillä on omat sääntönsä, puhumattakaan nettiehdoista. Toki he aikoivat kirjata rikosilmoituksen jos sellaista luottokunnasta vaaditaan. Olen edelleen sitä mieltä, että korttini tietoja on väärinkäytetty/ siepattu. Omasta mielestäni en ole mitään ostanut tai tilitietojani antanut ulkopuolisille. :( Varoituksen sana vain leviämään kaikille. Olkaa tarkkoina.

      • Asiantuntija17+7

        ÖÖ, selaushistorian osaa lapsikin tyhjentää kokonaan/valikoiden...


    • samu

      jukebux.com Nicosia, 49€ ei täsmää ollenkaan korttikayttäytymiseeni... Onkohan kenelläkään todellista tietoa tästä PKORTT maksusta???

    • Ella

      Täällä samat veloitukset ihmetyttää.. Eka veloitus mennyt elokuussa ja nyt toinen syyskuussa,ihan samoilla tiedoilla kuin nimimerkillä "huolestunut".. Meillä on nyt pankissa tieto tästä asiasta he yrittävät siellä selvittää että mikä ihmeen juttu tässä nyt on meneillään.. Meilläkään kukaan ei ole itse henk.kohtaisesti maksanut mitään eikä mitään tuohon kyseiseen nimeen viittaavaa.. Toivottavasti saavat pian selvyyden asiaan!

    • kortit stop

      Kannattaisiko pikaisesti kuollettaa luottokortti/pankkikortit koko perheeltä? tietosi ovat ehkä joutuneet jonkun hakkerin tai rikollisen käsiin?
      Muuta en selitykseksi keksi, jos todellakaan et ole/kukaan perheesätäsi ei ole asioinut kyseisen firman kanssa tai liittynyt johonkin klubiin/jossa joku kk-veloitus sanotaan pienellä präntillä jossain....

      • ....................

        itse vaihdoin tiliåä tuosta syysrtä ja kortinkin vaihdoin, mutta yhä saavat veloitettua,,,siis mitä helvettiä ..??


    • jormakkeli

      Oletteko itunesin jäseniä? Sitä kautta vissiin kavereilta on lähtenyt toi sama juttu.. Itekkin nyt menen selvittämään onko lähtenyt..

      • -M-

        Aloin huvikseni lukemaan tätä ketjua kunnes törmäsin yllä olevaan viestiin. Menin heti tarkistamaan Nordea-verkkopankin ja siellä oli iTunes katevaraus 1,98 €. Eilen latasin uuden version iTunesista ja vasta tein tilin sinne, koska olen tilannut iPodin jota en ole vielä edes saanut postista. Selasin kyllä niitä apps sivustoja jossa oli kuvankäsittely sovelluksia, mutta en ole kyllä ehkä ollut edes kirjautuneena iTunes storeen. Nyt pelottaa. En ole huomannut klikkaavani mitään musiikkikappalettakaan enkä videota.


      • -M-
        -M- kirjoitti:

        Aloin huvikseni lukemaan tätä ketjua kunnes törmäsin yllä olevaan viestiin. Menin heti tarkistamaan Nordea-verkkopankin ja siellä oli iTunes katevaraus 1,98 €. Eilen latasin uuden version iTunesista ja vasta tein tilin sinne, koska olen tilannut iPodin jota en ole vielä edes saanut postista. Selasin kyllä niitä apps sivustoja jossa oli kuvankäsittely sovelluksia, mutta en ole kyllä ehkä ollut edes kirjautuneena iTunes storeen. Nyt pelottaa. En ole huomannut klikkaavani mitään musiikkikappalettakaan enkä videota.

        Apple tilin tilaushistoria näyttää tyhjää joten miten voi olla iTunesilta katevaraus 1,98 € Nordea-verkkopankissa? En todellakaan ole vielä edes saanut iPodia jota varten loin tilin. Olen kyllä käynyt iTunesissa, mutten ole mitään tilannut. Tarvittiin Visa-kortin numero Apple-tilin luomiseen. Muita kohtalotovereita? Mitä outoa on tekeillä?


      • haistvittuhomo
        -M- kirjoitti:

        Apple tilin tilaushistoria näyttää tyhjää joten miten voi olla iTunesilta katevaraus 1,98 € Nordea-verkkopankissa? En todellakaan ole vielä edes saanut iPodia jota varten loin tilin. Olen kyllä käynyt iTunesissa, mutten ole mitään tilannut. Tarvittiin Visa-kortin numero Apple-tilin luomiseen. Muita kohtalotovereita? Mitä outoa on tekeillä?

        Et taida olla penaalin terävin kynä...mutta outoa toki on että Visa-kortin käyttämisestä menee katevaraus pankkitililtä, Vai olisko Visa Electron kuitenkin? Nehän on aivan eri asiat, toisessa menee laskutukseen ja toisessa suoraan tililtä.


      • BeKindRewind
        -M- kirjoitti:

        Apple tilin tilaushistoria näyttää tyhjää joten miten voi olla iTunesilta katevaraus 1,98 € Nordea-verkkopankissa? En todellakaan ole vielä edes saanut iPodia jota varten loin tilin. Olen kyllä käynyt iTunesissa, mutten ole mitään tilannut. Tarvittiin Visa-kortin numero Apple-tilin luomiseen. Muita kohtalotovereita? Mitä outoa on tekeillä?

        Aina kun teet muutoksia iTunesiin (avaat Apple ID:n, tai lisäät uuden laitteen käyttämään iTunesia) niin iTunes tekee antamallesi korttinumerolle 1,98e katevarauksen. Tällä he ikään kuin verifioivat, että antamasi tiedot ovat oikeat ja kyseessä on voimassa oleva ja toimiva kortti. Tätä summaa ei koskaan tilitetä, eli se katevaraus purkautuu/poistuu kortilta 20-30 pvän kuluessa.


      • Vaellus

        Osto DNK Aalborg Forbrugerpost ApS - Miksi tuo firma lähettää minulle joka kuukausi laskun. Mistä saan selvityksen aiheettomasta laskutuksesta. Voisiko joku kertoa minulle. E-mail [email protected]


    • JaniS

      Juuri huomasin luottokortin puolelta samaisen viestin. 49 e on mennyt tililtäni jo kahteen otteeseen. En ole tiennyt edes kyseistä firmaa olevankaan. Kuoletin kortin luottokunnan kautta, katotaan saako rahoja ikinä takaisin. Pienituloisen perheen kukkarossa 100 euron "lahjoitukset" Kyprokselle tuntuvat kohtuuttomilta. :(

      • nuiiijjjjaaaaat

        Höpöhöpö. Miten on voinut mennä tililtä kahteen kertaan kun kyse on luottokortista? Laskut tarkistetaan ennen maksamista joten mahdotonta. Typerykset sekoittaa taas pakkaa, hommatkaa aivot itsellenne


      • er. ep
        nuiiijjjjaaaaat kirjoitti:

        Höpöhöpö. Miten on voinut mennä tililtä kahteen kertaan kun kyse on luottokortista? Laskut tarkistetaan ennen maksamista joten mahdotonta. Typerykset sekoittaa taas pakkaa, hommatkaa aivot itsellenne

        Voi kyllä minulla ei ole edes luottokorttia. Olivat jotenkin saaneet väärennettyä minun debit kortin maksumääräykset. Mitää ilmoitusta ei pankilta tullut huomasin vasta tiliotteesta tämän vedätyksen, Olen ollut viranomaisten kanssa yhteydessä tästä. Näkee miten juttu ratkeaa. Tiliä käytän kotoa. eli muualta ei tunnuksia saa.


    • Ella

      Niimpä! Itsekkin olen kuollettanut kortin ja tieto on lähtenyt luottokuntaan. Kun sieltä saa joskus vastauksia niin selviää saanko rahat takaisin.. mihinkään en ole liittynyt enkä ole ikinä kuullutkaan tuollaista itunesia.. Pikkasen ottaa koteloon,en voi muuta sanoa!

    • niko.

      Vähitellen alkaa aloittajan muisti palautumaan, jokaisen kannattaa muistella lisää.

      Kyllä olette itse syyllisiä, olette säilyttäneet korttia ja tilitietoja huolimattomasti.

      oli se kuka hyvänsä perheenjäsen tai koneella vieraillut niin turha valittaa,
      muuta ei tule kuin murheita ja jos on liian innokas niin kustannuksiakin.

      on sivulla yhteydenottokaavake jolla aloittaa jos ei ole tunnussanoja eikä tiedä sähköpostia jolal liitytty, samoin puhelinkin, minusta aivan ok firma.

      jos on täysin varma että kyseessä on rikollisuus, perustaa uusi ja sulkea nykyinen tili, se on ainakin minun pankin sivulla helppoa.

      (paha tuo guugle kun suomentaa liikaa ja huonosti,
      poistakaa suomennos tietokoneeltanne, suosittelee meikäläinnen)

      • er.ep

        Kyllä muisti pelaa tiedän miten sivulla olen toiminut. Ja oikeassa olet parempi suomentaa itse. Tosin kyllä minäkin kuukkelia käytän alkuun tarkista sitten vasta teksti. Tuo laiskuus vaivaa ja pää tulee kipeäksi pitkän vieraskielisen tekstin lukemisesta.


    • linda

      Mulla on sama juttu et tililtä lähtee jukebuxille kuukausittain 49 euroo :P mietin et voikse olla tosta itunesin asentamisesta mut muistaakseni en kyl antanu luottotietojani siinä mihinkää..Toinen epäilys mulla on se ku tartuin tyhmänä facebookin kautta tulleeseen tarjoukseen et björneborgin alushousut sai eurolla. Siinä maksoin euron luottokortillani. Alkkarit ei kuitenkaa oo tullu vaikka tilauksesta on aikaa yli kk. Sen jälkee on sit tullu nuita laskuja tuolta ihmeen jukebuxilta, eikä se oo sama yritys kuin se alusvaatejuttu. Onko kellää muulla samanlaisia kokemuksia?

      • lala.

        " mut muistaakseni en kyl antanu luottotietojani siinä mihinkää.."

        jotenkin tuntuu että aloittaja kirjoittelee eri nimimerkeillä, ei kai nyt kaikki jukebuxille liittyjät tätä viestiä erityisemmin etsi ja sitten kirjoittavat.
        jukebuxi on helppo lopettaa.

        Muistuttaisian että ennen kuin asloittaa väittämään että ei ole antanut tai jakanut toisille tili, korttitietoja tms, kannattaa todella muistaa tilanne ja olla asiasta varma.
        Jos muistaa väärin ja vaatii oikeutta ja maksuja, voi tulla kalliiksi ja pitkä juttu.

        Alkkarit, sukat yms ilmaiset, joissa vaan postikulut, tms. ovat todella paha juttu.
        Yleensä myyjä menee pian konkurssiin ja jonkun muun maan perintätoimisto vaatii rahoja.
        Asiaa ei yleensä voi selvittää 1-2 vuoteen.
        Siinä on pitkä tie jos aikoo perua, vaatia rahojaan, viisainta on muutama euro maksaa ja oppia, omista tyhmyyksistään..

        Kokemuksia on, kuinka ihmiset ovat hyväuskoisia ja eivät tajua että heitä rahastetaan,
        se on se kotikasvatus, tuo tilaaminenkin on yksi "sairaus" kuten pelihimo, huumeet, liikalihavuus, yms.


      • just s poor boy
        lala. kirjoitti:

        " mut muistaakseni en kyl antanu luottotietojani siinä mihinkää.."

        jotenkin tuntuu että aloittaja kirjoittelee eri nimimerkeillä, ei kai nyt kaikki jukebuxille liittyjät tätä viestiä erityisemmin etsi ja sitten kirjoittavat.
        jukebuxi on helppo lopettaa.

        Muistuttaisian että ennen kuin asloittaa väittämään että ei ole antanut tai jakanut toisille tili, korttitietoja tms, kannattaa todella muistaa tilanne ja olla asiasta varma.
        Jos muistaa väärin ja vaatii oikeutta ja maksuja, voi tulla kalliiksi ja pitkä juttu.

        Alkkarit, sukat yms ilmaiset, joissa vaan postikulut, tms. ovat todella paha juttu.
        Yleensä myyjä menee pian konkurssiin ja jonkun muun maan perintätoimisto vaatii rahoja.
        Asiaa ei yleensä voi selvittää 1-2 vuoteen.
        Siinä on pitkä tie jos aikoo perua, vaatia rahojaan, viisainta on muutama euro maksaa ja oppia, omista tyhmyyksistään..

        Kokemuksia on, kuinka ihmiset ovat hyväuskoisia ja eivät tajua että heitä rahastetaan,
        se on se kotikasvatus, tuo tilaaminenkin on yksi "sairaus" kuten pelihimo, huumeet, liikalihavuus, yms.

        ...niin ja homoilu.


      • kerke77

        minulle kävi juuri samanlailla ja nyt tililtä mennyt 49 euroa kerran. velottaako ne nyt joka kk tuon summan? Mitä kannattaa tehdä että oudot veloitukset saa estettyä, luulisin ilmoittamalla pankille väärinkäytöstä ja sitte tehdä rikosilmoitus.


      • ööö,,,,

        Voi mitä ääliöitä.. Pitääkö jokaiseen kalsarimainokseen tarttua, vaikka niissä olisikin jonkin ex-urheilijan nimi??? Just näitä hölmöjä kaikenmaiilman huijarit kusettaa... pidä siis menetyksesi oppirahoina ::((


    • asdasdhuolestunut93

      noh rahapussini kadottua, tuli kuoletettua pankkikortti, toivon ettei enää lähtis,,, saa nähdä ens kuu alussa...

      • rahasäkki

        Kas kun ei säkki.


      • ER-EP

        Pankkikortin peruminen (kuolettaminen)auttaa). Toki uusien lukujen muistaminen pitää alkaa.


    • gfhfd

      gffhfg

      • gfhfd

        gfffg


    • haloo.

      (ja tätä tyyliä käyttää vain se yksi ja sama mielisairaalalta välttynyt vakiohäirikkö)...teeeeeeeeeeeeeee.

    • Prkl+

      Sama juttu. Olin pankkiin yhteydessä ja kuoletin kortin. Reklamaatio on vetämässä, joten odotellaan, mitä siitä seuraa.

    • Sinuna menisin

      Sinuna menisin pankkiin jo enkä aikailisi yhtään täällä tarinoimalla.

      • tähän on tultu

        Eipä ennen lähtenyt tileiltä mitään,nyt kun tuo bittiraha ja verkkomaksaminen
        on arkipäivää,mitä vaan voi tapahtua.
        Ennen oli vuorenvarmaa ettei yhtäkkiä
        tililtä mitään lähteny.


      • wioejhtonodviuh

        Mitä turhia pankkiin kun tänne ja facebookkiin voi tarinoida ja uusavuttomana kysellä anonyymeiltä ja asiaa tuntemattomilta :)


    • sani77

      mulle kävi sama mut eri firma,,otin kopiot menin poliisilaitokselle,tein rikosilmoituksen sen jälkeen pankkiin rikosilmoituksen kera pankki neiti otti ilmotukset vastaan ja sanoi että menee ainakin 6viikkoa kun pankin joku lautakunta pohtii et oletko itse syyllistynyt jotenkin vai onko oikeasti väärin tiliä käytetty...sain tiedon että pankki korvaa menetetyt rahat ja tilit myös uusittiin numeroineen päivineen...kova homma oli mutta kannatti,nyt tilit suojassa rosmoilta. toivottavasti tää auttoi...hyvää kevättä

      • mikä kevät

        Hyvää kevättä?? :D


    • N

      Eli mitäpä tarkoitat.

    • 69

      vaikuttais hieman hakkerien bisneksiltä...

      • tulialertsi

        Mulla tuli tällanen google hälyytys tänään kun olen tilannut alertsin sanalla tietomurto, mutta onko tää joku vanha juttu vai uus, vai mikä tää on ja miks se on riemurasiassa
        "Valtava tietomurto! Kaikki maailman pankkikorttien pin-koodit ovat vuotaneet nettiin!

        http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=43627


      • tätixxx
        tulialertsi kirjoitti:

        Mulla tuli tällanen google hälyytys tänään kun olen tilannut alertsin sanalla tietomurto, mutta onko tää joku vanha juttu vai uus, vai mikä tää on ja miks se on riemurasiassa
        "Valtava tietomurto! Kaikki maailman pankkikorttien pin-koodit ovat vuotaneet nettiin!

        http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=43627

        Voi EI! näkyy mun kotin tunnusluku ainakin olevan tuolla!!


      • Kerro
        tätixxx kirjoitti:

        Voi EI! näkyy mun kotin tunnusluku ainakin olevan tuolla!!

        Ihanko tosissaan?Mikä noista?


      • tätixxx kirjoitti:

        Voi EI! näkyy mun kotin tunnusluku ainakin olevan tuolla!!

        Kääk! Niin muuten minunkin!


    • MN

      Kuolleta kaikki perheen luottokortit, missä kyseinen maksu ilmestyy! Sori, et tule koskaan samaan senttiäkään takaisin.
      Olen kuollettanut pari luottokorttia.

      • Höh 2

        Mittä suommen kielttä onn tuoo"kuolletta"?


      • havvaiitsijja
        Höh 2 kirjoitti:

        Mittä suommen kielttä onn tuoo"kuolletta"?

        so taakrotettu ärsytämään sinulaissiia pilkunnnussijoita . Keroo motnako vihretä tässsä krirotuksesssa no? Motnakko ydhyssanavrihetä? Lutele kaki virtheeet. Plikuvrhreet knas.


      • er.ep
        Höh 2 kirjoitti:

        Mittä suommen kielttä onn tuoo"kuolletta"?

        SON KUN AMPUU PANKKIKORTTIA


    • puhun faktoja

      Kyseessä ei ole mikään firma, vaan valtio ottaa reilusti espanjan tukipaketin osasi tililtä tuota firmaa käyttäen.

    • keijjo66

      miten joku edes huomaa että 49e puuttuu...menkää töihin niin ei tarvi sossun rahojen perään uikuttaa...

      • Oletteko muuten huomanneet, että verkkoon tulevia tiliotteita ei tule enää niin tarkkaan tarkastettua kuin aiemmin paperisia?


    • N

      Voisimpa sanoa.

    • vemäistä touhua

      Vittu tätä nykymaailmaa ... pankkki sai lisätä asiakkaittensa turvaa.

    • pölläthtänyt

      tänään minäkin huomasin tililtäni viety 21.8 -2 euroa
      6.9 . - 120euroo. en ole tilannut mistään mitään. Nämäkin ulkomaille
      en ehtinyt pankkiin tänää jotta pankki alkaa perään outoja menoja. Pian on tilit tyhjinä.
      Onko tämä tätä nyky-aikaa titotekniikka maailmassa??
      Pöllähtänyt

    • sata varmaa että olet käynyt jollain deitti sivulla ja antanut tietosi, olet tietämättäsi kuukausi jäsen..

    • oma häpeäs

      Ei voi muuta sanoa, kuin että voivoi. Älä runkkaile niille pienten thailasten kuville joka pornosivulla. Se maksaa.

      • rahasäkki

        Paljonko se kokemuksesi mukaan maksaa?


    • -.-.-

      Taas tuli varmuus etten ikinä avaa netti tiliä.

      Tosin kun otin pikkusumman kerralla Otto automaatista mielestäni summia oli enemmän kuin olin nostanut. Nyt nostan käteistä viikoksi kerralla laskut menee maksusopimuksella.

      Nettirikollisuus paisuu ja paisuu loppua ei näy.

      • vitun urpo

        Voi pöljä. Sun tililles pääsee kyllä hakkeroitumaan vaikket nettipankkia käyttäiskään. Vai luuletko, pelle, tosiaan että pankissa kaikki tilitapahtumat kirjataan paperille lyijykynällä?


    • vittulanjänkhältä.

      jos on osuus pankki..lopeta tili heti.

    • yks vaan
    • asian ymmärtänyt

      Toi on justiin niitä jotka koejakson jälkeen laskuttavat tililtä ton 49€, se koe jakso maksaa sen 1€. Mäkin olen moneen juttuun meinannu ottaa osaa...mutta kun olen sit lukenut ne ehdot (kannattaa meinaan lukea ne oikeesti, tai käy noin)...niin en sitten olekkaan osallistunut mihinkään. Mähän en mihinkään tilinumeroani anna, ties kuka sieltä alkaa rahoja nostelemaan. Ilmeiseswti siis aloittaja on unohtanut erota siitä mihin ikinä onkin liittynyt, sen koeajan jälkeen. Joten nyt sit menee tuo raha...ja jos et maksa, menee luottotiedot. Sorry...ikävä juttu. Toivottavasti tämä nyt toimisi esimerkkinä siitä ettei sitä tilinumeroa kannata antaa...siis lupaa velottaa suoraan tililtä jotain maksuja.

    • kieltäydy kilpailuis

      Maksu suoritetaan SSL-salatulla yhteydellä. Maksun hyväksyy yhteistyökumppanimme Swedbank.
      Palvelun myyjä: EM Transactions (EM Million ApS), Postboks 113, 8000 Aarhus C, Denmark. Y-tunnus: 33959192. Puhelinnumero: 45 75 85 16 44. Verkkosivuston transactions.nu ylläpitäjä on EM Transactions (EM Million ApS).

      Tilausehtojen hyväksyntä

      Rekisteröityessäsi hyväksyt, että EM Transactions (EM Million ApS) veloittaa sovitun summan jaksoittain valitun jäsenyyden mukaan, kunnes irtisanot rekisteröitymisen itsepalveluosiossa.

      Ehdot ja hinnat

      Rekisteröityessäsi hyväksyt, että Transactions veloittaa 1 euroa 14 päivän jäsenyydestä sivustossa transactions.nu.

      Jäsenyyden ansiosta saat useita etuja. Kyse on 14 päivän kokeilujaksosta, joka alkaa jäseneksi rekisteröitymisestä. Kokeilujakso on erikoishintainen.

      Kokeilujakson jälkeen jäsenyys aktivoidaan automaattisesti, ellet ole irtisanonut sitä. Sen jälkeen veloitamme 40€ (32 € plus alv) jokaiselta 30 päivältä (eli 1,33 € päivässä), kunnes peruutat tilauksesi. Jos et halua jäsenyyttäsi uusittavan, muista irtisanoa jäsenyytesi 14 päivän kuluessa tilausajankohdasta alkaen. Jäsenyyttä ei voi jatkaa kokeilujäsenyytenä 14 päivän jälkeen tilausajankohdasta.


      Esi merkiksi tällaiset ehdot jos on osallistut kilpailuun jossa voit voittaa kameran tai i podin tms...nykyään useimmissa kilpailu viesteissä on nää samat ehdot...joten ei kannata netin kautta siis osallistua mihinkään kilpailuihin tms, jos ei halua tällaista riesaa itselleen.

      • er.ep

        Siinä olet oikeassa. minä erehdyin. ei tullut Apadia mut rahat meni siitä nyt tapellaan


      • vastatkaa nopeasti

        Miten voi poistaa jukebux käyttäjän??


    • näitä lisää

      teit oikein kun ilmoitit asiasta suomi24 sivuilla etkä pankkiin

    • reino70

      Mulla kävi sama juttu... KRP tutkii sitä yritystä tällä hetkellä.
      Ninkuin varmaan edellä neuvottiin ni paikalliselle poliisille rikosilmoitus, katkaiset pankkikortin ja teet reklamaation omaan pankkiisi

    • JT

      Moi
      Mulla oli myös vastaava, eikun kuoleta kortti ja uusitilalle niin silloin pääset eroon maksuista

    • PEKKA

      HUOM KAIKKI NETTI HUIJARIT KURIINVAAN JAVASTUUSENELEKÄÄ IHMISET MAKSAKOS ETUKÄTEENMITÄENENKUN TILATUT TAVARATONTEILLÄ NETTISÄLIIKU KAIKENLAISIAHUIJAREITA

    • Jyrgi Käteinen

      -Raha on mennyt Kreikan valtion avustuserään,-kiitos kuitenkin kun kysyit...:)

    • Rozmo

      Pankkikorttis lienee kopioitu, kuoleta pikimmiten!

    • mac tekee iloiseksi

      Nettiostoksissa kannattaa käyttää PayPalia niin ei ainakaan kortin tiedot pääse vääriin käsiin. Tietysti kannattaa myös käyttää Mac OS X:ää sillä Windows on oikea pöpöpesä ja matojen jyrsimä bittireikä.

      • linuxianyyppä

        Hahahhaaa
        linuxi on varmin vaihtoehto.


    • Jihuuuu___________

      Älä turhaan höpise,eihän rahat mihinkään katoa,niille on vain tullut uusi omistaja!

    • Opas...

      ...turvalliseen verkko-ostamiseen

      Miten ostan verkosta turvallisesti? Neuvoja ja vinkkejä antaa tämä Viestintäviraston CERT-FI-yksikön julkaisema video: http://www.youtube.com/watch?v=ut9RgdGweQs

      Eikä kannata odotella pankin aukeamista vaan selvittää omasta verkkopankki-/luottokorttiSOPIMUKSESTA sulkupuhelinnumero, johon voi soittaa 24/7.

      Olen jo vuosia ostanut verkkokaupoista, eikä milloinkaan ole ollut mitään ongelmia - mutta teenkin tarkasti "pohjatyöt", enkä innostu sokeasti hyvästä tarjouksesta, joten siinä syy. Annan luottokortin numeron vain sivulla, jolla on osoiterivillä https:// lukon kuva! Olen huomannut, että jos ei ole lukon kuvaa sivu ei ole täysin salattu.

    • jouko

      S---tanan

      Putin!

      • ...................

        Joo karjala takaisin!


    • Jos osallistut kilpailuun etkä lue pienellä präntillä olevia sääntöjä,niin 14vrk.aikaa perua joku V.I.P.jäsenyys jostakin mistä ei saa hakemalla tietoa, muuten menee 49,90e/kk,johonkinkin?Myös pelimaailmassa pitäisi leikkirahaa mutta jos taas menet ansaan,voit luulla pelaavasi ns. harjoituspelejä,älä siis kirjaudu ennen kuin tajuat todella jujun. Yleensä kaikki joissa luvataan ilmainen puhelin ja kerrotaan että sinut on valittu ilmaiseksi sähkötupakan kokeilijaksi,on tuo v.i.p. toiminto.TULEE MIELEEN LAUSEKE EMME ANNA TIETOJASI KOLMANSILLE OSAPUOLILLE..? Mistä ne muuten löytäisi tupakoitsijat elleivat talous tutkimusta suorittavilta firmoilta,minä lopetan ns.vaikuttamisen,koska se voi tulla kalliiksi.

    • ..................

      Kannattaa käyttää paypalia tai skrill palvelua, kun maksaa jostain palvelusta, Kortin tietoja ei kannata ikinä antaa!

    • Yuukkis

      Hmhmhmm. Mulle kävi nii että microsoft oli huomannut hotmail tililläni epämääräistä toimintaa nii se oli lukinnu koko tilin. No onneksi sain sen takaisin todistettuani olevani tilin oikea omistaja. Ei siinä mitään, muttaku sähköpostini on kytkettynä PayPal tunnukseeni...

      Nyt näkyy 30.8 menneen tililtäni varaukseen 1€. Varaus päättyy 20.9.
      Mitähä lie tarkoittaakaan? Mulla ei ole luottokortteja, vain ja ainoastaan tää yks SampoPankin perus tili johon Visa Electron (joka siis on liitetty PayPaliin)

      Palkkapäivä mulla on kahesti kuukaudessa, maksan tuolloin vain ne vähäiset laskut jotka silloin harvakseltaan tulee ja yleensä jo samana päivänä nostan tilin tyhjäksi koska mielestäni raha on paremmin turvassa tuossa sängyn alla käteisenä. MINUN asunnossani.

      Onkohan PayPalin kautta tehty tuo 1€ siirto? Sähköpostissa näkyy vain läjä spämmejä (80kpl yhtä ja samaa viestiä missä kehotetaan lataamaan koneelle liitetiedosto joka on zip muodossa mut en avaa sitä ku kuitenki joku virus tai vakoiluohjelma) ja PayPal kuiteissa sähköpostissani näkyy saajina vain Riot Games ja Outspark, aivan kuten pitääkin, sillä noille peliyhtiöille oon PayPalilla antanu rahaa jotta saan peleihin ekstroja.

      PayPaliin luotan.

      • Paypalpaska

        Katso ettei sulla ole jatkuvaa maksua paypal tilillä, näitä kun ei moni huomaa kun maksaa että se on jatkuva maksu niin vievät sen summan tililtä, ja paypalhan EI tule korvaamaan takaisin jos maksettu tavara ei ole fyysinen.


      • er-ep

        Pankkikortissa ei auta edes depet jolla ei ole luotto-ominaisuuksia vai onko syy se että käytään hyvin paljon sitä. On mulla visa mutta se on toisella kortilla jatilillä liekö pankissa ollut sekaannusta. siitä ollaan juur keskustelemassa.


    • Kannattaa epäillä..

      Joo, sain myös jostain sähköpostiini jonkun houkutuksen. " anna täydelliset nimi ja pankkikortti tietosi, voit voittaa x - summan rahaa" ja osoitteessa ei ollut tuota verkkopankista tuttua http.....avaimenkuva logoa. Eli täysi huijaus oli menossa. Näihin ei sitten kenenkään kannata vastatata, ei edes avata. Missä päin maailma jaetaan rahaa, ilman mitään hyötyä sen jakajalle.?? Sen kun muistaa, ei tule huijatuksi. Huvittavaa on myös se, samoja kuvia voittajista on ollut, eri nimillä ja eri maasta.

    • kerranlangenut

      99.9% syyllinen löytyy perheestä! ei se lapsi tajua että ilmainen tai "euron",

      maksava "kokeilu" muuttuu kestotilaukseksi yleensä 2 viikossa,monesti jopa

      aikuiset noihin lankeaa,tilauksen lopettaminen ei ole oikeastaan mahdollista,

      eli tilin sulkeminen lienee ainut mahdollisuus muuten varaudu maksamaan 49e maailman tappiin, ja näitä vasraavia on PALJON ,soittoääniä,logoja,pelejä,,

    • heikura

      ostopv on 120904 eli noin 8 v sitten huomasin vaan,että noin myöhään laskutetaan, outoa

      • Ei ole outoa

        Kirjoitettu amerikkalaiseen tapaan. 12.09.04. on neljäs syyskuuta 2012.


      • oikasuvaatimus
        Ei ole outoa kirjoitti:

        Kirjoitettu amerikkalaiseen tapaan. 12.09.04. on neljäs syyskuuta 2012.

        ei varmana oo, soon 12. pnä syyskuuta vuona 1904.


      • hunkit paijaa
        Ei ole outoa kirjoitti:

        Kirjoitettu amerikkalaiseen tapaan. 12.09.04. on neljäs syyskuuta 2012.

        Jenkithän kirjoittavat päivämäärät hölmösti ja epäloogisesti kuukausi.päivä.vuosi-muodossa. Muualla maailmassa käytetään järkevämpää ja oikeaoppista vuosi.kuukausi.päivä ja Suomessa yleisemmin päivä.kuukausi.vuosi. Nämä koskevat numeroin ilmoitettuja päiväyksiä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Päiväys


      • heikura
        Ei ole outoa kirjoitti:

        Kirjoitettu amerikkalaiseen tapaan. 12.09.04. on neljäs syyskuuta 2012.

        Enpä ajatellut noin,kiitos kommentista.


    • kuis on?

      Pääsiäsisenä syön melko usein mämmiä. Syötkö sinä pääsiäisenä melko usein mämmiä?

    • Luotto meni

      Kauan sitten, kun ei asioitu eikä maksettu vielä korteilla, tililtäni oli veloitettu tv-lupamaksu, joka ei ollut omani. Kun kävin sitä pankissa ihmettelemässä, virkailija oli varma, että olin unohtanut maksaneeni. Piti melkein suuttua, koska perheessämme sellaisen laskun maksoi aina siippa. No, pankki selvitti, ja todella jonkun muun maksu oli mennyt tililtäni.

      Toinen samantyylinen tapaus sattui myöhemmin ja sitten vaadin jo isoon ääneen selvitystä, miten se oli mahdollista. Sitä en koskaan saanut.

    • 55446633
    • ATK-asentaja

      Net ja sÄt ovat osa keinotodellisuutta ja virtuaalilamaa joka ei ole millainenkaan osa elävää luontoa,
      Kaikki puolijohteet ovat niin herkkiä komponentteja jotta ne tuhoutuvat ekassa
      voimakkaassa sähömagneettisessa impulssi hyökkäykkäyksessä.
      Varmuuskopijoikaa kaikki oleellinen datanne ennen kun on myöhä taikka identiteettinne varastetaan chatissa?

      • ATK-asentaja

        Muistakaa käyttää staattista ranneketta kun koskettelette tietokoneenne sisäelimiä?


    • tko

      on vain yksi tapa päästä pois tästä,mene pankkiin ja kuoleta se kortti jolta veloitus meni ja tilaa samantien uusi kortti,muuten veloitukset jatkuvat maailman tappiin,kokemusta on

    • Mikke66

      Rasittava määrä sikanautaa on taas vaihteeks täyttänyt kiinnostavan säikeen, mutta kiinnostaisi tietää miten esim. alkuperäisen kysyjän ongelman selvittely etenee.

    • Eka huijatuksi tuleminen mulle n. 20 vuoden surffailun jälkeen. Toiminimelle oli tullu mainoskysely ja kun sitä hieman klikkailin, niin luvattiin björnBorg-kalsarit yhdellä eurolla palkaksi vastauksista.
      Mukaan tuli sitten tämä testijakso Jukebux-verkkolevystä ja lopuksi tieto, että "kaikki tarvittavat tiedot tulevat sähköpostiisi".
      Ei tullu kalsareita, ei mailia ja nyt kun Jukebuxin saittia tsekkaa tarkemmin, niin ihan fuulaa; siel ei oo mitään näppärää keinoo erota, eikä tilihallinassa ole muuta kuin salasanan vaihto...JEPS...

    • op asiakas

      mulla sama juttu tälle päivälle ja 16.8 aikasemmin just tänään tajusin noi molemmat!! MIKÄ TOI ON????

    • Guuglaamalla huomasin saitin jukebuxhelp.com, jossa tilin voi lopettaa. Missään varsinaisella saitilla ei tietenkään kerrota moisen saitin olemassaolosta. Kortti meni kii ja uus postiin, mikä kustantaa kympin, ehkä tästä voi ottaa opiksi; vaikka olis täydellisellä suomenkielellä kirjotettu kysely, niin kyseessä voi olla kyproslainen huijaus...
      Laitoin jukebuxhelp.com:ssa vielä niille oman reklamaation (Visalle tekemäni lisäksi) ja seuraan suurella jännityksellä tuleeko sille ikinä vastausta ja jos niin millasta...
      Sinänsä huvittavaa, et jos jossain olis mainittu kk-hinta 49€, niin kukaan ei koskisi moisella hinnalla palveluun tikullakaan, kun oikeat vastaavat ovat paljon halvempia.
      Eikä taida olla noi nettiyhteydet Kyprokselle mitään Euroopan nopeimpiä... vaikkei sinänsä palvelun tarvii tietty fyysisesti Kyproksella sijaitakaan...

    • op asiakas

      Niillä on uus huijaus menossa tällä hetkellä... en tiedä mitä kautta markkinoi (luultavasti facebook) mutta tarjotaan esim uuteen Bondiin leffalippuja, saman kaavan huijauksella kuin edellä mainittu. http://www.nettitarjous.biz/2012/09/jukebux-ilmainen-lippu-elokuvaan.html
      Itse oon ollu kirjeenvaihdossa tuohon helppiin, ja vastaavat ihme kyllä, mutta hyvin lyhyesti ja harvoin itse kysymykseen. Eivät suostu palauttamaan rahoja, koska palvelu on jo toimitettu, vaikka mitään mailia ole heiltä saanut tilauksesta, josta varmasti olisin tajunnut heti lopettaa tilauksen.

    • Faktaa11

      Muuttaa kortin turvarajan verkko-ostoksien kohdalla 0€ niin ei lähe ylimääräsiä maksuja mihinkään.

    • MiksuTiksu

      Mulla tuo veloitus mennyt sen takia kun facebookissa oli mainos että björn borgin bokserit eurolla... no en sitten lukenut kaikkia pikkupränttejä ja ilmeisesti sitoutunut maksamaan tuon 49€/kk... rahat mennyt, boksereita ei näkynyt nyt pääsen sitten katkaisemaan tuonkin hölmöilyn, en vain jaksa uskoa että tuota 49 euroa saa takaisin mitenkään(?)

      • Mulle jukebux suostui hyvittää jälkimmäisen kk-maksun. Seuraavaks saa sit nähä suostuuko pankki edellisen kk-maksun riitauttamiseen firman suuntaan. Toistaiseksi kirjeenvaihto pankkiin on ollut sen tyyppistä, et jukebux olis ihan peruskauraa nettipalveluiden maailmassa, mut puljun kommentit siitä, et mailit on lähteny ihan oikein ja ehdot olis ollu pakko lukee, on hieman herättäny jo epäluuloa, kun eivät tajua mitä suomenkielisissä screenshoteissa heidän "kampanjassaan" lukee ja ovat "vahingossa" hukanneet osoitetiedot, jonka takia eivät ole voineet tuotelahjaa toimittaa...


    • Kalliit alushousut

      Jouduin itsekin saman Jukebux.Com huijauksen uhriksi, kun lokakuun alussa huomasin Visa-tilillä oudon 49 € Jukebux.Com korttioston.
      Olivat veloittaneet saman 49 € summan kuukausittain jo heinäkuusta lähtien. Viime kesänä puoliso täytti nettiin kyselyä ja palkintona luvattiin Björn Borg-kalsarit yhdellä eurolla. Eipä tullut koskaan kalsareita, eikä mitään viestiä. Pankin mukaan ainoa keino oli irtisanoa Visa-kortti, koska huijarisaitti Jukebux.Com veloitusta ei muuten pysty estämään. Tässä taas oppii olemaan tarkka luottokortin tietojen luovuksessa ns. edullisiin verkkoostoksiin.

    • Selvä tapaus

      Kuoleta luottokortti, tehokkain tapa katkaista maksut.

      SINUA ON VEDETTY NENÄSTÄ !

      Olet mennyt vipuun ja tarttunut yhden euron tarjoukseen...
      MUTTA.
      Jos olet lukenut aivan tarkkaan tarjouksen tekstin, siellä lukee, että
      kyseessä on kestotilaus ja kuukausittain veloitetaan tililtäsi 49 euroa.

      MUTTA

      Suomen kuluttajansuojalaki kieltää kuluttajan harhaanjohtamisen,
      joten kuoleta luottokortti, niin se on siinä.
      Rahojasi tuskin saat takaisin.

      Tämä haiskahtaa erittäin raskaasti webbihuijaukselta, mutta täyttää vähintään erehdyttämisen tunnusmerkistön..

      Tuossa sivussa on muutakin ihmeellistä, mikä sai kiinnostumaan miten temppu tehdään ammattitaidolla...

      Firefox antaa varoituksen siinä vaiheessa kun avaat ssl-yhteyden
      osoitteeseen "ssl.jukebux.com".

      "THIS CONNECTION IS UNTRUSTED"

      Lisäksi Firefox vielä erikseen varoittaa
      ikkunalla "Add Security Exception".
      Ikkunassa vielä erikseen varoitetaan

      You are about to override how Firefox identifies this site.
      "LEGITIMATE BANKS, STORES, AND OTHER PUBLIC SITE WILL NOT ASK YOU TO DO THIS".

      Certificate Status: kohdassa sanotaan että
      "This site attempts to idenfity itself with invalid information"



      ---------------------------------------------
      Tämä mainos tuli näytölle (Grepolista pelatessa Premium valikon takaa )

      ---------------------------------------------
      DVD-levy
      ILMAISEKSI!

      Tintin seikkailut: Yksisarvisen salaisuus DVD:llä TÄYSIN ILMAISEKSI! Kokeile samalla rajoittamatonta Jukebux-verkko varmuuskopiointipalvelua 14 päivän ajan VAIN 1 eurolla.

      Mikä Jukebux on?


      Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta tai myydä edelleen eikä
      saateta muulla tavoin ulkopuolisten tietoon!
      -----------------

      • Selvä tapaus

        Unohtui vielä mainita äskeiseen,
        että koska olet antanut luottokorttitietosi webin kautta,
        niin niitä voidaan käyttää myöhemminkin veloittamalla pieniä maksuja satunnaisesti,
        tai odottamalla vähän aikaa ja tekemällä lyhyellä aikaa paljon väärennettyllä henkilötunnuksilla ostoksia.

        Siksi luottokortti on KUOLETETTAVA, jotta kortti VARMASTI on mustalla listalla.

        MUSTALLA LISTALLA olevien korttien ostokset kaatuvat luottokorttilaitosten vastuulle (tai siis viimekädessä myyntiliikkeiden/myyjien, jotka eivät ole tarkastaneet, onko luottokortti mustalla listalla.)

        Muutoin joudut todistamaan, että että et ole voinut käyttää korttia itse
        ja se voi olla vaikeaa, mikäli tätä luottokorttia käytetää esimerkiksi euroopassa, missä on vapaa liikkuvuus tai Aasiassa, jossa satut vielä itse olemaan samaan lomalla..

        Joten, KUOLETA LUOTTOKORTTI !!!!


      • Selvä tapaus:"Rahojasi tuskin saat takaisin."
        Kuinkahan hyvin olet selvillä luottokorttimaksujen riitauttamisesta?


    • näin on

      visa-electronissa kun laittaa verkko-ostoksien turvarajaksi 0€ nii ei lähe jukebuxille rahaa.

    • Raivotar

      Voi he_vetin he_vetti!!!

      jukebux.com Nicosia on vienyt heinäkuussa 1 euron, sitten aina 8. pv elo-, syys- ja lokakuun 49 euroa!!!

      Oliko ne kivat Björn Borgin alkkarit, jotka tämän paskan saivat aikaan, ja jotka eivät koskaan tulleet perille?

      Että raivostuttaa oma tyhmyys, mutta ei tällaista usko tavallinen ihminen??

      • hto

        Mikä Jukebux.com on?
        Jukebux.com on kätevä verkkoratkaisu, jonka avulla pääset käsiksi tiedostoihisi missä tahansa oletkin. Samalla saat kaikista tärkeistä tiedostoistasi online-varmuuskopion.

        Rajoittamaton online-varmuuskopiointi:
        Jukebux.com tarjoaa omille tiedostoillesi varman varmuuskopioinnin verkossa. Voit tallentaa palveluun mitä tahansa tiedostomuotoja ja minkä kokoisia tiedostoja tahansa. Voit järjestää ja tallentaa tiedostojasi verkossa käden käänteessä. Voit olla varma, ettet menetä tärkeitä asiakirjojasi tai arvokkaita perhekuvia.

        Helppo käyttää:
        Jukebux.com jakaa tiedostosi automaattisesti tyypin mukaan – musiikki, video, kuva tai asiakirja. Siten voit helposti tarkastella tiedostoja missä ja milloin tahansa.

        Videoita, kuvat, asiakirjoja ja musiikkia:
        Voit tallentaa kaikki asiakirjasi, musiikkisi tai videosi verkkoon ja käyttää niitä miltä tahansa laitteelta, jolla on Internet-yhteydet.

        Ehdot:
        Ottamalla vastaan tämän tarjouksen hyväksyt saavasi 14 vuorokauden rajoittamattoman pääsyn Jukebux.com-palveluun hintaan 1 euro. Tarjouksen yhteydessä saat yllä esitellyn tervetuliaislahjan. Voimassa sillä edellytyksellä, että valittu tuote ei ole loppuunmyyty tavarantoimittajan varastosta. Palvelun käyttäjän on oltava vähintään 18-vuotias. Maksamalla 1 euroa saat samalla käyttöösi rajoituksettoman online-varmuuskopioinnin Jukebux.com-sivuilla, arvoltaan 22,55 euroa. Jukebux-palvelu on kestotilauksen muodossa ja maksaa 49 euroa kuukaudessa. Jukebux.com-palveluun tämän sivuston kautta annettuja tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Niitä ei luovuteta eikä myydä kolmansille osapuolille. Tiedot jäävät vain Jukebux.com-palvelun käyttöön. Rekisteröidyttäessä tai peruutettaessa tilaus yhteyttä pidetään vain sähköpostitse.

        Tuki:
        Voit ottaa koska tahansa yhteyttä meihin tai löytää vastaukset kysymyksiisi osoitteesta Jukebuxhelp.com.


    • Viiden viikon nillityksen jälkeen s-pankki suostui hyvittämään myös ekan jukebuxin veloituksen. Ehkä asiaan vaikutti kuluttaja-asiamieskortin veto pöytään...

    • marja20

      tommonen tuli mullekkin miten siitä pääsee eroon

    • pankkivirkailija

      Älkää julkaisko korttinumeroitanne netin keskustelupalstoilla kuten eräs nero tällä palstalla! Varmempaa tapaa tulla huijatuksi on hankala etsiä! Palvelun saa irtisanottua osoitteessa jukebux.com kirjautumalla tai mailaalla osoitteeseen [email protected]...

    • Nyt vain odotellaan.

      Kalsarit tilattu :)

    • Varokaa näitä

      Ensinnäkin todella kallis palvelu. Kukaan järkevä ei maksa 49eur/kk verkkotallennusmahdollisuudesta.

      Yhtiö rahastaa ihmisiä niin, että luvataan joku lahja ja kahden viikon kokeilujakso palvelua pilkkahintaan, esimerkiksi eurolla. Näin he saavat ihmiset luovuttamaan maksukorttiensa tiedot yritykselle, joka ei lähetä vahvistusta tai käyttäjätunnuksia palveluun. Koska ihmiset eivät saa vahvistusta jäsenyydestä ja käyttäjätunnuksia, he eivät a)tiedä olevansa jäseniä ja b)voi lopettaa jäsenyyttään koska heillä ei ole tiedossa käyttäjätunnustaan ja salasanaa!

      Jossain vaiheessa ihmiset huomaavat että tililtä on lähtenyt kokeilujakson hinnan lisäksi kuukausimaksu(ja) ja kyselevät yritykseltä mistä on kyse. Yritys väittää että ovat lähettäneet sinulle vahvistuksen jäsenyydestä ja käyttäjätunnuksen, mutta et ole perunut palvelua kokeilujakson jälkeen. Ja joka tapauksessa sinun olisi pitänyt kysyä tunnukset heiltä jos et ole saanut niitä sähköpostissa. Yritys ei suostu palauttamaan rahoja takaisin ja käyttäjä voi vaan katkaista jäsenyyden saatuaan käyttäjätunnuksen ja salasanan lisämaksujen välttämiseksi. Ja kun tämä sama kuvio tapahtuu x määrän ihmisiä kohdalla y määrän kuukausia verran syntyy siitä mukava potti helpolla ansaittua rahaa.

    • sairasta huijjaamist

      Sama ongelma.. Nyt piti olla tulossa vaan armantin kalsarit-.-

    • Sivusta seurannut

      Kaikki on HUIJAUSTA..rahat on menneet ja niitä ei saa koskaan takaisin. Vaikka 14 päivää piti olla aikaa perua kaikki - niin tein minäkin. Ei vaikuttanut. Lisäksi veloituksia alkoi tulla jukebux.com; 2BEINLOVE.net ja ASKVIPOCEAN.COM ja muutamasta muusta ko. palveluista. Lisäksi pointpaysta on tullut useita veloituksia samana päivänä samassa kuussa, että ei oo jäänyt yhteen kertaan... että huijjausta on ja Poliisi kertoi, että on niin pieniä juttuja että ei edes tutkita? Nordea pankki ei vastaa moisista tilien tyhjentämisistä mitenkään, kaikki on asiakkaan omia asioita? Miten Nordea voi tehdä asiakkailleen tällä tavalla että ei kerro edes sivuillaan huijauksen mahdollisuudesta jos makselee netissä, sillä sellaista ei kukaan osaa varoa tai tiedä, että tilille mennään ja nostetaan juuri sellaisia ALLE 50€:n summia jotka eivät vaadi tarkistuksia. Tälläistä toimintaa ko. yritykset tekevät kaikkialla EU:ssa ja asiakkaita on miljoonia. Helpolla huijarit saavat kunnon tilin. En nykyään maksa mitään netti-pankin kautta. Sillälailla.

      • er.ep

        Tämä on yleistynyt paljon, aina on lotain pielessä kun netistä tarjotaan jotain 49 € tai alle silloin on varauduttava täyteen kumpuukiin. Olen miettinyt miten päästäisiin moisiin ketkuihin käsiksi. Pitäis perustaa joku rinki joka alkais metsästää nnäitä. Ens itilassa olisi saatava heidän tunnuksiaan julkisuuteen. Siitä voisi sitten alkaa käyttää järeämpiä keinoja. Siitä voisi jopa hyötyä. Eli tehdä rahaa ainakin jonkin verran. Varmoissa tapauksissa voisi haastaa oikeuteen. Ainakin jenkeissä voisi saada jopa ammatti-ihmisiä avuksi, jos siinä olis saumaa vahän suurenpiin rahoihin


      • hachem

        kurja juttu... ittekkin liityin pari pv. sitten tyhmyyttäni. mutta en tiiä miten pääsen peruuttamaan sen auttaisko tilin tyhjennys ja pankin vaihto ennenkun rahat rupee lentelemään?


    • tabletti1

      erhdyin ostamaan sieltä "tabletin", 19 euroa, ei ole koskaan tullut tuota tilaamaani, vaikka olen sähköpostilla siitä muistuttanut, mitään ei kuulu

      • että näin

        Samoin tilasin "tabletin", vaan eipä ole kuulunut! Soitin Luottokuntaan ja kerroin tilanteen. Ystävällinen nuori mies kertoi, että kannattaa sanoa irti vanha kortti ja tilata uusi uusilla tunnuksilla. -näin tein, kun sen sai Luottokunnan kautta helposti tehtyä ja enää en milloinkaan tee mitään näin tyhmää juttua. Näitä koneita muuten myydään muittenkin kuin jukebuxin kautta, niin että varokaa tilaamasta näitä juttuja. Monessa kohtaa on maininta, että saat tuotteen ilmaiseksi, mutta kun pääset kyselyssä loppuun, kuitenkin maksat postikulut tai juuri esim. euron, niin ne saavat kortin tiedot.


    • Peruttava125

      Näihin ei kannata sotkeentua, peruttava 14 vuorokauden sisään.

      Lähettäjä: Markus Mäkinen[[email protected]]

      Urheilulehti on Suomen puhutuin urheilumedia. Suorapuheinen, lahjomaton ja asiantunteva. Nyt 12 numeroa vain 21 euroa. Kaupan päälle käytännöllinen urheilukassi!

      Tilaa tästä:
      http://voittajaposti-mails.com/l.php?S=5214605&A=13602&O=1&J=14870&L=123&I=140380&T=n




      -Onnea, olet voittanut ilmaisen kännykän! Kirjaudu sisään ja anna yhtesytietosi palkintosi (Nokia 100) postittamista varten.

      Klikkaa tästä:

    • eekoo2

      Mulla viety toukokuussa se euro ja kesäkuussa viety 49 euroa!
      Tänään näkyi katevarauksissa JB_pay.comin 49 euroa =X
      En mistään ole mitään tilannut =o

    • sieni47

      Minä jouduin myös nettihuijauksen kohteeksi. Tilasin jukebuksilta jonkun 1,euron maksavan jutun, joka osoittautui leluksi, ei edes sopinut suomalaiseen pistorasiaan. Mutta rahaa alkoi mennä tililtä. Myöhemmin huomasin, että pointpay- niminen firma oli alkanut ottamaan yhtä aikaa, enkä ollut tilannut sieltä mitään. Otin yhteyttä Luottokuntaan ja korttini lopetettiin heti. Sitten tein reklamaation Luottokuntaan ja lähetin sinne rikosilmoituksen (vaativat sitä). Kohta tililläni oli menettämäni summa. Mutta asia menee neljässä kuukaudessa vanhaksi. Näin ymmärsin. Eli kannattaa katsella Visa-tiliään.

      • hieno palvelu

        Lukekaa hyvät ihmiset käyttöehdot:) Siellä lukee ihan selvästi että jos ei peru 14 pv kulues menee tuo 49e/kk.


    • Yksi huijattu

      Mulle kävi sama asia viikko sitten,En ole ikinä asioinut kyseisen firman kanssa.Tyhjensin tilin ja kuoletin visan.Pankista sanottiin että minun täytyy tehdä rikosilmoitus joka todennäköisesti kestää tolkuttoman kauan.Kyseinen tili on tällä hetkellä miinuksella 49 euroa.eikä pankki voi asialle mitään ennen kuin poliisi tekee asialle jotain.Kyseisen firman puhelin-numerot eivät ole käytössä joten sitä kautta asiaa ei ainakaan saa eteenpäin.

    • arsk1

      sama juttu täälläkin,ihmettelin kun otolla oltuani saldo oli 49e miinuksella.
      katselin tilitietoja taaksepäin,niin kolmen kuun aikana sama 49e otettu tililtä
      saajana janibank. vituttaa...nyt lähden pankkiin...

    • V - ituttaa

      Mulla kävi sama juttu.
      Pankissa sanottiin että pitäis tehä rikosilmotus ja vois ehkä saada rahat takas?
      Mielestäni luin kaikki ne lisäjutskat sieltä eikä siellä kyllä lukenu mitään siitä että se pitää peruu ettei mee rahaa joka kuukaus ton 49e.

    • raikku6

      Oletko vastannut johonkin kilpailuun?Josta saa palkinnon 1€ ja se maksetaan korttinaksulla.Samalla sitoudut 14 pvän jäsenyyteen,ja jos ett peru sitä ,niin tililtäsi veloitetaan 49€ joka kuukausi.Niin kauan kunnes perut jäsenyytesi.Itselläni on kokemusta näistä.Joten äkkiä jukebox nettis sivulle ja teet peruutuksen,tai soittamalla.Niin veloitukset lakkaavat.Firma on tallennuspalvelu.

    • Mainio

      Olen itsekin jukebuxin uhri ja muistin vastailleeni kysymyksiin ja niinsanotusti sain "eurolla!" mp3 soittimen ja en tietenkään lukenut sen enempää joten jotusin maksamaan 49€ mutta nyt poistin itseni sieltä ettei mee enempää rahaa sinne... tiedän nyt ainakin ettei kannata lähtee kaikkiin "eurolla saat tän ja tän!!!"

    • Nenästävedetty

      Mulla sama juttu ja jo kaksi kertaa ottanut 49,00e, 11.12.2013 ja 10.01.2014. Aikaisemmin myös sen euron otti. Tiedän tai epäilen, että kun ennenjoulua oli mainos, että osta eurolla autoon navigaattori, tai se ajo-opaslaite, mikä sen nimi nyt onkaan, niin tilasin sen, hullu, kun olin. Eikä se meinannut millään onnistua pankkikorteilla. Aina pyysi uudemman kerran ja 3 kertaa yritin ja aina siinä luki jotain väärä pankkikorin numero. Mutta nyt on ruvennut näköjään onnistuun, kun tililtä on viety 2 kertaa se raha. Törkeetä huijausta. Ei postiin ainakaan ole mitään navigaattoreita tullut. Tyhmä kun olen ollut. En ikinä milloinkaan osta mainoksista netissä mitään. Oppirahat näköjään täytyy maksaa.

      • jukepuksi juksi euro

        Ei muuta,kun kortin kuoletus ja homma on selvä.
        Tuo jukebuksin puhelinnumero vastaa jollakin äälämölökielellä,
        eikä siitä saanut selvää.
        Piti olla Suomalainen palvelu,mutta paskan marjat.


      • Tietoa huijauksista

        Noista epämääräisistä nettikaupoista voi kirjoittaa TrustPilottiin. Useamman nähtäväksi tehty arvostelu näkyy kansainvälisestikin. Voit pisteyttää oman kokemuksen ko. kaupasta, vaikka siis tästä Jukebux.com veivauksesta! Samaisessa paikassa voi nähdä myös muiden arvion halutusta nettikauppiaasta/tuotteesta. Ja myös kuinka ko. lafka on pärjännyt ulkomaisissa arvosteluissa.

        TrustPilot vaatii rekisteröitymisen. Se hoituu minuutissa. TrustPilot ei pyydä tai veloita mitään. Sen jälkeen vaan arvioimaan ja arvioita kirjoittamaan. Vaikka kaikista haulla löytyvistä nettikauppiaista joista on kokemusta! Jotkut lafkat jopa palkitsevat tästä kirjoittelusta!

        Tässä linkki http://www.trustpilot.fi/


    • Huolellisuutta

      Hyvin nuo "euron kamppaniat" toimii, kunhan on itse huolellinen JA LUKEE EHDOT MIHIN SITOUTUU! Itse olen saanut eurolla 3 käyttökelpoista digikameraa, Nokian puhelimen, sodastreamin ja sähköhammasharjan.. Ikinä en ole enempää niistä maksanut..

    • ippo

      Sama tarina täälläkin päin,en ole tilannut mitään enkä ole tietoinen koko hommasta mutta tililtä on viety,49,€

    • rami 3

      Olen Raimo Lepistö. Olen tilannut navigaattorin ja tililtäni on suoraveloitettu 49,00 ja olen suorittanut 1 euron maksun. Laitetta en kuitenkaan ole saanut? Olen pettynyt, sillä huijataanko minua? Annanko asian tuomari hoitoon.? Hoitakaa asia pikaisesti ja toimittakaa navigaattori postissa. Hämäläisentie 19 as 18 50670 OTAVA.

      Raimo Lepistö
      [email protected]
      045-1691727

      • jansku1

        Moi!
        Tililtäsi menee joka kuukausi k.o summa kunnes perut tilauksesi sivustolla mikä on kyseessä.esim jukebux.com.Pyydä apua joka osaa englantia jos et itse osaa.


      • jansku1

        Moi!
        Tililtäsi menee joka kuukausi k.o summa kunnes perut tilauksesi sivustolla mikä on kyseessä.esim jukebux.com.Pyydä apua joka osaa englantia jos et itse osaa.


    • Älä mene lankaan!

      Jos on tilannut jonkun superhalvan tuotteen, on tilauksen lopussa voinut lukea, että samalla tilaa itselleen ilmaisen 14 päivän Jukebux-kokeilun. Ilmeisesti tämä kokeilu jatkuu maksullisena, jos ei osaa sitä irtisanoa.

      Löysin sivuston, jossa kerrotaan näistä tarjouksista:
      http://www.nettis.info/1_11_Jukebux.html

      Ja siellä oli myös irtisanomissivusto Jukebuxille:
      http://jukebuxhelp.com/?site=account

      Irtisanominen voi olla hankalaa, samoin kuin varsinaisen tuotteen saaminen itselleen - ehkä ainoa keino on kuolettaa luottokortti.

    • kaikkiuskova

      Mainoksessa oli, että saat converset 3.lla eurolla, kun vastaat tietynlaiseen kyselyyn. vastasin. maksoin luottokortilla, eikä hyväksynyt. Sanoi, että jokin meni väärin ja vaihda tai kokeile toista korttia. Kokeilin, eikä onnistunut silläkään. Katsoin tiliotteen, niin minulla ei ollut katetta. Pyysin hölmönä vielä, että mieheni kokeilee, kun hänellä oli varmasti rahaa tilillä ja hänellekkin sama tilanne., Jokin meni pieleen ja kokeile toisella kortilla. nyt emme enää kokeilleet ja kirjoitin heidän sivuilleen tästä ja kyselin, että mikäs huijaus tämä systeemi oikein on, että nyt ilmeisesti veloittavat sitten meidän kolmelta luottotililtä 49€ joka kuukausi....? En tiedäja vastausta en ole vielä saanut.

      Pitäiskö nyt ryhtyä kyselemään jostain, että mikä tämä on ja kuluttajaasiamieskö tietäisi vai mistä kysellä? Tietääkö joku neuvoa?

      • jansku1

        Eivät peri kun ei tiedot menneet perille.Jos menevät niin tulee e-mail takaisin. Siinä tunnukset sivustolle, jossa täytyy peruuttaa tilaus.Muuten menee kuukausimaksu 14 pv::n jälkeen.Ennen 7 pv jos peruuttaa niin ei yleensä lähetetä tilaajalahjaa.Tilaus peruutetaan joko suoraan sivustolla tai e-maililla. Riippuu sivustosta.Kantsii osata englantia, lukea ehdot ja Googlella katsella kokemuksia muiltakin.


    • Samaan ansaan menin minäkin, että osallistuin kyselyyn jsssa saa converset 3€. Ja nyt tililtä mennyt se 49€.
      Joten olisi erittäin kiva tietää mitä tässä tehdä!

      • jansku1

        Tilaus täytyy peruuttaa sivustolla mistä kengät saat.


      • jansku1

        Tilaus täytyy peruuttaa sivustolla mistä kengät saat.


      • jansku1

        Tilaus täytyy peruuttaa sivustolla mistä kengät saat.


      • jansku1

        Tilaus täytyy peruuttaa sivustolla mistä kengät saat.


      • jansku1

        Tilaus täytyy peruuttaa sivustolla mistä kengät saat.


    • N@lle

      Itsellä huomasin saman jutun ja heti soitto pankkiin missä kuoletettiin kortin luottopuoli. Pankista neuvottiin soittamaan luottokuntaa joka teki tilauksen uuteen korttiin ja veuvottiin tekemään netissä oikaisupyyntö.

      -Minä tyhmä.

    • oppia ikä kaikki

      Näin se vaan menee, huijausta kaikki.
      Minä kuoletin korttini niin se on siinä.
      Täyttä huijausta kaikki

    • Hippe

      Mulle kävi samoin, ei voi muuta kuin kuolettaa kortti ja tilata uusi!! Näin neuvottiin Luottokunnan sulkupalvelusta, tapauksia on satoja. Kuoleta kortti ja tilaa netistä uusi tai käy pankissasi.

    • tiukuni

      Olen aivan raivoissani. Minulle tuli lasku Handelsbanken rahoituksen kautta. Laskussa näkyy samoinen laskuttaja, josta olisin ostanut jotain. EN VARMASTI OLE. Mitäs tässä tehdään

      • Stenbock66

        Hei..Minäkin menin tuohon Conversin paskaan...ja olen tapellut siitä asti. Koko systeemi on niin rumasti tehty että vaikka siinä lukee ( jos vain jostain osaa sitä vaikeasti saattavaa tekstiä löytää..kuin ei edes tieä että sellainen on olemassa ) ehdoista, niin yhtä helvettiä on saada selkeyttä ja vastauksia . Milloin pyytävät lähettämään viimeisen sähkölaskun kopio todistakseen henkillöllisyyytä, milloin tuoretta passikuvaa( !!!!!) ja koodeja on sinne tänne ettei meinaa pysyä kärryllä. Pitää kirjoittauta useaan otteeseen eri paikkoihin ym ym.. Tein pyydettyä kerran..enkä kenkiä saanut..Kehottiin tekemään uudestaan koska heidän mielestänsä en ollut tehnyt.. Irttisanouduin tuosta ei toivotusta jäseenydestä tietyn päivän mennessään ..mutta veivät tilitä kuitenkin sen 49...Nyt pitäisi vielä jaksaa jatkaa tätä taistelua..Aikaa vievä homma..ja vihaseksi pistää kuin ihmettelee näiten epärehellisten firmojen toiminta..miten he kehtaavatkaan ..


    • Piukkis10

      Joo...mulle ainakin selkis homman kluu pitkällisellä neiti etsivän työllä. Taisin huvikseen osallistua converce-kenkien käyttö/kulutuskyselyyn sähköpostissa,joka oli täysin uskottava suomalainen galluppi.
      Siinä luvattiin 3€ kyselyyn/kilpailuun vastanneelle ilm.convesce kengät,vielä ilman postituskuluja.3 € tosin veloitettiin korttiveloituksena visa electron-tililtäni,näin huijarit saivat korttitietoni ja tekaistut korttitapahtumat mahdollistuivat!Ensin meni se 1€,jolla varmistettiin tilin olemassaolo ja sitten lähtikin se 49€ myös meikäläiseltä?? kortin lopetin tietenkin heti,muuten veloitukset ei lopu koskaan ja reklamaatiohakemus pankille,toivottavasti saavat huijarit kiinni. tunnen itseni idiootiksi!!

    • nikita1

      Olet ilmeisesti lunastanut eurolla jotakin ja unohtanut sen sitten ,että joudut maksamaan jukebux.comille 7 päivän kuluttua kk-summaa 49 euroa /kk.
      Joten ota yhteyttä jukebuk.comiin heidän sivujensa kautta ja peru tilauksesi tai soita heille jos saat jostain yhteystiedot.
      Näin siinä käy kun luulee voittavansa jotakin tavaraa joka pitää lunastaa vain eurolla. Oletko edes saanut kyseistä tavaraa minkä eurolla ostit?

    • myös...

      TECHSCTRS.COM kyseinen sivu veloittaa itseltä mahtoikos olla sama conssit eurolla....

    • ikuisesti tietämätön

      kattelun tässä vanhoja kommentteja ja huomasin ton:" Valtava tietomurto ! Kaikki maailman pankkikorttien pin-koodit ovat vuotaneet nettiin! "
      kaikki varmaan tietää et ne pankkikorttien numerot menee ihan loogisessa järjestyksessä (kuten esim. rekkarit) joten kaikki tietää kaikkien koodit, mut ei vaan tiiä mikä on kenenkin jos on miljardeja eri numerosarjoja... turha sitä siis vauhkota koska kaikilla n omissa aivoissaan kaikkien koodit...

      Ja itekkin ihmettelin tota Jukebux-juttua koska mulle aukes ittestään uus välilehti jossa oli Google Chromen kysely ja kyselyn päätteeks sai valita lahjoista jonkun (tabletti 9€ ja älypuhelin 1€ ja kamera 1€ ) katoin niitä tarkemmin ja edellytyksenä oli et käytti Jukebuxia 14vrk...
      en tietenkään luottanu juttuun, mut aattelin kysyä onko jollekkin tullut sama juttu ja onko joku tilannu sieltä jonkun niistä lahjoista tai vaikka kaikki, meinaan se lisäsi uskottavguutta kun kyseessä oli ihan oikee firma: Jukebux

    • Tyhmätihmiset
    • katja22222222

      hei mulle tuli sama ne pankissa sanoivat että poista heti kortti käytöstä ja minä tein ilmoituksen myös omaan pankkiin. neuvoivat että laita poliisille asia.
      t.katja niemi

    • Ei-google-kääntäjä

      Pitäisi saada kiinni ne kääntäjät, joka näitä huijauksia kääntää hyvälle suomenkielelle.

    • heinäsirkka

      Multa menny jo 4 kertaa 59€. Vasta huomasin. Mitään en oo saanu.
      pelkkää huijjausta. Eikun rikosilmoituksia tekemään.

    • napsekka

      minulle tämätapahtui nyt 2015 vuonna

    • Anonyymi

      Mulla tänään 10€ lähti ja pkortti maksu luki siinä

      • Anonyymi

        Minulla lukee premium palvelut. En ole niitä tilannut tai saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla lukee premium palvelut. En ole niitä tilannut tai saanut.

        Niistä ei pääse eroon


    • Anonyymi

      Onko tuttuja Myjuice.net?
      Spt-mgb.com. ? Luultavasti joku päässytkäsiksi tiliin, mutta mistä?
      Huono kun tiliotteet otsikot ei kerro välttämättä siitä kaupasta mistä ostit vaan on joku muu ....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe