Itse söin tänään 3 ruisleipää ja muutaman lusikallisen nutellaa. Viime "ahmimiskohtaus" oli 5 päivää sitten, se oli jotain ihan järkyttävää koska näännytän itseäni yleensä sitä ennen. Söin silloin tacopaistosta, 1,5 leipää, 2 korvapuustia, melkein pussillisen sipsejä ja n. 20 keksiä :((
Mitä syötte ennen oksentamista?
4
384
Vastaukset
- dippedappe
Mun vakioks on asettunut leipä, makkara, jätski ja karkki. Joskus pulla tai keksit, mutta niitä en saa helposti ulos. Haluaisin ahmia pitsoja ja hamppareita, mutta pelkään, ettei ne tule ulos ja sitten lihon muodottomaksi.
- immayour
kaikki joka ei raavi kurkkua (esim. ruisleipä) ja joka ei mene isoiksi klimpeiksi mahalaukussa (esim. pulla).
- buli3
paras mättö mulla on ollu nuudelia, tonnikalaa, hernekeitossa :D siis kaikki isoon astiaan sekasin ja sit vaa antaa mennä! sivuun pari keksipakettii, jätskii, vanukkaita. Pahimmassa tapauksessa on menny koiranki ruoat! ei kaunista katteltavaa, joten lopettakaa ku on viel mahollista!!!
- eieiei
Itselleni ei oikeastaan enää nykyisin ole niin väliä mitä syön, kun en nauti ruoasta tai lähinnä siitä ahmimisesta. Haluaisin vain istua perheeni kanssa ruokapöytään ja _nauttia_ siitä ruoasta jota syön, syödä kunnollisesti kaikilla aisteillani ja olla onnellinen.. Itse lähinnä syön siis pikaruokaa (pizzaa, hampurilaisia, kebab, ranskalaisia yms.), nuudeleita, pastaa, jäätelöä, karkkeja, suklaata, sipsejä, leipää ja mitä nyt kaapista sattuu löytymään. Hirmu harvoin suunnittelen ahmimista ja yritän sitä vältellä. Pahimmalta tuntuu ahmia ihanan puolisoni tuomia herkkuja, hän kun ei tiedä tästä sairaudestani ja tietysti ihmiset ilahduttavat rakkaitaan myös hyvällä ruoalla ja herkuilla.. ja minä saasta vaan haaskaan hänen hyvät aikeensa vetämällä ne pöntöstä alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418