Eli siis oltiin tuossa yks päivä miun frendin kanssa ulkona, ja no otettiin sit niit tumppeja maasta(ei ollut hirveen viisasta) mut nyt tuli hirvee tunne et siit tulee miulle tai sille miun kaverille joku tauti, aids, hiv tai joku. Voiko tulla ? ;s
Tää ei varmana kuulu tänne mut kerronpa nyt..
4
162
Vastaukset
- Jembssun
Ei voi ku siihen tarttis seksiä jotta sais hi-viruksen, josta kehkeytyy aids vuosien mittaan.
- nope.
Ei vitussa
- sadfewr43
HIV leviää veren ja limakalvokosketusten välityksellä., tuskin sitä ainakaan tulee.
Mut en kyllä suosittele tekemään tollasta, tupankanpoltto on itsessäänkin jo aika typerää minusta. Moi!
Niinkun edellä on mainittu, hi-virusta et siitä voi saada. Muiden tautien osalta se on myöskin varmasti melko epätodennäköistä, mutta ei mahdotonta, sitä kun ei voi koskaan tietää, mitä bakteereita sen ihmisen suussa on ollut, joka niitä on imeskellyt. Maassa on myös kaikenlaista likaa ja ne voivat olla ihmisten kengänpohjien tallaamia.
Turha paniikki siis pois, mutta jatkossa kannattaa jättää moinen touhu vähemmälle.
Sanna
NettiSaapas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498