Kattokaas tätä

50 vuotta sitten

10

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä tietää

      Vuonna 1962 on ollut sama meno päällä, kuin nykyäänkin.

      • 8+9

        Tuolta osin oppi on tosiaan muuttumaton...


      • SRK heittää saatanal
        8+9 kirjoitti:

        Tuolta osin oppi on tosiaan muuttumaton...

        Kyseinen tapaus oli vasta alkusoittoa varsinaiselle "taistelujen ajalle" eli ajalle, jolloin SRK jäsenyhdistyksineen heitti saa.tanalle tuhansia alamaisiaan!


      • rumaa jälkeä

        Oululaisessa Rauhan Tervehdys -lehdessä oli juttu "Virsirunoilija antoi ihanteen laupeuden kirkosta". Siinä muisteltiin edesmennyttä Anna-Maija Raittilaa. Leena Impiö kertoo kuinka heitä yhdisti sama hengellinen koti lestadiolaisessa liikkeessä. Ja että Impiölle ja Raittilalle, kuten monille muillekin ulkopuolelle sysätyille ero liikkeestä oli Impiön sanoin pohjamutiin menevää kipua!

        Tuttua, niin tuttua näitten ainoitten oikein uskovien, jotka ovat itsensä ylentäneet. Saattavat vielä tulla alas korkialta ja kovaa...


    • vl:llä

      Sama meno jatkuu, päivitetty vaan, piispa jos ei silloin olisi puuttunut erottamisiin, liike olisi hajonnut, voisi nyt olla mini

    • Hemestit heittivät!

      Kaikki eivät ole aina pitäneet SRK:n toinen toistaan julmempia "siunauksellisia" hoitokokouksia kovinkaan rakentavina. 12 saa.tanalle heitettyä ei hyväksynyt ohteluaan ja Hemesti edelleen väittää, etteivät hoitomiehet ole mistään voineet tietää heidän saa.tanalle heittämiensä mitenkään loukkantuneen kohtelustaan!

    • sodogom

      Diktatuuri meininkiä edelleen. Yksimielisyys vaikka vääryydellä on tavoite näille helppoheikeille. Joka on eri mieltä Srk:n kanssa, saa "tuomion". Mitätästä sanoo Raamattu? Kirkkoraamattu kieltää sellaisen mutta näiden vl:n raamattu varmaan siihen jopa kehoittaa.

      • jaakob 60

        Jos ihminen sidotaan synteihinsä ja hän on syytön, ei hänelle tapahdu suurta vahinkoa. Samoin kuin Daniel ja kumppanit leijonien luolassa tai pätsissä selvisivät melko mukavasti.


      • Tahkolaaaaaaaa

    • Aika moni näistä johtajistakin on uudestisyntymätön ja siksi ne tekee päätöksiä lihan mukaan. Täsä linkissä vaikuttaa Pyhä Henki ja sen kautta saa opetusta kuinka voi uudestisyntyä
      http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1353
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe