Forester mahtuuko 225 / 60 R 17 ?

pakko mahtua kun on

Paljonko on tilaa ? tuumin laittavani 225 / 60 / 17 kokoiset. Nyt on vakio 225 / 55 R17 kesäkumit. Ärsyttää suuri mittarivirhe eikä haittaa vaikka välityssuhdekin hiukan harvenee unohtamatta pienoista lisää maanvaraan. Alkuperäinen rek otteessa on 215 / 55 R17

4

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Forreboy

jaaha, meinaat sitten mittarin kalibroida renkaiden vaihdolla?? käyhän se niinkin, mutta minä hoidan homman huollossa!!

• Ilmoita tietosi kiit

Miten voit kalibroida mittarin huollossa? Kerro ihmeessä! Kerro se huoltopaikka niin voivat muutkin tehdä sen koska aika monia asia ärsyttää. Sen olen huomannut teksteistä vuosien mittaan. Ihme ettei kukaan muu ole asiaa tuonut esille jos se noin yksinkertaista on. Korimalii on rekisteri otteen rengas koon perusteella toiseksinuusin korimalli. Tietysti kehä kolmosen pohjoispuolelta paikka oltava.

Ei riitä edes tuo rengas koko mittarivirheen poistoon. Välitys pitenee samalla ja voipi olla edullista kulutuksen suhteen.
        Tietysti hinta on kohtuullinen sillä jos rahalla ei merkitystä voihan vaikka tilata japanista korjausporukan uusine varaosineen asian hoitamaan. Luulen ette asiaan tule vastausta...siksi tämmöinen kirjoitustyyli kun tuntuu viisastelulta vastaus.

• Forreboy2

Pitää perua sanomaani.
      Homma on kyllä mahdollista, sillä OBD pistokkeesta on saatavissa tarkalleen oikea nopeus, mutta huoltoliikkeessä sitä ei tehdä koska on kuulemma turvallisuustekijä.
      Että silleen. Nyt vain etsimään "nyrkkipajaa" jossa tuo onnistuu koska mittaustieto on kyllä olemassa!!

• Ei mahdu 225-60-17, vaikka olisi "vihittykin". Minulla on 225-60-16 ja juuri ja juuri mahtuu takana pyörimään. Tuuma lisää halkaisijaan, säteeseen 12 mm tekee tiukkaa.
      Kulunut rengas saattaa sopia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      314
      6781
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3829
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3096
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2787
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1922
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1672
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe