Paljonko on tilaa ? tuumin laittavani 225 / 60 / 17 kokoiset. Nyt on vakio 225 / 55 R17 kesäkumit. Ärsyttää suuri mittarivirhe eikä haittaa vaikka välityssuhdekin hiukan harvenee unohtamatta pienoista lisää maanvaraan. Alkuperäinen rek otteessa on 215 / 55 R17
Vastaukset 4
- Forreboy
jaaha, meinaat sitten mittarin kalibroida renkaiden vaihdolla?? käyhän se niinkin, mutta minä hoidan homman huollossa!!
- Ilmoita tietosi kiit
Miten voit kalibroida mittarin huollossa? Kerro ihmeessä! Kerro se huoltopaikka niin voivat muutkin tehdä sen koska aika monia asia ärsyttää. Sen olen huomannut teksteistä vuosien mittaan. Ihme ettei kukaan muu ole asiaa tuonut esille jos se noin yksinkertaista on. Korimalii on rekisteri otteen rengas koon perusteella toiseksinuusin korimalli. Tietysti kehä kolmosen pohjoispuolelta paikka oltava.
Ei riitä edes tuo rengas koko mittarivirheen poistoon. Välitys pitenee samalla ja voipi olla edullista kulutuksen suhteen.
Tietysti hinta on kohtuullinen sillä jos rahalla ei merkitystä voihan vaikka tilata japanista korjausporukan uusine varaosineen asian hoitamaan. Luulen ette asiaan tule vastausta...siksi tämmöinen kirjoitustyyli kun tuntuu viisastelulta vastaus.
- Forreboy2
Pitää perua sanomaani.
Homma on kyllä mahdollista, sillä OBD pistokkeesta on saatavissa tarkalleen oikea nopeus, mutta huoltoliikkeessä sitä ei tehdä koska on kuulemma turvallisuustekijä.
Että silleen. Nyt vain etsimään "nyrkkipajaa" jossa tuo onnistuu koska mittaustieto on kyllä olemassa!! Ei mahdu 225-60-17, vaikka olisi "vihittykin". Minulla on 225-60-16 ja juuri ja juuri mahtuu takana pyörimään. Tuuma lisää halkaisijaan, säteeseen 12 mm tekee tiukkaa.
Kulunut rengas saattaa sopia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu501168- 16815
- 68732
- 63725
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8500- 4472
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 16421
- 34404
- 35399
- 31389