Näin naispuolisena on vaikea käsittää autokuumetta. Osaisiko joku selittää? Käsitän kyllä, että nuoren naisen valtaa vauvakuume, mutta kuinka miehet voivat potea autokuumetta. Vauvakuumetta en ikinä ole kuullut yhdenkään miehen poteneen.
Autokuume?
24
197
Vastaukset
- :|
Minä taas naisena käsitän erittäin hyvin autokuumeen, miehen on ihanaa saada uusi lelu ja kumppani.
Vauvakuumetta en ymmärrä. - ...
En ole kenenkään kuullut kaipaavan keuhkokuumetta.
Mutta tosta autokuumeesta. Ihan yks selitteinen asia, sitä vaan alkaa sietämätttömästi himottamaan jotain. ajos kerran ymmärrät vauvakuumeen, tajunnet, että tekeehän sitä seksiäkin mieli ja siinä vaiheessa yleensä katellaan erilaisia vaihtoehtoja ja sitten löytyy "se oikea" mikä pitäs saada. Ja auton vaihto on kokolailla sama asia kuin ottaa avioero vanhasta akasta Kun on löytänyt uuden ja nuoremman :D
=DW=- Autonisä
Ai että nussimallako niitä autojakin tehhään?
Jos onkin sulle ykselitteistä, niin mua oudostuttaa tuo sun mielitekosi.
Kysymys ei oikeastaan kuulu tänne.
Kuten vähän arvelitkin, niin aika on ajanut ohitse.
Koeta 40 palstalla, siellä vielä kello käy.
Täällä alkaa jo sähkö kellosta loppumaan.
H.- Napanöyhtäääää!!! ÄÄ
Ja taas napanöyhtämies toistaa itseään!
Mulle tuli melkein autokuume kun näin yhden ihanan ja mahtavan auton.
Sääli kun en tiedä kuka sen omistaa, olisin mennyt kysymään saanko istua hetkeksi siihen.
Huh huh.
Ja minä en ole koskaan ymmätänyt autojen päälle.
Ne on vaan olleet jotain jolla mennään A:sta B.Hen tai Ö:hön.- SAS*
Autokuumetta ei ole ollut kymmeniin vuosiin ja tuskin enää tuleekaan.
Viime keväänä minulle tuli pyöräkuume ja ostin uuden 7-vaihteisen. Silloin ihmettelin kuinka minulle tuli tarve ostaa uusi pyörä, vaikka vanha oli ihan hyvä.
Nyt en enää aja vanhalla koska uusi on paljon parempi. Kilometrejä kertynyt kesän aikana jo yli kaksi tuhatta. - 1943
Voisi sanoa, että minulla on krooninen autokuume. Elämäni luxus ovat autot ja heti ostaisin uuden, jos vaikkapa lottovoiton saisin. Täytyy tyytyä huoltamaan tätä kuusvuotista, tänään oli vuorossa ilmastoinnin huolto. Muita kuumeita en paljon ole kokenut.
- Yks Mies'
Heräsi kysymys , miksi huollatit ilmastoinnin ?
Oliko nestevajausta, eikä enää tullut riittävän kylmää ilmaa ?
Mun 7 vuotiaan sakemannin ilmastointi pelittää, ainakin vielä.
P. s. Heti vaihtaisin uuteen mustaan, jos saisin jostakin 10000 euroa. - 1943
Yks Mies' kirjoitti:
Heräsi kysymys , miksi huollatit ilmastoinnin ?
Oliko nestevajausta, eikä enää tullut riittävän kylmää ilmaa ?
Mun 7 vuotiaan sakemannin ilmastointi pelittää, ainakin vielä.
P. s. Heti vaihtaisin uuteen mustaan, jos saisin jostakin 10000 euroa.Oli mielestäni tarpeen, kun kilometrejä on yli 250 000.
- Yks Mies'
1943 kirjoitti:
Oli mielestäni tarpeen, kun kilometrejä on yli 250 000.
1943
Kovat kilometrit. Mulla 120000,tällä viimeisellä autolla.
- henrjii
Kun ajaa auton kesäkuumalla asfaltti parkipaikkalle, odottelee parit untia, ja menee sitten autoon istuskelemaan.
Se on auotokuumetta. - Autokuumeinen joskus
Meillä oli mieheni kanssa molemmilla vauvakuume. Onneksi ei kovin montaa kertaa samaan aikaan. Autokuumetta mies ei potenut koskaan, moottoripyörät kiinnostivat enemmän. Auto on aina ollut meille molemmille välinen jolla siirrytään mahdollisimman mukavasti ja turvallisesti pisteestä A pisteeseen B.
Minä olin kiinnostuneempi autoista kuin mieheni ja halusin aina kokeilla kavereiden ostamia erilaisia merkkejä. Luksusautot kiinnostivat erityisesti, muttei autoliikkeissä käymiseen asti.
Tyttäreni on perinyt molempien vanhempiensa geenit ja ajelee sekä moottoripyörällä että autolla. Työsuhdeautoksi hän valitsee kuulemma sellaisia, joita ei itse raaskisi ostaa. Niillä on myös mukava ajaa. Olen kokeillut kaikkia.
Itse inhoan auton vaihtamista ja ostan uuden vain tarpeellisilla herkuilla. Optimoin hinta-laatu-tarve-käytännöllisyys-turvallisuus-kulutus-ympäristöystävällisyys -suhteet. Käyn aina samassa autokaupassa ja saan hyvää luottopalvelua. Joskus saatan tarkistaa asian ennen vaihtopäätöstä, mutta se on osoittautunut turhaksi puuhaksi.
Jos saisin ison lottovoiton saattaisin vaihtaa autonkin. - zz-zz
Haluan ajaa mahdollisimman hyvällä autolla, mutta en halua maksaa autosta montaa tonnia. Hiljattain ostin auton joka maksoi kolme tonnia. Uskoisin ajavani sillä kymmenisen vuotta.
Auto on minulle välttämätön paha, ilman en tule toimeen, mutta en halua maksaa autosta paljoa. Vanhempi auto on usein hyvä. - Tase pappa
Olishan se kamalaa, jos koko ikänsä miesparka joutuisi ajamaan vanhalla autolla, vaikka kaverit vaihtaa nuorempaan, seksikkäämpään.
Siinä uutuudessa on puristukset kohdallaan ja ääni kehräävä, suorastaan viettelevä.
Sen kanssa on upeaa viettää ihania hetkiä, kahden kesken.
Oikein painellessa löytyy turbokin kiihdyttämään menoa.
Sen kanssa voi toteuttaa salaisetkin haaveensa ja toteuttaa salaisetkin toiveensa.
Kaikki tämä on miehen, silloin kun haluaa, eikä päätä särje, kuten vaimolla. - autonrakastaja
Se on aina valmis vastaanottamaan sinut ja yleensä valmis lähtemäänkin. Muun ajan se pysyy tasan tarkkaan haluamallasi paikalla sinua kiltisti odottaen. Se ei juuri huomauttele paljonko tuotat sotkua. - Tässä hiukan alkua siitä listasta mitä kerran laadin verratessani autoa ja naista rakkauden kohteena. Lista oli kyllä aika pitkä mutta en nyt äkkipäätä muista sitä kokonaan.
- autonrakastaja
siis noitten edellisen kirjoittajan mainitsemien lisäksi...
- akkapaha
Tulihan selväksi! Tase pappa varmaan tietää, kummalla puolella tasetta se uusi ihana auto on ja kummalla se vanha, päänsärkyinen vaimo?
- Tase pappa
Kun uutuuden viettelevään - pehmeään syleilyyn laskeudut väsyneenä, päivätyösi tehneenä, olet rakkaasi syleilyssä.
Sen pehmeä kehräys ja pienen kiihdytyksen jälkeen kuuluva vaimea murina saa miehen tuntemaan itsensä halutuksi. Juuri nyt ja juuri siihen. Hyvillä mielin.
Juuri äskettäin mies sai sivellä noita kauniita kurveja, hellästi, pintaa varovaisesti hangaten.
Juuri tälle yksilölle mies osti ihan oman sarjansa erilaisia kaunistus - meikki- ja koristustuotteita. Mitäpä ei kaunottarensa eteen uhraisi.
Sen lyhdyt loistivat iltapäivän auringon loisteessa, maskin hymy lupaili sykähdyttävää kokemusta, jos vain uskaltaa ja osaa kiihdyttää kultaansa kohti auringon laskua..
Mikä parasta - jokaista miestä varten on juuri omanlaisensa kaunotar tehty.
On eri maissa syntyneitä, erilaisella tempperamentilla varustettuja kaunottaria, jotka saat mukaasi, kunhan on varaa kukkarossa.
On sitten niitä arkisia puurtajia, uskollisia raatajia, jotka ei pienistä kitise.
Nyt taisikin tulla jokin tauti. Jukupliuta. Se on autokuume kun iski
- miehekäs.
Auto ja Tekniikan Maailma.
Siinä kova yhdistelmä
Suomi-Pojalle! - akkapaha
Taisi uskollinen puurtaja jäädä tässä kisassa toiseksi! Oletko koskaan kokeillut samaa huolenpitoa puurtajaankin? Mitähän tapahtuisi?
- Tase pappa
Uskollinen puurtaja ei olisi kaltaisensa, jos sen helmat eivät olisi kuran peitossa.
Jos sen nivelet ei natisisi, eikä vastustelisi käännettäessä.
Ainahan tuo kumminkin rutisee hieman, joten mitäpä noista äänistä välittämään.
Eihän se tartte kun vähän öljyä koneistoon, silloin tällöin.
Olisihan vallan tavatonta, jos sen pintaa hivelisi ja kiillottaisi.
Naapuritkin pitäisi ihan hulluna moista miestä.
Sen puurtajan kyytiin kehtaa hypätä huonommillakin kamppeilla puettuna.
Kehtaa ajaa parta ajamattomana, jalkahiki ja kainalotkin saa hiukan haista.
Ei tarvitse kun nappulaa painaa ja keppiä silmään, niin taas taival taittuu.
Kerran vuodessa katsastetaan, josko olis vielä yhteistä taivalta edessä jonkin matkaa. Sellainen on oikea arkiajokki.
Tämä on oikean arkiajokin profiili. Hyvä niin.
- Pirre*
Kyl mie poden autokuumetta useinkin, mutta vilkaisu kukkarooni laskee sen äkkiä :)
Ilm.ajan tällä nykyisellä wolkkarilla hamaan hautaan, auton tai kuskin.. Saa nähdä syntyykö sellaista kun luovutan tuon nykyisen kohtsillään romuksi.
Kuvittelen että jos jotakin aitoa tarvetta on, hankin siihen joskus toisen tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912620V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914341Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1134067- 513668
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533361- 1163314
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482245- 392173
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul271988On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141688